Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sinking Island - poradnik do gry

Sinking Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island poradnik Sinking Island

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Zakończywszy penetrowanie gabinetu Lorenzo, inspektor wraca na korytarz i zjeżdża windą na 18 piętro - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Zakończywszy penetrowanie gabinetu Lorenzo, inspektor wraca na korytarz i zjeżdża windą na 18 piętro. W poczekalni heliportu maszeruje w prawo i po wiodących na antresolę schodach wchodzi (tylko) na półpiętro, a stamtąd kieruje się prosto (kursor w prawym dolnym rogu ekranu) i przez oszklone drzwi wychodzi na oznakowane wielką czerwoną literą H lądowisko dla helikopterów. Spotyka tam Martina, którego zapytuje o szkic Lorenzo, jednak ten, nie znając się absolutnie na architekturze, odsyła go do konstruktora wieży. Norm prosi jeszcze męża Soni o parę uwag na temat obecnych na wyspie osób. Abruzzi potwierdza hazardowe skłonności Billy'ego. Okazuje się też, że uważa Clarę za miłą, lecz niezbyt rozgarniętą osobę.

2 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie detektyw powraca do poczekalni, skąd wędruje do drugiej z wind (w lewo) - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie detektyw powraca do poczekalni, skąd wędruje do drugiej z wind (w lewo). Zjeżdża nią na 17 piętro, do pracowni technicznej, w której aktualnie przebywa próbująca zrobić pranie Sonia oraz Lorenzo. Jack zagaduje dziewczynę i dowiaduje się, że jest ona antropologiem i szczególnie interesuje się kulturą Maladiwów. Poproszono ją o opracowanie prospektu od strony historycznej, jednak ostatecznie jej tekst nie został w nim umieszczony. Sonia wyznaje też, że wydawnictwo Martina ma kłopoty finansowe i że Billy nie skrzywdziłby nawet muchy. Jest przekonana, że Christina jest uwodzicielką, a Clara wykazuje spore podobieństwo w stylu bycia do przepełnionej dobrocią nieżyjącej Anny Jones (żony Waltera).

3 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie Norm zapytuje Lorenzo o problemy z konstrukcją wieży i dowiaduje się, że ryzyko zapadnięcia się jej jest naprawdę realne - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie Norm zapytuje Lorenzo o problemy z konstrukcją wieży i dowiaduje się, że ryzyko zapadnięcia się jej jest naprawdę realne. Battaglieri nie ma wątpliwości, że nie powinien był przyjmować tej pracy. Wspomniany w aktach proces wynikł z faktu, że właścicielem wyspy jest Kolio, a stary Jones rozpoczął budowę wieży bez jego zgody, w związku z czym prawnie wieża należy do ojca Bainy. Walter próbował udobruchać go na różne sposoby, również przyjmując do pracy jego współplemieńców. Ostatecznie jednak wyrzucił ich dwa tygodnie temu. O więcej szczegółów Norm powinien jednak zapytać Nolenta. Wreszcie inspektor przyciska Lorenzo w kwestii jego pobytu na skałach. Architekt decyduje się wyznać prawdę - poszedł tam śledzić Bainę i Waltera. Widział, jak stary lubieżnik próbuje molestować dziewczynę. Ta odepchnęła go w samoobronie, co skończyło się upadkiem Jonesa wraz z wózkiem na skalną półkę. Lorenzo wstydzi się, że nie próbował mu pomóc, jednak był przekonany, że ten już nie żyje i przede wszystkim chciał ochronić Bainę. Jest wyraźnie zakochany w dziewczynie. Battaglieri wypowiada się niezbyt pozytywnie o Martinie i Marco, widać, że antypatia, jaką darzą go obaj panowie, jest odwzajemniona.

4 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Skończywszy rozmowę inspektor rozgląda się po pracowni - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Skończywszy rozmowę inspektor rozgląda się po pracowni. Kieruje się w prawo (2x) i dociera do usytuowanych pod ścianą regałów. Podnosi z posadzki leżące przy drabince rękawice ochronne . Zabiera też stojący nieopodal (nieco bardziej z prawej) palnik . Na blacie przy półkach (po prawej) znajduje śrubokręt , a na drugiej od góry półce z prawego brzegu - ochronne okulary . Kierując się dalej w prawo, obchodzi pracownię techniczną dookoła i wraca do windy. Wjeżdża nią na 18 piętro, przechodzi przez poczekalnię heliportu (w lewo) i drugą z wind jedzie na 21 piętro, porozmawiać z przebywającym w bibliotece Nolentem.

5 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Z korytarza wchodzi w drzwi naprzeciwko windy i kieruje się ku siedzącemu przy biurku prawnikowi (kursor na biurku) - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Z korytarza wchodzi w drzwi naprzeciwko windy i kieruje się ku siedzącemu przy biurku prawnikowi (kursor na biurku). Na początek robi zdjęcie podeszwy jego buta . Następnie porównuje ze sobą (PPA; Baza Danych Poszlak; Porównania) ślady męskich butów spod altany i fotkę podeszwy buta Nolenta. Tak okazuje się, że drugą z osób, która pozostawiła w tym miejscu swoje odciski jest prawnik. Jack zapytuje go o to, a także o problemy z konstrukcją wieży i proces z Maadiva. W odpowiedzi otrzymuje notatki podsumowujące rozprawę , z których wynika, że Walter Jones został oszukany przez Maadiva S.A. Zapłacił tej firmie za wyspę, której nie ona była właścicielem. Nolent jest przekonany, że wygra apelację. O związku swego szefa z Bainą mówi z pewnym przekąsem. O ile rozumie fascynację wiekowego mężczyzny młodziutką dziewczyną, o tyle motywy Bainy są dla niego niejasne, zwłaszcza od czasów wypadku. Podejrzewa nawet, że mogła ona planować zemstę. Kolio uważa za oportunistę. Lorenzo zobaczył najpierw przez okno, a później w drodze na Skorupę Żółwia, gdy sam biegł na pomóc Walterowi. Wtedy też musiał zostawić odciski butów pod altaną. Jest bardzo dobrego zdania o Martinie i Marco w przeciwieństwie od tego, co sądzi o Lorenzo. I jemu Clara przypomina Annę Jones.

6 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Jack decyduje, że musi upewnić się u Lorenzo, co do niektórych faktów i wraca windą na 18 piętro, a następnie drugą na 17 - Dzień pierwszy (piątek, 9 czerwca) cz.5 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Jack decyduje, że musi upewnić się u Lorenzo, co do niektórych faktów i wraca windą na 18 piętro, a następnie drugą na 17. W pracowni najpierw zahacza na moment Sonię na temat relacji między jej dziadkiem a Bainą. Sonia upiera się, że dziewczynie chodziło tylko o pieniądze. Następnie podpytuje Lorenzo o sporne kwestie między nim a starym Jonesem w sprawie budowy wieży, a także o pobyt Nolenta na Skorupie Żółwia. Architekt potwierdza, że widział tam prawnika.