Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sinking Island - poradnik do gry

Sinking Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island poradnik Sinking Island

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Dzień drugi (sobota, 10 czerwca)

1 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Rano Norma wyciąga z łóżka telefon od Reevesa, który ma dla niego dwie wiadomości - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Rano Norma wyciąga z łóżka telefon od Reevesa, który ma dla niego dwie wiadomości. Po pierwsze: nasz bohater został oficjalnie mianowany inspektorem śledczym odpowiedzialnym za tę sprawę, po drugie - w biurze Nolenta czeka na niego faks ze sprawozdaniem z autopsji. A zatem Jack przechodzi z sypialni (w lewo i przez drzwi na wprost) do przedpokoju, skąd opuszcza apartament drzwiami po prawej. Kieruje się do windy, którą wjeżdża na 18 piętro. W poczekalni heliportu maszeruje do drugiej windy, którą dostaje się na 21 piętro. Wchodzi do biblioteki i podchodzi do biurka Huberta (kursor na biurku). Odbiera od niego faks i informuje go, że od tej pory ma wszystkie uprawnienia śledczego w tej sprawie, a zatem potrzebuje dostępu do absolutnie wszystkich pomieszczeń w hotelu. Nolent w kwestii karty-klucza odsyła go do Lorenzo.

2 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Norm odczytuje (w PPA) pismo rekwizycyjne i raport z autopsji ciała Waltera Jonesa - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Norm odczytuje (w PPA) pismo rekwizycyjne i raport z autopsji ciała Waltera Jonesa. Z tego ostatniego dowiaduje się, że miliarder zginął od strzału w plecy, jaki był kaliber kuli oraz że szyja denata nosi ślady zerwania z niej łańcuszka. To wystarczy, by udzielić odpowiedzi na kolejne istotne dla śledztwa pytanie (PPA; Postęp w Dochodzeniu, czwarty element puzzli). Jack przechodzi do folderu "Baza Danych Poszlak" i z zakładki "Dokumenty" przeciąga jeden wymagany dowód z prawej strony do przegródki po lewej, po czym naciska klawisz OK.

Zadanie 4: Jaka była przyczyny śmierci W. Jonesa?

  1. faks z raportem z autopsji (D)

Rozwiązanie: W. Jones zmarł od rany postrzałowej w plecy, która doprowadziła do perforacji płuca.

W tym momencie odblokowane zostają kolejne pytania (PPA; Postęp w Dochodzeniu; piąty, siódmy i ósmy element puzzli): Czy łańcuszek, który W. Jones nosił na szyi został skradziony i przez kogo? Co było narzędziem zbrodni? Skąd oddano strzał? (Warto kliknąć dwukrotnie każde z nich, by wysłuchać komentarza inspektora).

3 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Ponieważ Nolent nieopatrznie oddalił się od biurka, Jack korzysta z okazji i zagląda do jego szuflad (po prawej; by otworzyć następną, trzeba zamknąć poprzednią) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Ponieważ Nolent nieopatrznie oddalił się od biurka, Jack korzysta z okazji i zagląda do jego szuflad (po prawej; by otworzyć następną, trzeba zamknąć poprzednią). W każdej z nich znajduje jakieś dokumenty, których treść odczytuje w PPA. Są to: Zgoda na umieszczenie pod obserwacją psychiatryczną , list od Nolenta do W. Jonesa i Rezygnacja z umieszczenia pod obserwacją psychiatryczną . Wynika z nich, że Sonia i Billy podejrzewali, że nienormalne zachowania dziadka mogą ujemnie wpłynąć na ich spadek. Tymczasem Walter najwyraźniej nie zamierzał poddać się bez walki i specjalnie zaprosił krewnych, by stworzyć pozory pojednania. W efekcie - dwójka przedsiębiorczych wnucząt odstąpiła od swego pomysłu.

4 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Po tej interesującej lekturze Jack podchodzi do okna, na parapecie którego zauważa maleńkie drewniane drzazgi - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Po tej interesującej lekturze Jack podchodzi do okna, na parapecie którego zauważa maleńkie drewniane drzazgi . Robi im fotkę, po czym skrupulatnie zbiera owe opiłki drewna . Wreszcie oddala się od biurka i podchodzi do stojącego przy regałach po prawej Nolenta. Rozmawia z nim o przyczynie śmierci starego Jonesa oraz o kiepskich widokach jego wnuków na otrzymanie spadku. Hubert potwierdza podejrzenia inspektora. Rzeczywiście Walter ani myślał zapisać cokolwiek Soni czy Billy'emu. Nawet Marco bardzo podpadł mu związkiem z Cristiną, którą starzec uważał za rosyjską naciągaczkę. Hubert nie słyszał strzału, ale też odgłosy huraganu zagłuszały wszystko. Co do ewentualnego narzędzia zbrodni - odsyła Norma do biura Waltera, który kolekcjonował broń.

5 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
A zatem Jack przechodzi do dalszej części biblioteki (w lewo) i otwiera drzwi wiodące do gabinetu Jonesa - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

A zatem Jack przechodzi do dalszej części biblioteki (w lewo) i otwiera drzwi wiodące do gabinetu Jonesa. Od razu rzuca mu się w oczy wielki portret Waltera . Robi mu fotkę i przygląda się jej (powiększenie w PPA). Rzeczywiście denat nosił złoty łańcuch z kluczykiem, tak jak wspominał Nolent.

6 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Inspektor kieruje się w głąb gabinetu (w dół ekranu) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.1 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Inspektor kieruje się w głąb gabinetu (w dół ekranu). Podchodzi do stojącego przy ścianie (po lewej) regału z bronią. Otwiera jego lewą szufladę (u dołu) i szuka w niej pudełka z nabojami odpowiadającymi kalibrem pociskowi znalezionemu w ciele denata. To druga paczka od lewej, która jest napoczęta.