Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zastaw pułapki w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Sprawdź możliwe drogi ucieczki złodziei: drzwi wyjściowe w kuchni, okno w korytarzu na parterze (za schodami) i okno w korytarzu na piętrze.

Pułapka na szczycie schodów. - Zastaw pułapki w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Pułapka na szczycie schodów.

W korytarzu na piętrze zbadaj górny schodek. Rzuć okiem na stojący przy schodach stolik, zabierz z jego blatu sznur korali i rozsyp je nad schodami. Uruchom wyobraźnię Holmesa.

W korytarzu na parterze podejdź do zasłoniętego materiałem kredensu przy oknie i przesuń go, by je zastawić. Uruchom wyobraźnię Holmesa.

W kuchni weź stojące w rogu przy oknie solidne krzesło. Zbadaj drzwi łączące ją z salonem i zablokuj je owym krzesłem. Uruchom wyobraźnię Holmesa.

Zauważ klapę w podłodze kuchennej (przy wyjściu na korytarz) i otwórz ją. Przejdź do salonu i weź oparty o ścianę (obok regału z książkami) dywan. Nakryj nim otwór w podłodze w kuchni. Uruchom wyobraźnię Holmesa.

Zabierz linę pozostawioną na brzegu piecyka (na prawo od kuchennego okna). W salonie przyjrzyj się leżącemu na podłodze żyrandolowi.

Pułapka żyrandolowa. - Zastaw pułapki w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Pułapka żyrandolowa.

Zamocuj na nim linę i przywiąż jej koniec do stojącego obok wielkiego młotka, po czym zawieś żyrandol. Uruchom wyobraźnię Holmesa.

Po wizycie złodziei otwórz sejf zabranym Foleyowi kluczem. Zbadaj jego zawartość.

Dedukcja

Połącz "cenny sejf" z "zaginioną kolekcją". Otrzymasz "ukrytą sztukę". Pora wytypować zabójcę.