Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeszukaj mitreum | Krwawa łaźnia Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po dostaniu się na drugi brzeg i opuszczeniu do podziemnego korytarza maszeruj nim, aż dotrzesz do miejsca, z którego prowadzi kilka odnóg. By nie pogubić się w labiryncie, kieruj się symbolami z siedmiu stopni inicjacji mitraistycznej.

Symbol z pierwszego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z pierwszego stopnia inicjacji.

Przy pierwszym rozgałęzieniu dróg wejdź w przejście na wprost (za postumentem), drugie od lewej, oznaczone symbolem z pierwszego stopnia inicjacji.

Symbol z drugiego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z drugiego stopnia inicjacji.

Przy drugim rozgałęzieniu dróg wejdź w pierwsze przejście po prawej, oznaczone symbolem z drugiego stopnia inicjacji.

Przy trzecim rozgałęzieniu właściwe przejście będzie zamknięte, dopóki nie ustawisz odpowiednich kamieni na odpowiednich szalach starożytnej wagi (na cokole pośrodku salki).

A zatem: na lewej szali połóż kamień zielony (pierwszy od lewej) i biały (drugi). Na środkowej szali połóż kamień różowy (piąty). Na prawej szali połóż kamień beżowy (trzeci) i ciemnoszary (czwarty).

Symbol z trzeciego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z trzeciego stopnia inicjacji.

I maszeruj przejściem za podestem (drugim od lewej lub prawej) oznaczonym symbolem z trzeciego stopnia inicjacji.

Symbol z czwartego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z czwartego stopnia inicjacji.

Przy czwartym rozgałęzieniu dróg wejdź w pierwsze przejście po lewej, oznaczone symbolem z czwartego stopnia inicjacji.

Symbol z piątego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z piątego stopnia inicjacji.

Przy piątym rozgałęzieniu dróg wejdź w pierwsze przejście po prawej, oznaczone symbolem z piątego stopnia inicjacji.

Symbol z szóstego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z szóstego stopnia inicjacji.

Przy szóstym rozgałęzieniu dróg wejdź w pierwsze przejście od prawej (za podestem), oznaczone symbolem z szóstego stopnia inicjacji.

W korytarzu pojawią się dwie odnogi, wybierz którąkolwiek z nich, bowiem po chwili obie łączą się w jedną trasę.

Symbol z siódmego stopnia inicjacji. - Przeszukaj mitreum - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbol z siódmego stopnia inicjacji.

Przy siódmym rozgałęzieniu dróg wejdź w przejście za cokołem (pierwsze od lewej), oznaczone symbolem z siódmego stopnia inicjacji.

Korytarz szybko się rozdzieli - skręć w lewo i maszeruj przed siebie, aż dotrzesz do owalnej sali. Podejdź do kraty (na wprost), za którą znajduje się posąg Mitry z rytualnym Złotym Nożem. Przyjrzyj się (2x) stłuczonej lampie przed kratą (po prawej).

By dostać się do poszukiwanego przez wszystkich noża, trzeba otworzyć zagradzające dostęp do niego okratowane wrota. Najpierw przez przejście po lewej (stojąc tyłem do Mitry) wejdź za okratowane ogrodzenie (poniżej schodów) i aktywuj zainstalowaną w ścianie złotą dźwignię.

W tym momencie pojawi się opcja sterowania drugim bohaterem, wciśnij zatem wyświetlający się na ekranie klawisz i przełącz się na Watsona, którego skieruj w przejście po prawej (poniżej schodów), a tam w prawo, do drugiej dźwigni, do której dostęp właśnie umożliwił mu Holmes. Przesuń ją jako Watson.

Otworzysz w ten sposób dalszą drogę Sherlockowi, zatem przełącz się na niego, puść dźwignię i przejdź dalej w lewo, do miejsca, gdzie w ścianie zamocowane są trzy takie dźwignie. Przekręć pierwszą od prawej i przełącz sterowanie na Watsona.

Jako Watson puść dźwignię i przejdź dalej w prawo, do miejsca, gdzie ze ściany wystają dwie dźwignie. Przekręć pierwszą od lewej, by wypuścić chwilowo uwięzionego między kratami Holmesa.

Jako Holmes puść trzymaną dźwignię, skieruj się w prawo i wyjdź na środek sali. Podejdź do kraty, za którą znajduje się posąg Mitry.

Jako Watson puść pierwszą dźwignię i przesuń drugą, otwierając drogę Sherlockowi.

Jako Holmes zbliż się do posągu Mitry i zabierz Złoty Nóż (w tym momencie zamknie się wyjście na korytarz), po czym wróć na środek sali.

Teraz pozostaje tym samym systemem otwierać kolejne drzwi, by ostatecznie obaj panowie znaleźli się w korytarzu i mogli opuścić mitreum oraz teren wykopalisk.

Zatem jako Watson puść trzymaną drugą dźwignię i aktywuj pierwszą, by Holmes mógł przejść do miejsca z trzema dźwigniami.

Jako Sherlock maszeruj tam właśnie i przesuń pierwszą dźwignię od prawej, by uwolnić Watsona.

Jako Watson przejdź w lewo, do miejsca z jedną dźwignią.

Jako Holmes puść prawą dźwignię i aktywuj środkową, by otworzyć Watsonowi kolejne drzwi.

Jako Watson maszeruj po schodkach pod okratowane drzwi wiodące na korytarz (naprzeciwko posągu Mitry).

Jako Sherlock puść trzymaną środkową dźwignię i przesuń pierwszą od lewej, by otworzyć przyjacielowi przejście.

Jako Watson wejdź w korytarz i aktywuj dźwignię po prawej (stojąc tyłem do sali). Otworzysz nim Holmesowi przejście na schody od jego strony.

Jako Sherlock skieruj się w prawo, wejdź po schodkach i stań pod okratowanymi drzwiami, za którymi czeka Watson.

Jako Watson przesuń drugą dźwignię (naprzeciwko pierwszej), by wpuścić Holmesa.

Jako Sherlock dołącz do przyjaciela i maszeruj korytarzem, aż dotrzesz do wyjścia, które otwórz.

Dedukcja

Połącz "skradzione notatki" ze "Złotym Nożem". Otrzymasz "cenny sekret". Pora wskazać zabójcę.