Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podążaj śladem Toby'ego | Afera w Abbey Grange Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podejdź do leżącego przy oknie Toby'ego i zabierz go. Jedź do Abbey Grange.

Jako Toby idź za zapachem w postaci zielonej smugi. Maszeruj lewą stroną pokoju do okna francuskiego, przy którym szczekaniem przywołaj Sherlocka. Po otwarciu się drzwi wyjdź na zewnątrz i idź za zieloną smugą w stronę fontanny, którą obejdź z prawej strony i wejdź w odnogę prowadzącą do szopy (za fontanną, nieco w prawo).

Do szopy, Toby! - Podążaj śladem Tobyego - Afera w Abbey Grange - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Do szopy, Toby!

Powąchaj miejsce pod drzwiami szopy, po czym przetnij trawnik na lewo od szopy oraz drogę prowadzącą do bramy i skręć w następną odnogę za fontanną, tę wiodącą do studni, którą to studnię również powąchaj.

Teraz przejdź za studnię i kolejną alejką biegnij w prawo, w stronę ogradzającego posiadłość muru. Dotarłszy do miejsca, gdzie zapach się urywa, daj o tym znać Holmesowi, powąchawszy mur.

Do szopy, Holmesie! - Podążaj śladem Tobyego - Afera w Abbey Grange - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Do szopy, Holmesie!

Jako Sherlock obróć się w stronę szopy i idź spod muru przed siebie, po czym przetnij trawnik przy szopie i już znajdziesz się przed jej drzwiami. Zajrzyj do środka i weź leżący po lewej hak. Zbadaj worki po prawej, skrzynkę z narzędziami na półce po lewej i walizkę nad nią.

Opuść szopę i maszeruj do studni (alejką do fontanny i od niej w prawo). Otwórz ją i zajrzyj do środka. Zauważ błyszczący przedmiot na dnie. Zdejmij wiszące nad studnią wiadro i przymocuj do łańcucha zabrany z szopy hak. Zakręć kołowrotem (po lewej) i po chwili sprawdź zawartość wyciągniętego worka, którą okażą się skradzione srebra. Zabierz jeden widelec. W zbliżeniu obróć go tyłem i popatrz na herb na końcu trzonka.

Dedukcja

Połącz "srebra odnalezione" ze "sprawcami rozpoznanymi". Otrzymasz dwie wykluczające się opcje: "motywem jest kradzież" i "sfingowana kradzież".

W tym momencie przy założeniach: trzech osób, gangu Randallów, ciosu pogrzebaczem i kradzieży jako motywu możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem). - Podążaj śladem Tobyego - Afera w Abbey Grange - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
W tym momencie przy założeniach: trzech osób, gangu Randallów, ciosu pogrzebaczem i kradzieży jako motywu możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem).
W tym momencie przy założeniach: dwóch osób, sfingowanej kradzieży, obwinienia Randallów, śmiertelnego wypadku i braku znajomych w Londynie możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem). - Podążaj śladem Tobyego - Afera w Abbey Grange - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
W tym momencie przy założeniach: dwóch osób, sfingowanej kradzieży, obwinienia Randallów, śmiertelnego wypadku i braku znajomych w Londynie możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem).

Przy założeniach: "dwie osoby", "sfingowana kradzież", "Randallowie obwinieni" i "cios pogrzebaczem" pojawi się opcja "gość morderca". Dorzuciwszy do tego "znajomość z marynarzem", otrzymasz zadanie poszukania marynarza.

Wróć do domu (głównym wejściem) i poinformuj o znalezisku siedzącego w holu Lestrade'a. Przejdź do pokoju dziennego i przekaż tę wiadomość również pani domu i jej służącej. Następnie udaj się na Baker Street.