Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozejrzyj się po cyrku | Spacer po Half Moon Street Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przenieś się na Baker Street, gdzie podejdź do stołu do analiz, by zbadać czarne nici. Przyjrzyj się zatem jednej z nich na podstawce mikroskopu, a gdy pojawi się okular, wyreguluj ostrość (2x). Popatrz na nić pod mikroskopem.

Trzy włosy do zbadania. - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Trzy włosy do zbadania.

Okaże się, że to włos. Kiedy na podstawce wylądują jeszcze włos koński i ludzki, kliknij je, a gdy najedzie na nie okular, zbadaj wszystkie trzy.

Dedukcja

Połącz "włos egzotycznego zwierzęcia" z "akrobatą". Otrzymasz "akrobatę cyrkowego".

Z połączenia "akrobaty cyrkowego", "jednoczesnych strzałów", "ognia krzyżowego", "niewinności Leightona" i "motywu złodzieja" otrzymasz "znikanie" (zadanie).

Jedź na Half Moon Street. Poproś Wigginsa, kryjącego się za załomem przy ścianie, po której wspinał się Holmes, o odszukanie przebywającego aktualnie na terenie Londynu cyrku.

Kiedy chłopak przyniesie Sherlockowi afisz cyrkowy, przyjrzyj się zdjęciu słonia i napisowi nad nim. Za pośrednictwem mapy przenieś się do cyrku braci Duvalów, a po rozmowie z jego strażnikiem wróć na Baker Street.

Idź do pokoju Holmesa, otwórz szafę i spośród ubrań i przebrań Sherlocka (opcje w dole ekranu) wybierz strój bandyty. Następnie przejdź do toaletki (opcja w górze ekranu) i na górnym suwaku wybierz detektywowi odpowiednie nakrycie głowy (np. nr 11), a na dolnym zarost (np. nr 6). Wyjdź ze zbliżenia i udaj się na teren cyrku.

Po kolejnej rozmowie ze strażnikiem podejdź do widocznego za nim budynku ze schodkami i otwórz drzwi. W środku zbliż się do beczek, przy których stali podsłuchani przez Sherlocka mężczyźni, i przyjrzyj się im: stercie beczek u góry, beczce stojącej poniżej, pęknięciu na niej (w dole) i farbie na jej pokrywie.

Herb na wieku beczki - widoczny tylko dzięki talentowi Holmesa. - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Herb na wieku beczki - widoczny tylko dzięki talentowi Holmesa.

Aktywuj talent Holmesa i rozpoznaj herb na wieku beczki. Na koniec uderz w pęknięcie u jej podstawy i zbadaj proszek, który się przez nie wysypał.

Przejdź w prawo, na drugą stronę areny, gdzie w kącie przy ławkach stoi prasa drukarska. Obejrzyj ją, a także leżący na niej rebeliancki plakat (rysunek mężczyzny u góry i slogan poniżej). Rzuć też okiem na stos pustych kartek na prawo od prasy. Porozmawiaj z Charlesem Foleyem, gdy ten się pojawi.

Portret Charlesa Foleya:

  • skomplikowany klucz na łańcuszku na szyi;
  • zakrwawione bandaże na zgięciu lewej (z perspektywy gracza) ręki;
  • pistolet zatknięty za pasek spodni (Webley);
  • oklejone palce prawej dłoni;
  • pierścień z baranim łbem na palcu lewej ręki.

Dedukcja

Połącz "stary pierścień" z "rewolwerem Foleya". Otrzymasz "mężczyznę w marynarce".

Podejdź do stołu przy beczkach i otwórz zamek leżącej na nim kłódki z łańcuchami.

Otwieranie kłódki w cyrku

Obróć całość tak, by pozioma krótka kreska na lewym brzegu walca nr 3 była dobrze widoczna - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by pozioma krótka kreska na lewym brzegu walca nr 3 była dobrze widoczna.

Przełęcz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by poziomą kreskę na jego lewym brzegu połączyć w jedną linię z kreską na walcu nr 3 - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełęcz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by poziomą kreskę na jego lewym brzegu połączyć w jedną linię z kreską na walcu nr 3.

Przełącz się (3 kliki) na lewy krótki walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3 - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (3 kliki) na lewy krótki walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3.

Obróć całość tak, by połączone poziome kreski na prawych brzegach walców nr 2 i 3 były dobrze widoczne - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by połączone poziome kreski na prawych brzegach walców nr 2 i 3 były dobrze widoczne.

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego prawej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3.

Obróć całość tak, by niedopasowane pionowe linie na krótkim lewym walcu (1A) i na walcu nr 2 były dobrze widoczne - Rozejrzyj się po cyrku - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by niedopasowane pionowe linie na krótkim lewym walcu (1A) i na walcu nr 2 były dobrze widoczne.

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i przesuń go w lewo tak, by dopasować pionowe linie na nim i na walcu nr 1A.

Porozmawiaj z Charlesem Foleyem. W QTE wybierz: "złodziej w więzieniu". Następnie za pośrednictwem mapy przenieś się do posiadłości w Notting Hill.