Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Osiągnięcia | Informacje wstępne Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016

Bokser - za wygranie starcia na pięści z Patrickiem Cairnsem (sprawa nr 1).

Tak jest, kapitanie! - za zamknięcie sprawy Czarnego Piotra (sprawa nr 1).

Nigdy nie przegrywam - za bezbłędne odpowiedzi w 10 QTE.

Bezpieczny strzał! - za rozbrojenie Meksykanina strzałem w ramię (sprawa nr 2).

Zjazd z torów! - za zamknięcie sprawy pociągu (sprawa nr 2).

Dziecinada - za 25 minigierek i łamigłówek bez pominięcia którejś z nich.

Prościzna - za 35 minigierek i łamigłówek bez pominięcia którejś z nich.

Szare komórki - za 45 minigierek i łamigłówek bez pominięcia którejś z nich.

Najeźdźca krypt - za odzyskanie Złotego Noża ze starożytnej świątyni Mitry (sprawa nr 3).

Krew i lód - za zamknięcie sprawy krwawej łaźni (sprawa nr 3).

Nienasycony czytelnik - za 3 wiadomości od skazanych lub tych, którym darowałeś winę (znajdziesz je na kominku w salonie Holmesa).

Obserwator - za 15 portretów postaci bez pominięcia któregoś z nich.

Spokojnie, kapitanie Crocker! - za niedopuszczenie do popełnienia samobójstwa przez Crockera (sprawa nr 4).

Vox populi, vox Dei - za zamknięcie sprawy Abbey Grange (sprawa nr 4).

Samobójstwo niczego nie rozwiąże! - za niedopuszczenie do popełnienia samobójstwa przez pannę White (sprawa nr 5).

Zabójczy kwiat - za zamknięcie sprawy Ogrodów w Kew (sprawa nr 5).

Krok po kroku - za 25 portretów postaci.

Nawiedzony dom - za złapanie złodziei w posiadłości w Notting Hill (sprawa nr 6).

Winne bractwo - za zamknięcie sprawy Half Moon (sprawa nr 6).

Wielbiciel psów - za kliknięcie Toby'ego w trakcie każdej sprawy.

Silny charakter - za konsekwencję wyborów (albo skazanie wszystkich winowajców, albo puszczenie wolno) i zdobycie tym samym najwyższej liczby punktów osobowości.

Nigdy nie zgaduję - za sześć prawidłowych wniosków w sześciu sprawach.

Złożony umysł - za wyciągnięcie wszystkich wniosków w grze.

Perfekcjonista - za zebranie wszystkich osiągnięć w grze.

Ich zbrodnie, twoja kara - za ukończenie gry.