Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeszukaj podziemne tunele | Krwawa łaźnia Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Skieruj się oczywiście do frigidarium - po otwarciu drzwi w holu (na prawo od biurka Philipsa) maszeruj do końca korytarzem i otwórz kolejne drzwi, by znaleźć się we właściwym miejscu. Tam zbadaj podstawę pierwszej kolumny po lewej. Pchnij płytę z wyrytym na niej hełmem, a odsłoni się ukryty symbol (przyjrzyj się mu).

Idź w lewo, miń kolumnę z wyrytym na podstawie statkiem (nie ma pod nim symbolu) i sprawdź kolejną z wyrytą na podstawie jednooką twarzą. Popchnij płytę i przyjrzyj się drugiemu symbolowi. I maszeruj dalej - możesz sprawdzać podstawy kolejnych kolumn, ale istotna jest dopiero ta z trójzębem. Pchnij płytę i obejrzyj trzeci symbol.

Wskazówką odnośnie tego, które konkretnie kolumny powinny zainteresować Holmesa, są oglądane na wykopaliskach fresk i posągi postaci z rzymskiej mitologii: Minerwy, cyklopa i Neptuna (i związane z nimi dowody w aktach sprawy).

Uruchom wyobraźnię Sherlocka. Teraz musisz połączyć odpowiednio białe linie widzianych wcześniej symboli.

Symbole dwóch pierwszych posągów połączone. - Przeszukaj podziemne tunele - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Symbole dwóch pierwszych posągów połączone.

Najpierw manipuluj prawym i lewym posągiem z przodu, przesuwając ich symbole tak, by białe linie złączyły się wypustkami w kształcie chwytaków. (Żeby od jednego posągu przejść do drugiego, trzeba odznaczyć poprzedni).

Rozwiązanie zagadki. - Przeszukaj podziemne tunele - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Rozwiązanie zagadki.

Następnie aktywuj posąg w głębi i przesuń linię jego symbolu w stronę dwu poprzednich, łącząc ją wypustką w kształcie litery Y z symbolem po lewej i w kształcie litery T z symbolem po prawej.

Układ wskaże stojące we wnęce po lewej popiersie młodej kobiety. Aktywuj talent Holmesa i podejdź do owej jaśniejącej figurki. Obróć popiersie - otworzy się ukryte przejście.

Maszeruj do niego (z pozycji twarzą do popiersia - w prawo, za stertą gruzu - do końca prostej i w przejście pod arkadą po lewej). Wejdź do środka i użyj liny, by dostać się do katakumb.

Na początek przyjrzyj się leżącym na ziemi w rogu po prawej przedmiotom. Weź lampę, stłuczoną szklaną płytkę i pojemnik na lód (maszyna do lodu). Rzuć też okiem na worek z solą.

Idź przed siebie i zbadaj drugi fresk po prawej, przedstawiający Mitrę, a następnie kolejne (po prawej lub lewej) przedstawiające siedem stopni inicjacji mitraistycznej (w aktach sprawy również jako dowód).

Kontynuuj wędrówkę, aż przekonasz się, że dalsza część tunelu jest zawalona - zbadaj zagradzające drogę kamienie. Rzuć też okiem na łopatę po lewej.

Zawróć i przejdź pomiędzy zbudowane z kości kolumny po lewej (w ustawieniu plecami do zawaliska). Przyjrzyj się opartemu o ścianę szkieletowi. Obejrzyj jego twarzoczaszkę oraz but na prawej (z perspektywy gracza) nodze.

Następnie przyjrzyj się filarowi kolumny na wprost kościotrupa. Podpal leżące we wnęce drewienka. Ogień rzuci na podłogę cień w kształcie ludzkiej twarzy.

Przejdź do filaru po lewej i zrób dokładnie to samo. Ogień rzuci na posadzkę cień w kształcie głowy zwierzęcia. Podejdź do filaru naprzeciwko i tam również podpal zostawione we wnęce drewienka (od strony ściany). Ogień rzuci na posadzkę cień w kształcie trójzębu.

Niestety - czwarty filar okaże się zawalony. Zbadaj go i uruchom wyobraźnię Holmesa.

Efekt działania wyobraźni. - Przeszukaj podziemne tunele - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Efekt działania wyobraźni.

Podejdź do "zrekonstruowanego" filaru (od strony centrum pomieszczenia), przyjrzyj się mu i w zbliżeniu zamontuj we wnęce podziurawioną płytkę. Na posadzce pojawi się cień w kształcie łuku mostu. Oczywiście obejrzyj wszystkie cienie: twarz, łuk, głowę zwierzęcia, trójząb.

Jedź na Baker Street.