Sherlock Holmes Chapter One: Zaznaczanie zadań Sherlock Holmes Chapter One poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie informacje dotyczące teczki ze śledztwami i dowodami. Opiszemy co oznaczają poszczególne czerwone ikony i jak oznaczać zadania.
Ostatnia aktualizacja: 24 listopada 2021
Na tej stronie poradnika do Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie informacje dotyczące teczki ze śledztwami i dowodami. Opiszemy co oznaczają poszczególne czerwone ikony i jak oznaczać zadania. Niektóre misje musicie pierw zaznaczyć w dzienniku, aby można było je odnaleźć na mapie. Dotyczy to głównie zadań, w których musicie z kimś porozmawiać, np. ze służbą, która normalnie jest niedostępna. Dzięki temu ułatwicie sobie zadanie, odkryjecie więcej wskazówek oraz uporządkujecie wszelkie informacje.
Znaczenie ikon

Na powyższym screenie zobaczycie ikony, które możecie spotkać czy zadaniach. Opisaliśmy je idąc od lewej, do prawej strony. Ikony oznaczają:
- 1 - należy odszukać konkretną lokalizację (najczęściej są podane ulice oraz region, należy znaleźć ten punkt na mapie);
- 2 - trzeba wypytać ludzi w okolicy, będą oznaczeni żółtymi punktami albo dowiecie się jak są ubrani;
- 3 - musicie przypiąć to jako materiał dowodowy, inaczej nie popchniecie dalej sprawy;
- 4 - w okolicy jest kluczowa dla śledztwa osoba, z którą musicie porozmawiać;
- 5 - należy użyć koncentracji, aby odnaleźć wskazówki dotyczące śledztwa;
- 6 - czas na poszukanie informacji w archiwach;
- 7 - należy użyć zdobytego przedmiotu, który jest ważny dla sprawy;
- 8 - musicie zrobić zdjęcie, które będzie dowodem/wskazówką;
- 9 - przebierzcie swojego bohatera, aby kontynuować zadanie;
- 10 - czas przeprowadzić analizę chemiczną;
- 11 - dostajecie specjalne wyzwanie od Jona. Więcej o tym znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika - Jon - czy relacja z nim wpływa na zakończenie.
Przypinanie zadań

Niektóre zadania musicie przypiąć, aby ruszyć dalej. Tyczy się to szukania jakiś informacji, np. w archiwum policyjnym. Niektóre wskazówki nie pojawią się, gdy nie zaznaczycie odpowiedniego zadania.
Z pierwszą taką sytuacją spotkacie się już w hotelu podczas śledztwa dotyczącego kradzieży diamentów - Duchy przeszłości - pokój seansów.