Sherlock Holmes Chapter One: Matczyna miłość, Pokój Violet - solucja Sherlock Holmes Chapter One poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis zadania Matczyna miłość (A Mother’s Love). Opisaliśmy zadania toczące się w pokoju Violet. W tym miejscu zdobędziecie osiągnięcie W objęciach matki (A Mother's Arms).
Ostatnia aktualizacja: 1 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis zadania Matczyna miłość (A Mother's Love). Opisaliśmy sposób wejścia do pokoju matki oraz zadania, które musicie w nim wykonać. W tym miejscu zdobędziecie osiągnięcie W objęciach matki (A Mother's Arms).
- Wejście do pokoju
- Torba lekarza
- Analiza chemiczna
- Stolik
- Rysunki
- Łóżko
- Stolik
- Wanna
- Kwiaty
- Obraz
- Szachy
- Tropy
- Rekonstrukcja
- Wyjście z domu
Wejście do pokoju
Czas powrócić do rodzinnego domu. Po wykonaniu zadania Pozłacana klatka, dostaniecie się do kolejnego pokoju. Ważne jednak jest to, że musicie wykonać wszystkie elementy wcześniejszej misji. Opisaliśmy je dokładnie na oddzielnych stronach naszego poradnika:
- Miejsce zbrodni
- Ucieczka słonia
- Rezydencja Gildenów
- Warsztat łodzi
- Zdobycie pracy
- Wykopaliska
- Odnalezienie Goliata
Tym razem nie idziecie do pokoju Sherlocka, a do pierwszego pokoju położonego po lewej stronie schodów. Pierw zobaczycie gabinet matki. Musicie użyć koncentracji, aby zobaczyć Sherlocka i Jona z dziecięcych czasów.
Chłopcy rozbili wazę. Nie wychodźcie z trybu koncentracji. Korzystając z niego zbadajcie ruchy młodych mężczyzn. Udadzą się oni do zamkniętych drzwi od pokoju matki.
Idąc dalej wybiegniecie z pokoju i udacie się na schody. Usłyszycie huk, który oznajmi wam, że ktoś otworzył drzwi. To czas, aby wrócić na górę.
Zestresowanych chłopców nakrył doktor, który zajmował się mamą Sherlocka.
Te wspomnienia sprawią, że pokój Violet otworzy się, a wy otrzymacie osiągnięcie - W objęciach matki (A Mother's Arms).
W pokoju znajduje się wiele rzeczy, które musicie zbadać, aby przypomnieć sobie zajście z dnia śmieci Violet.
Torba lekarza
Zacznijcie od torby lekarza. Rzuca się w oczy. To duża, skórzana, elegancka torba, która leży na krześle, zaraz obok stolika. Musicie sprawdzić nie tylko zewnętrzną część walizki, ale i jej zawartość.
Analiza chemiczna
Jedna z rzeczy, które będą dostępne w lekarskiej torbie, jest flakonik z lekiem. Musicie przeprowadzić analizę chemiczną substancji. Połączenie jest zależne od waszego poziomu trudności. Jedno z możliwych pokazaliśmy na screenie powyżej.
Stolik
Koło torby lekarskiej jest stolik. Na nim musicie zbadać:
- gazetę,
- notatki lekarza.
Rysunki
W lewym kącie pokoju, zaraz za łóżkiem, zobaczycie rozrzucone rzeczy na podłodze. Wśród nich są trzy rysunki, które musicie zbadać.
Łóżko
Już będąc w tym miejscu, czas zerknąć na łóżko. Sherlocka zdziwią pasy, które znajdują się na pościeli. Skieruje to jego myśli na chorobę psychiczną rodzicielki.
Stolik
Za łóżkiem znajdziecie niewielki drewniany stolik. Musicie przyjrzeć się dokładnie:
- lekom na blacie,
- szufladzie,
- listom w szufladzie.
Wanna
Kolejną rzeczą, którą musicie zbadać jest wanna. Ta rzuca się w oczy zaraz po wejściu do pokoju, znajduje się zaraz przy oknie.
Kwiaty
Gdy miniecie wannę i zbliżycie się do Jona, zobaczycie kwiaty. Sherlock przypomni sobie, że jego mama je uwielbiała.
Obraz
Ostatnie co musicie zbadać to obraz, który znajduje się zaraz przy drzwiach. To jeden z elementów całej układanki.
Szachy
To wyzwanie od Jona, które dobrze jest wykonać. Nie ma ono żadnego wpływu na fabułę oraz dowody, ale poprawne zaliczenie zadania, poprawi relacje bohaterów.
Musicie przesunąć prawym pionkiem, tym który został oznaczony na screenie powyżej. Dzięki temu wykonacie wyzwanie.
Tropy
Po zbadaniu całego mieszkania pojawią się kolejne zadania w teczce. Musicie oznaczyć właściwie zadanie (to pokazane na screenie powyżej), aby w pokoju pojawiły się kolejne poszlaki.
Użyjcie trybu koncentracji, aby odkryć wszystko, co kryje przed Wami pokój. Dzięki tym wskazówkom będziecie mogli zrekonstruować wydarzenia z feralnego poranka.
Rekonstrukcja
Czas ułożyć trzy wydarzenia, które miały miejsce. Zacznijcie od sceny dziejącej się przy stole. Po prawej stronie powinna stać matka Sherlocka, a po lewej jej lekarz.
Idąc dalej zobaczycie przerażonego Sherlocka leżącego na podłodze. Przed nim stoi Jon, który za wszelką cenę chce chronić przyjaciela.
Ostatnią postacią w tym pomieszczeniu jest brat Sherlocka, który stoi przy komodzie. Zwróćcie uwagę na jego ręce, prawą ma wysuniętą do przodu.
Wyjście z domu
Po rekonstrukcji zdarzeń czas wyjść z domu. Na waszej drodze stanie jednak mężczyzna, któremu możecie się przyjrzeć.
Spójrzcie w określone punkty, aby móc ocenić kim jest niespodziewany gość. Zwróćcie uwagę na:
- farbę we włosach,
- strój marynarza,
- zadbane dłonie,
- lewą dłoń pod którą coś chowa.
Ostatecznie musicie stwierdzić, że mężczyzna jest artystą przebranym za marynarza (Artist disguised as a sailor). To rozpocznie kolejną misję - Muza z zagranicy.