Sherlock Holmes Chapter One: Teoria strun - solucja, Pozostałe sprawy Sherlock Holmes Chapter One poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis Pozostałej sprawy Teoria strun (String Theory). To zadanie będzie dostępne po wykonaniu misji głównej Pozłacana klatka (A Gilded Cage). Dzięki tej sprawie możecie zdobyć osiągnięcie Pierwsze skrzypce (His First Bow).
Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis sprawy Teoria strun (String Theory). To zadanie będzie dostępne po wykonaniu misji głównej Pozłacana klatka (A Gilded Cage). Dzięki tej sprawie zdobędziecie osiągnięcie Pierwsze skrzypce (His First Bow).
- Ważne informacje
- Rozpoczęcie zadania
- Nauczyciel
- Mieszkanie nauczyciela
- Ślady
- Sprzedawca owoców
- Bar
- Zakończenie
Ważne informacje
- Sposób odblokowania: ukończenie misji Pozłacana klatka (A Gilded Cage).
- Nagroda: 20 monet.
- Osiągnięcie do zdobycia: Pierwsze skrzypce (His First Bow).
Rozpoczęcie zadania
Zadanie rozpoczniecie, gdy zauważycie ogłoszenie dotyczące zaginionych/ukradzionych skrzypiec. Ten plakat widnieje koło kościoła w Scaladio, na murze zaraz obok wąskiego przejścia.
Nauczyciel
Po zdobyciu informacji musicie udać się do mężczyzny, który rozwiesza plakaty. Znajdziecie go idąc kawałek na północ. Mieszka w kamienicy, do której dostaniecie się skręcając w niewielką uliczkę.
Przed drzwiami do mieszkania stoi nauczyciel, z którym musicie porozmawiać. Po krótkiej wymianie zdań dostaniecie się budynku, w którym będziecie mogli zacząć swoje śledztwo.
Mieszkanie nauczyciela
Zaraz po wejściu do pokoju możecie zbadać zamek w drzwiach. Jest to możliwe jedynie w trybie koncentracji.
Idąc dalej w oczy może Wam się rzucić zasłonięte pianino. Nie jest to wymagane do ukończenia śledztwa, ale warto się mu przyjrzeć.
To samo tyczy się dyplomów, które mężczyzna trzyma na regale i biurku. Obejrzyjcie je, aby dowiedzieć się więcej o nauczycielu.
Bardzo ważnym elementem, bez którego nie popchniecie fabuły dalej, jest zbadanie gabloty, w której leżały skrzypce. Przyjrzyjcie się dokładnie:
- stłuczonej butelce,
- smyczkowi do skrzypiec,
- kłódce,
- białej tkaninie,
- plamie krwi.
Po zbadaniu wszystkich rzeczy w mieszkaniu wróćcie do mężczyzny i wypytajcie go o wszystko co możecie.
Przed wyjściem z mieszkania należy jeszcze przeprowadzić analizę chemiczną. Połączenie jest zależne od waszego poziomu trudności. Jedno z możliwych pokazaliśmy na screenie powyżej.
Ślady
Jeśli jesteście pewni, że macie już wszystko, zmieńcie zadanie w teczce i użyjcie trybu koncentracji. Od razu zobaczycie ślady krwi, które widnieją na podłodze.
Idźcie za śladami, które ponownie prowadzą Was na rynek. Tam zobaczycie kolejną ofiarę przestępców.
Sprzedawca owoców
Ślady kończą się przy chłopcu, który sprzedaje owoce. Jego stanowisko jest rozbite i zniszczone. Ten jednak dzielnie nadal zwołuje klientów.
Porozmawiajcie z chłopce, a następnie użyjcie trybu koncentracji, aby zobaczyć ślady na podłodze. Krew miesza się z płynami, które spadły ze stoiska.
Ponownie zmieńcie zadanie w teczce. Tym razem zainteresujcie się kradzieżą osła. Dzięki temu będziecie mogli o niego pytać i widzieć jego ślady.
Przed wypytywaniem okolicznych świadków o całą sprawę, musicie się przebrać. Wystarczy tylko założyć strój roboczy, nie musicie zmieniać niczego na głowie - chyba, że biegacie po mieście w jakimś "zabawnym" nakryciu głowy.
Po otrzymaniu wszystkich informacji, użyjcie trybu koncentracji. Przed Wami pojawi się osiołek, za którym będziecie podążać.
Bar
Idąc na wschód od kościoła, natraficie na bar znajdujący się w niewielkiej uliczce. Znajdziecie tam osiołka, który grzecznie czeka przed wejściem.
Z tą informacją od razu możecie wrócić do chłopca albo poinformować go o tym dopiero, gdy będziecie wracać do nauczycielka, aby skończyć zadanie.
Gdy miniecie osiołka zobaczycie dwóch mężczyzn, których można podsłuchać. Prawidłowe odpowiedzi to:
- banda marynarzy (Bunch of sailors),
- niszczenie tawerny (Wrecking the Tavern),
- przestraszeni Patroni (Patrons frightened).
Białe drzwi prowadzą do wewnętrznej części baru. Zaraz obok nich stoi Jon, który zwraca na nie waszą uwagę. Zaraz po wejściu zaatakują Was przeciwnicy. Jest ich 10. Pamiętajcie, że gra uznaje aresztowanie, a nie zabijanie, ze właściwą formę eliminacji wrogów. Będzie to widać w wynikach oraz na twarzy Jona. Więcej informacji o relacji z Jonem znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika - Jon - czy relacja z nim wpływa na zakończenie.
Po eliminacji wszystkich wrogów po prostu zbierzcie skrzypce, które leżą na niewielkim stoliku. Nikt już nie stanie Wam na przeszkodzie w celu rozwiązania tego zadania.
Zakończenie
Ze skrzypcami wróćcie do nauczyciela, który oczekuje swojej zguby. Będzie on uradowany z tego, że odzyskał swój sprzęt i da Wam w nagrodę monety.
To jednak nie wszystko co możecie zrobić. Czas zmienić jeszcze raz zadanie w teczce i przyjrzeć się zapiskom nut, które są przy fortepianie. Sherlock przypomni sobie, że w dziecięcych czasach uczył się właśnie od tego mężczyzny. Po krótkiej rozmowie z nauczycielem otrzymacie osiągnięcie Pierwsze skrzypce (His First Bow).