Sherlock Holmes Chapter One: Muza z zagranicy, Apartament malarza - solucja Sherlock Holmes Chapter One poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Muza z zagranicy (The Muse From Abroad). Opisaliśmy elementy, które musicie wykonać w apartamencie malarza. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcie Dżentelmen doskonały (Perfect Gentleman).
Ostatnia aktualizacja: 1 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Muza z zagranicy (The Muse From Abroad). Opisaliśmy elementy, które musicie wykonać w apartamencie malarza. Dowiecie się jak dostać się do środka, oraz co zrobić, aby dowiedzieć się prawy o wydarzeniach w mieszkaniu. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcie Dżentelmen doskonały (Perfect Gentleman).
- Adres
- Mieszkanie artysty
- Ubranie
- Ciało artysty
- Biurko
- Obrazy
- Butelki
- Ciemnia
- Rekonstrukcja
- Zakrwawiony obraz
- Analiza chemiczna
- Czaszka
- Rozmowa z właścicielką
Adres
Adres mieszkania malarza znajdziecie w Cordona Chronicle. To budynek położony w regionie Scaladio, w jego południowo wschodniej części.
Na miejscu musicie oznaczyć konkretne informacje, aby zdobyć adres:
- Ludzie (People) - Gwiazdy (Celebrities),
- Sekcja (Section) - Strona główna (Front Page),
- Dzielnica (Districts) - Old City.
Oprócz adresu mężczyzny, znajdziecie też jego zdjęcie. Będzie ono bardzo ważne, w celu wykonania późniejszego zadania.
Mieszkanie artysty
Artysta mieszka w Old City, we wschodniej części miasta, niedaleko głównego rynku. Miejsce to oznaczyliśmy na screenie powyżej, abyście bez problemu je odnaleźli.
Na miejscu poznacie właścicielkę mieszkania, która wynajmuje pokój artyście. Nie wpuści Was do pomieszczenia, jeśli będziecie w swoich normalnych ciuchach.
Ubranie
Aby dostać się do pokoju musicie przebrać się za artystę. Ubrania możecie kupić albo wypożyczyć na głównym rynku. Na sobie powinniście mieć:
- luźne spodnie,
- białą rozpiętą koszulę,
- rozpuszczone włosy z grzywką,
- kilkudniowy zarost,
- prostokątne okulary.
Ciało artysty
Po wejściu do mieszkania, czas przyjrzeć się miejscu zbrodni. Zacznijcie do najbardziej rzucającego się w oczy elementu - zwłok leżących na ziemi. Musicie przyjrzeć się:
- głowie mężczyzny,
- plamie krwi,
- rozpiętej koszuli,
- dłoni,
- zakrwawionymi nożowi.
Biurko
Po zbadaniu zwłok i obrazu, udajcie się do drewnianego biurka. Zbadajcie:
- rozbitą butelkę,
- gazetę w szufladzie,
- aparat,
- obraz,
- plamę na blacie.
Obrazy
Następnie warto zerknąć na obraz, który leży na ziemi. Jest zalany krwią artysty.
Zostało jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia. Zbliżcie się do łóżka i obejrzyjcie obraz, który na nim leży.
Część kolekcji leży w drewnianej skrzyni, przed/za łóżkiem. Musicie się im przyjrzeć.
Butelki
Kolekcja alkoholi znajduje się zaraz przy drzwiach do pokoju, pod drewnianą szafką.
Ciemnia
W pokoju jest niewielka ciemnia, schowana została w łazience. Zbadajcie zdjęcie, które wisi na sznurze oraz to w odczynnikach.
Rekonstrukcja
Aby rozpocząć rekonstrukcje musicie oznaczyć właściwe zadanie, pokazaliśmy je na screenie powyżej, abyście na pewno go nie zgubili.
Postaci powinny być ustawione w określony sposób. Przy drzwiach bije się dwóch mężczyzn. Jeden z nich ma w prawej dłoni szklaną butelkę.
Przy skrzyni bliżej nieokreślony osobnik przeszukuje obrazy. Artysta biegnie w jego kierunku.
Kolejna sekcja to walka dwóch mężczyzn. Jeden z nich broni się obrazem, drugi atakuje nożem.
Zakrwawiony obraz
Po rekonstrukcji musicie przyjrzeć się obrazowi. Podniesiecie go i zdobędziecie materiał do analizy chemicznej.
Analiza chemiczna
Musicie przeprowadzić analizę chemiczną substancji. Połączenie jest zależne od waszego poziomu trudności. Jedno z możliwych pokazaliśmy na screenie powyżej.
Czaszka
Przed wyjściem z pomieszczenia musicie jeszcze wykonać dwie czynności. Odłóżcie obraz na sztalugę, a następnie udajcie się do łazienki. W jej lewym kącie jest czaszka, którą trzeba podnieść. To aktywuje filmik, po którym wyjdziecie z budynku.
Rozmowa z właścicielką
Po wyjściu z pokoju artysty spotkacie właścicielkę mieszkania. Możecie powiedzieć jej kim jesteście i, że jej prawdziwy lokator nie żyje. Jeśli jednak rozegracie to inaczej, dostaniecie osiągnięcie Dżentelmen doskonały (Perfect Gentleman). Wystarczy ukryć przed starszą Panią śmierć mężczyzny. Spytajcie o to kto był w mieszkaniu oraz poproście o wezwanie policji. Taki przebieg wydarzeń sprawi również, że poprawią się wasze relacje z Jonem.