Uninvited Guests - zadanie główne | Shangri-La M8 | Shadowrun Hong Kong poradnik Shadowrun: Hong Kong
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Uninvited Guests - zadanie główne
Cel zadania: Znajdź człowieka imieniem Cheung-Sing "Rooster" i uprowadź go
Przydatne umiejętności: Biotech [3] / etykieta: Corporate, Charyzma [3], Decking [1], walka; opcjonalnie etykieta Academic
Poziom trudności: Średni
Drogi wykonania zadania:
- Zatruj jedzenie ochroniarza celu,
- Zaczekaj...

Najlepszą opcją jest podjąć się zadania zatrucia jedzenia Talosa - osobistego ochroniarza Roostera. W tym celu porozmawiaj z kelnerką (wymagana Charyzma [3]) - wystarczy, że będziesz ciągle wybierał pierwszą opcję dialogową... i jeśli uda ci się wyciągnąć od niej informacje, możesz porozmawiać z kucharzem. Aby przekonać go do zatrucia jedzenia musisz przekupić go (250 jenów), posiadać Biotech [3] lub etykietę: Corporate.

Po wykonaniu tej czynności wściekły ochroniarz Talos wraz ze swoimi kompanami przybędzie do kuchni zostawiając tym samym otwarte drzwi (M8,2) na niższy poziom, gdzie za jedynymi otwartymi drzwiami znajdziesz twój cel.

Druga opcja to po prostu zaczekać przy barze. Po chwili wbiegnie kelner zostawiając wcześniej zamknięte drzwi otwarte na oścież. Aby ułatwić sobie zadanie na dole i nie umieść męczyć się z ochroniarzami, zrób dywersję (zadanie opcjonalne). W tym celu pogadaj z Henrym przy barze. Dowiesz się, że został wyrzucony z robotę i zakłada kto do tego doprowadził - gość świętujący nieopodal. Pogadaj z nim. Później wróć do Henry'ego i również kłam, a spowoduje to, że wyjdą na zewnątrz, a niebawem za nimi pójdą ochroniarze Roostera, również zostawiając otwarte drzwi (M8,2).

Po krótkiej rozmowie z Roosterem zmusisz go do pójścia za tobą. Otrzymasz od niego klucz do drzwi i wskazówki na temat wyjścia ewakuacyjnego (M8,3), którym musicie uciec. Jako opcjonalne zadanie otrzymasz ochronę Roostera przed obrażeniami.

Otwarte zostały także sąsiednie drzwi po lewej. Za nimi znajduje się akwarium (M8,8) - jeśli posiadasz etykietę: Academic, możesz wyłowić wartościową rybę (250 jenów). Bez etykiety również możesz wyłowić rybkę, jednak wtedy jej wartość jest znacznie niższa (tylko 50 jenów).

Wyjdź z budynku (M8,4). Na drodze napotkasz dwoje członków Triady - pozbądź się ich. Dalej znajdziesz magazyn, do którego drzwi (M8,5) są w tej chwili zamknięte. Możesz skorzystać z terminala (M8,6), aby włamać się do Matrixa i poza odblokowaniem drzwi wykraść także dane (Restaurant Reservations). Inna opcja to wyważenie drzwi (Siła[5]) lub za pomocą Spellcasting/Conjuring odkryć poprawną sekwencję, opcjonalnie użyć zdolności któregoś z towarzysz (nie ma opcji wpisania kodu).

W międzyczasie jednak zaatakuje cię Talos wraz z pomocnikami w liczbie 5. W pierwszej kolejności zdejmij kobietę z granatnikiem - nie masz wiele miejsca, aby rozstawić jednostki, dlatego jest ona szczególnie niebezpieczna. W drugiej kolejności zdejmij snajpera nadchodzącego od boku, ponieważ będzie miał celny strzał na większość twoich ukrytych towarzyszy. Za pokonanie Talona (zadanie opcjonalne) otrzymasz 2 punkty Karmy.

Wejdź do magazynu i wsiądź na łódź (M8,7), która zabierze was do domu. Tam otrzymasz 6 punktów Karmy oraz wypłatę - 1300 lub 1600, jeśli Rooster obejdzie się bez obrażeń).