Hard Landing - zadanie główne | Docks M1 | Shadowrun Hong Kong poradnik Shadowrun: Hong Kong
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Hard Landing - zadanie główne
Cele zadania: utrzymaj przy życiu członków drużyny, udaj się na miejsce spotkania
Przydatne umiejętności: Drone Control [2] / Decking [2]
Poziom trudności: Łatwy

Grę rozpoczynasz konwersacją w dokach (Docks) (M1,1) z twoimi pomocnikami, którymi są ork Duncan oraz elfka Carter. Następuje tu krótkie wprowadzenie do fabuły. Twoja broń początkowa jest przydzielana w zależności od specjalizacji, jaką wybrałeś podczas tworzenia postaci. Otrzymasz również na dobry początek 1200 jenów.

Idź do końca drogi (M1,2), gdzie znajduje się zamknięta grama oraz pomarańczowy znacznik (kluczowych) interakcji. Musisz cofnąć się kawałek i skorzystać z panelu (M1,3), by otworzyć mniejszą bramę prowadzącą na południe, drogą okrężną. Aby móc skorzystać z terminala potrzebujesz Inteligencji [3] lub więcej - tym razem wyręczyć cię może Carter.

Zaraz za przejściem czeka cię pierwsza walka z czterema przeciwnikami. Wskazówki na temat prowadzenia walki znajdziesz w rozdziale Porady i wskazówki. O czym powinieneś wiedzieć w tym starciu: przeciwników jest czterech, karabin, pięściarz, strzelba oraz mag. Zaleca się w pierwszej kolejności pozbyć gościa ze strzelbą, aby nie pozwolić zranić kilku członków drużyny tym bardziej, że wstępnie nie masz możliwości dobrego rozplanowania ułożenia.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie