The Extraction / Revelations - zadanie główne | Shek Kip Mei poradnik Shadowrun: Hong Kong
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Shek Kip Mei - opis zadań
The Extraction / Revelations
Cele zadania: Dostań się do Plastic-Faced Mana i porwij go
Przydatne umiejętności: walka, opcjonalnie: Charyzma [3]
Poziom trudności: Łatwy
Przed rozpoczęciem zadania właściwego udasz się na spotkanie Emillie. Otrzymasz od niej przy odrobinie dobrej woli paralizator. Następnie wróć do Heoi i ponownie wsiadaj do stacji metra, by udać się do Shek Kip Mei. Jest to niewielkie miasteczko, w którym masz kilka rzeczy do zrobienia.
W pierwszej kolejności udaj się na spotkanie z Xiaozhi. Po drodze nie znajduje się nic ciekawego. Na miejscu porozmawiaj z ową postacią. Za chwile okaże się jednak, że to zasadzka i zaatakuje cię sześciu wrogów. Xiaozhi ma przy sobie kod do drzwi zamkniętych zamkiem - kod brzmi 00006. Jest szansa, że nie uda ci się go zabić, ponieważ gdy zacznie się walka, on zacznie uciekać i będzie później nieosiągalny. Za nimi znajdziesz lek Cram, Zaawansowaną apteczkę oraz około 300 jenów, za otwarcie drzwi otrzymujesz także 2 punkty Karmy.
Trafisz do małego lokalu. Otwórz drzwi - znajdziesz tam dwóch przeciwników. Jeden z nich - Plastic-Faced Man musi przeżyć! Dlatego zabij tylko jego ochroniarza (ten po prawej stronie), a na drugim przeciwniku otrzymanego wcześniej paralizatora. Miną trzy tury, nim Plastic-Faced Man zemdleje (od trafienia), a po dwóch przybędą posiłki (czterech strażników), więc przygotuj pozycję - uważaj jednak, jeśli używasz zdolności overwatch, aby nasz porażony polega nie wszedł pod celownik.
Na koniec po pokonaniu przeciwników zostaniesz przeniesiony w inne miejsce, gdzie przesłuchasz Plastic-Faced Mana. Na koniec możesz go zabić lub puścić wolno - ma to wpływ na ostateczne zakończenie gry. Wróć do Heoi, by porozmawiać z Kindy. Za ukończenie zadania otrzymasz 10 punktów Karmy.
Revelation
W tym miejscu zaczyna się drugi etap zadania - po powrocie do Heoi idź na rozmowę z Kindly. W międzyczasie ukaże się scena w rodzaju gry tekstowej - jednak twoje poczynania nie mają tu większego znaczenia. Po zakończeniu sceny otrzymasz 3 punkty Karmy. Idź do pracodawczyni. Możesz jej skłamać lub powiedzieć prawdę o tym, co zadecydowałeś o losie Plastic-Faced Mana. Po uzyskaniu informacji odnośnie następnego zadania otrzymasz dodatkowe 4 punkty Karmy.