Sprawy ogólne | Sacrifice poradnik Sacrifice
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Magowie
Twoim głównym zadaniem podczas większości misji, będzie unicestwienie wrogich Magów. Te postacie są inne niż cała reszta jednostek krążących po lokacji. Nie są oni przeznaczeni do walki w zwarciu, lecz do wspierania własnych oddziałów za pomocą czarów. Natomiast same wojska mogą być przywołane też tylko przez Magów. Oni więc rzucają zaklęcia przyzywające oraz zaklęcie tworzące. Tylko oni mogą wyczarować Manalit czy Kaplicę. Mag jest postacią unikalną i musisz pamiętać, aby nigdy nie narażać go na niepotrzebną śmierć.
Śmierć
W Sacrifice wcielamy się w postać istoty nieprzeciętnej. W końcu stajemy się sługami bożymi. A jako Wybraniec mamy tez całą masę przywilejów. Jednym z nich jest to, iż trudno Nas zabić. Otóż Mag nie może zginąć dopóki istnieje jego Ołtarz. Dlatego też należy zawsze trzymać kogoś przy Naszym głównym budynku, aby nie zostać zaskoczonym przez przeciwnika.
A gdy zginiemy nagle, od przypadkowego pocisku, przechodzimy w formę eteryczną. Nasz Mag zamienia się w ducha, który unosi się nad ziemią i poruszą się ze znaczną prędkością. W takiej postaci wciąż możemy wydawać rozkazy Naszym jednostkom, lecz nie możemy czarować. Mimo wszystko, po takiej pozornej śmierci mamy możliwość wygrać potyczkę. A do normalnej formy wrócimy dopiero wtedy, gdy uzbieramy odpowiednią ilość many (na przykład stojąc w pobliżu Naszej Manalitu).
Dusze
W Sacrifice nie ma żadnych surowców. Tutaj jednostki możemy przywołać wtedy, gdy mamy odpowiednią liczbę mana oraz dusz.
Po każdym umarłym oddziale zostaje na polu bitwy dusza. Niebieska oznacza, iż zmarła jednostka była Naszym sojusznikiem i taką duszę możemy bez problemu zebrać wchodząc na nią. Jeżeli nad ziemią unosi się czerwona dusza, oznacza to, iż tam leży martwy przeciwnik. Aby pozyskać taką duszę, trzeba użyć czaru Nawrócenia.
Dusze są rzeczą bardzo ważną. Jeżeli Ci ich zabraknie, nie będziesz mógł przyzywać nowych jednostek. Zawsze dbaj aby mieć ich zapas i staraj się zbierać wszystkie, niebieskie jak i czerwone, dusze z pola walki.