Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacrifice - poradnik do gry

Sacrifice - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Geomancja (James) | Czary | Sacrifice poradnik Sacrifice

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Czary: geomancja (James)

Magia Ziemi, czyli Geomancja, jest bardzo potężnym odłamem sztuki magicznej. Dzięki tej dziedzinie czarów będziemy mogli odkształcać teren lub sami formować skały, głazy i kamienie. Zaklęcie z tej szkoły magii charakteryzują się dawaniem sporych obrażeń oraz działaniami obszarowymi.

Głaz: Czar tworzy wielki kamień, który pędzi w stronę przeciwnika zadając mu obrażenia.

Taki kawałek skały z pozoru jest nieszkodliwy, jednak nieraz ratuje Twój ołtarz przed profanacją. Zadaje przyzwoite obrażenia i należy używać go jak najczęściej.

Koszt Mana: 300

Kamienna skóra: Mag rzuca to zaklęcie na siebie, przemieniając swoją skórę w twardy kamień.

Postać staje się niezwykle odporna na ciosy fizyczne. Jednocześnie czar ten w żaden sposób nie ogranicza ruchów bohatera, jego zwinności, ani zdolności do czarowania. Zaklęcie jest niezwykle przydatny, gdy w ferworze walki krążysz między oddziałami, wspierając je magią. Czar nie trwa wiecznie, więc należy uważać, żeby nie stracić osłony pośrodku szalejących wojsk.

Koszt Mana: 400

Duszperacz: Zaklęcie to tworzy istotę, którą, kopiąc podziemne tunele, wyszukuje niebieskie dusze i przynosi je do Maga. Gdy takie stworzenie natknie się na przeciwnika zadaje mu lekkie obrażenia i tymczasowo ogłusza.

Cóż, teoretycznie powinno to ułatwić Naszą pracę na polu bitwy, jednak w praktyce zaklęcie nie jest szczególnie przydatne. Chcąc zebrać swe dusze wystarczy zrobić rundkę po polu bitwy. Uważam też, że lepiej samemu troszczyć się o dusze, gdyż ma się wtedy nad ich liczbą stałą kontrolę. Reasumując: czar jest mało przydatny i osobiście niemal w ogóle go nie używałem.

Koszt Mana: 50

Erupcja: Gdy Mag użyje tego zaklęcia, natychmiastowo na danym obszarze tworzą się ruchy tektoniczne, powodujące unoszenie i obniżanie się ziemi.

Wpływa to oczywiście negatywnie na liczbę punktów życia jednostek przeciwnika, jednak stracić na tym mogą także Nasze oddziały. Dlatego trzeba używać tego czaru bardzo rozważnie!

Nie będę jednak ukrywał, iż Erupcja po prostu nieoceniona podczas większych potyczek. Dobrze rzucona przed bliskim starciem przechyla szalę zwycięstwa na Nasza stronę, zanim walka rozpocznie się na dobre.

Koszt Mana: 800

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie