Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacrifice - poradnik do gry

Sacrifice - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistycyzm (Persefona) | Czary | Sacrifice poradnik Sacrifice

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Czary: mistycyzm (Persefona)

Grając z boginią Persefoną mamy dostęp do czarów mistycznych. Zaklęcia z tej szkoły magii są o charakterze defensywnym: polegają głównie na leczeniu własnych jednostek.

Gniew: Zaklęcie to tworzy strumień magicznej energii, która pędzi do wybranego wroga i zadaje mu obrażenia.

Czar ofensywny najniższej rangi. Przydaje się do atakowania wrogich Torbiarzy (jeden trafiony pocisk, a już Twój ołtarz staje się bezpieczny od profanacji), oraz do pomocy własnym jednostkom w walce.

Koszt Mana: 300

Duch: Rzuciwszy to zaklęcie mag przechodzi w formę niematerialną. Wrogie ataki fizyczne oraz czary ofensywne nie mogą ranić Naszego czarodzieja. Mimo to mag może stracić mana na skutek niektórych zaklęć.

Dużym atutem tego czaru jest fakt, że wciąż możesz dowodzić swoimi jednostkami. Chociaż niekiedy lepiej unikać czarów i ataków, gdyż mana zawsze może się przydać do silniejszych sztuczek magicznych.

Koszt Mana: 400

Bluszcz: To zaklęcie zatrzymuje wroga jednostkę w miejscu.

Czaru tego używałem bardzo często. Przydatne jest rzucanie Bluszczu na wrogiego maga, który nie może wtedy zbierać dusz. Jednak przeciwnik nie będzie unieruchomiony na zawsze, więc należy szybko oczyścić pole bitwy z porozrzucanych duszyczek.

Koszt Mana: 500

Tęcza: Zaklęcia, które uzdrawia kilka jednostek jednocześnie.

Z uwagi, że czary Persefony są ukierunkowane na leczenie, to zaklęcie przydaje się bardzo. W ferworze walki trudno pojedynczo uzdrawiać sojusznicze jednostki, dlatego warto używać Tęczy, aby naraz uleczyć kilka oddziałów. Czar niezwykle przydatny, a ze względu na niskie koszty radzę używać go bardzo często (okazji z pewnością nie zabraknie).

Koszt Mana: 300

Deszcz żab: Zaklęcia przyzywa żaby, które spadają z nieba. Paraliżują na moment swoje ofiary, a następnie eksplodują, zadając obrażenia.

Teoretycznie czar powinien być przydatny, lecz w praktyce nie sprawdza się wcale. Nie dość, że żaby atakują także jednostki sojusznicze, to do tego zadają bardzo mało obrażeń. Nie polecam stosowania tego zaklęcia, tym bardziej, że kosztuje sporą ilość mana.

Koszt Mana: 1000

Lecząca aura: Czar wytwarza aurę wokół danej jednostki, która leczy sojusznicze oddziały wtedy, gdy te przebywają w pobliżu kuli energii.

Kolejne zaklęcie uzdrawiające. Mniej przydatne niż Tęcza, ponieważ podczas walki jednostki bywają rozproszone na tyle, iż aura może ich nie dosięgnąć. Radzę pozostać przy leczniczej Tęczy, gdyż jest tańsza i efektywniejsza.

Koszt Mana: 1200

Ściana bluszczu: Z ziemi wyrasta ściana bluszczu, która zatrzymuje wrogie jednostki.

Gdy wróg się wycofuje, lub dopiero co, zmasowanymi siłami, napiera na Ciebie, wtedy rzuć Ścianę bluszczu. Zaklęcie to sprawdza się doskonale i na pewno przechyli szalę zwycięstwa na Twoją korzyść. Spowolniony przez barierę wróg będzie doskonałym celem dla Naszych jednostek atakujących z dystansu.

Koszt Mana: 1500

Opętanie: Ten czar potrafi tak namieszać w głowie wrogiej jednostce, że staje ona po Twojej stronie.

Zaklęcie jest bardzo przydatne. Co w końcu może być bardziej użyteczne, niż pozyskiwanie nowych oddziałów bez straty dusz? Należy jednak używać tego czaru z rozwagą, gdyż kosztuje bardzo dużo mana, a i czas rzucania jest też bardzo długi.

Koszt Mana: 1800

Meanstalks: Zaklęcie tworzy cztery gigantyczne łodygi, które atakują każdą zbliżającą się jednostkę i wyrzucają ją wysoko nad ziemię.

Ten czar jest mało użyteczny podczas walki. Dlatego radzę stosować go przed bezpośrednim starciem. Wychodząc naprzeciw grupie wrogich jednostek trzeba jednak uważać, aby nie rzucić zaklęcia zbyt blisko i samemu nie stać się celem ataku. Czemu? Chociaż zadawane obrażenia nie są bardzo duże, to jednak zostaniemy wyrzuceni wysooooko do góry. Mimo pięknych widoków może się okazać, że gdy spadniemy na ziemię Nasze jednostki już będą martwe.

Koszt Mana: 1800