Pyromancja (Pyro) | Czary | Sacrifice poradnik Sacrifice
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Czary: pyromancja (Pyro)
Nietrudno się domyśleć, iż czary boga ognia będą oparte na ogniu. A, jak wiadomo, ogień związany jest z buchającymi płomieniami i destrukcyjną siła. Toteż w tej szkole magii poznamy siłe płonących kul, płomieni spadających z niebo i destrukcyjnych eksplozji.
Kula ognia: Kula ognia zmierza do celu zadając znaczne obrażenia. Prosty czar ofensywny, który często potrafi uratować życie. Kulę ognia najczęściej należy stosować przeciw wrogim Torbiarzom. Koszt Mana: 300 |
Pochodnia: Wokół postaci Maga roztacza się ognista osłona, która zadaje obrażenia przeciwnikom znajdującym się w Twoim pobliżu. Najpierw podpalić samego siebie, a następnie wbiec w środek walki, zapalając w ten sposób przeciwników. Ciebie to nie rani, wróg odczuwa każdą sekundę zetknięcia z płomieniem. Czy może być coś przyjemniejszego? Koszt Mana: 400 |
Pierścień ognia: Wróg zostaje otoczony ognistymi kręgami, które ranią go i spowalniają. Czar sprawdza się bardzo dobrze. Owszem, przeciwnik nie ginie od Pierścienia Ognia w jednym momencie, ale spowolniony i ciągle raniony staje się dla Ciebie łatwym celem. Koszt Mana: 500 |
Smoczy oddech: Pojawia się latająca, ognista forma, która atakuje przeciwnika trzykrotnie. Czar sprawdza się w praktyce i byłby bardzo pomocny w walce, gdyby nie zużywał tyle mana. Lepiej przyzwać własne, materialne jednostki niż wspomagać się tym zaklęciem. Koszt Mana: 800 |
Eksplozja: Zaklęcie tworzy kilka eksplozji, które ranią jednostki, jednocześnie odrzucając je na pewien obszar. Dzięki Eksplozji można nieźle porozrzucać zbity szyk bojowy po polu walki. A samotne jednostki stają się łatwym celem. Jeżeli jednak wypadną one poza mapę przepadną na zawsze, razem ze swoimi duszami. Koszt Mana: 1000 |
Ściana ognia: Powstaje ognista bariera, która zadaje obrażenia każdemu, kto tylko się do niej zbliży. Nie podpalając ani trawy, ani drzew, ściana ognia jest doskonałym sposobem na przypieczenie wrogich jednostek. Trzeba jednak uważać, gdyż Twoje oddziały również mogą odnieść obrażenia przy zetknięciu z tą barierą. Zaklęcie doskonale nadaje się do zatrzymania wycofującego się wroga. Koszt Mana: 1200 |
Deszcz ognia: Z nieba spada deszcz meteorytów. Zaklęcia Pyro nie są skomplikowane. Prawdę powiedziawszy, nie można na to narzekać. Przywołując deszcz ognia tworzymy tymczasową apokalipsę. Ogniste kule rozbijają się po dużym obszarze, raniąc przeciwnika oraz Twoje jednostki. Szkoda, że twórcy gry nie wymyślili zaklęcia niewidzialności. Gdyby tak podejść do przeciwnika i rzucić mu deszcz ognia prosto w grupkę zbitych jednostek... Koszt Mana: 1500 |
Ślepa furia: Czerwona łapa wystrzeliwuje w stronę jednostki wroga. Po chwili ręka wybucha, a otaczające ją oddziały wpadają w szał i atakują kogo popadnie. Gdy wróg zbliża się z potężną armią rzuć to zaklęcie na jego najmocniejsza jednostkę. Zobaczysz nagle, iż wróg może okazać się sojusznikiem. Czar ten sprawdza się też świetnie na manahirach, które przestaną słuchać się maga i nie będą dostarczać mu energii mana podczas bitwy. Koszt Mana: 1800 |
Wulkan: Ziemia odkształca się tworząc wulkan, który wybucha ogniem. Destrukcyjne zaklęcie. Co to dużo mówić, przed walką należy rzucić to na drogę przeciwnikowi. Jak wulkan przestanie niszczyć wszystko wokół wkroczysz do akcji i dobijesz przeciwnika. Koszt Mana: 1800 |