Charnel | Jednostki | Sacrifice poradnik Sacrifice
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Jednostki: Charnel
Poddani boga śmierci to bardzo specyficzne jednostki. Jako jedyne w grze nie regenerują się samoczynnie. Natomiast przybywa im życia wtedy, gdy atakują przeciwnika.
Kosiarz: Wielka czaszka, która posiada obracające się ostrza na głowie. Bardzo dobrze sprawdzają się w walce, gdyż regenerują swoje siły wraz z zadawaniem obrażeń przeciwnikowi. Przyzywamy więc małą grupkę Kosiarzy i mamy naprawdę mocny trzon armii. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Umiejętności specjalne: Brak. Koszt Mana: 300 Koszt Dusz: 1 |
Strącony: Patrząc na Strąconego zauważyć można bardzo wielkie podobieństwo do Miotacza. Potrafi zapanować nad otaczającym go rojem insektów i posyłać je przed siebie aby nękały wroga. Ta kreatura to jednostka dystansowa, która sprawuje się dobrze tylko w początkowych stadiach gry. Dzięki swojej umiejętności do "zasypiania" jest dobrym narzędziem do zastawiania zasadzki na wroga. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Umiejętności specjalne: Śpiączka - Strącony potrafi zapaść w głęboki sen, podczas którego jego energia życiowa będzie się regenerować. Koszt Mana: 300 Koszt Dusz: 1 |
Szarańcza: Latający owad. Gdy dodamy do tego, iż ten owad wysysa energię mana oraz życie z przeciwnika i dodaje je do swoich zapasów, cóż, stworzy Nam to idealną jednostkę przeciw wrogim Magom. W końcu wróg bez mana (i życia) jest wrogiem martwym. Cechy szczególne: Wysysa życia i mana z atakowanych wrogów. Umiejętności specjalne: Brak. Koszt Mana: 300 Koszt Dusz: 1 |
Nekryl: Owad, który potrafi swoim atakiem zatruwać przeciwnika. Poprzez zatrucie wróg nie może regenerować mana ani życia, a przebywające w jego pobliżu jednostki także się zarażają. Chyba nie muszę mówić, iż Nekryl sprawdza się idealnie jako żołnierz, który osłabia wrogiego Maga? Jednak na jego umiejętności trzeba uważać, gdyż Zaraza może przenieść się też na sojusznicze jednostki. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Zaraża wroga swoim atakiem sprawiając, iż nie może on regenerować mana ani życia. Umiejętności specjalne: Brak. Koszt Mana: 600 Koszt Dusz: 2 |
Gnilec: Jako jednostka latająca nie sprawdza się skutecznie w walce. Owszem, zadaje spore obrażenia, lecz gorzej sprawdza się jego odporność na ataki. Najciekawsza u Gnilca jest umiejętność do wytwarzania Gnilczyków, czyli malutkich owadów, które popędzą atakować wroga. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Umiejętności specjalne: Gnilczyki - pasożyty, które atakują przeciwnika i spowalniają jego ruchy. Koszt Mana: 700 Koszt Dusz: 2 |
Cieniołak: Potężna istota zbudowana niemal wyłącznie z mięśni, to właśnie jest Cieniołak. Bardzo interesująca jest jego zdolność do pożerania niebieskich dusz. Po takim posiłku potwór ten staje się o wiele potężniejszy, zadaje więcej obrażeń i zyskuje lepszą odporność na ciosy. Cieniołaki są bardzo silne i dlatego warto ustawić je na czele swoich wojsk. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Umiejętności specjalne: Pożeranie - Cieniołak może pochłonąć niebieską duszę, aby zyskać lepszą odporność na ataki i samemu zadawać więcej obrażeń. Koszt Mana: 1000 Koszt Dusz: 2 |
Oczak: Kolejna odmiana Gnoma. Oczak jest jednostką dystansową, którą należy trzymać z dala od centrum walki. Stojąc na tyłach wojsk sprawdza się doskonale, gdyż swoimi pociskami potrafi zatruwać wrogów. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Jego pociski zatruwają przeciwnika, sprawiając, iż nie może on odzyskiwać zdrowia, mana oraz redukują celność jego ataków. Umiejętności specjalne: Brak. Koszt Mana: 1000 Koszt Dusz: 2 |
Ohydziec: Potężne stwory, które ciskają we wroga kawałkami własnego ciała. Pocisk zadaje obrażenia obszarowe, co czyni z Ohydzców bardzo silnych sprzymierzeńców. Jednak pamiętaj, używaj ich mądrze aby nie uszkodzić swoich jednostek. Najlepiej jest potraktować wroga gradem pocisków jeszcze zanim walka się rozpocznie. Następnie wycofać Ohydzców na tyły i patrzeć jak reszta Twojej armi dopełnia dzieła zniszczenia. Cechy szczególne: Atakując wrogów regeneruje energię życiową. Jego pociski zadają obrażenia także tym, którzy znajdują się na linii strzału. Umiejętności specjalne: Brak. Koszt Mana: 1100 Koszt Dusz: 3 |
Styks: Coś. Coś, co chodzi na dwóch nogach. Coś, co ma dwie górne kończyny. Cóż, Styks jest przedziwną kreaturą, która atakuje przeciwnika na odległość. Ta istota jest potężna nie przez to, iż zadaje spore, obszarowe obrażenia, lecz dzięki swojej zdolności specjalnej. Styks potrafi zamienić niebieską dusze w... wybuch. I to potężny wybuch, który zadaje tym więcej obrażeń im więcej niebieskich dusz znajdzie się w obszarze eksplozji! Chociaż takie dusze stracone są na zawsze, to jednak opłaca się je niekiedy poświęcić. Nie ma nic piękniejszego niż użycie Styksu, aby stworzył wybuch pośrodku wrogich oddziałów. Ta umiejętność jest szalenie użyteczna, lecz należy z niej korzystać mądrze. Cechy szczególne: Atakuje promieniem, który po trafieniu w cel zadaje obrażenia obszarowe. Umiejętności specjalne: Daj duszę - Styks poświęca niebieską duszę aby stworzyć wybuch o potężnej sile rażenia. Koszt Mana: 1300 Koszt Dusz: 4 |
Piekłoch: Wielki, latający demon. Piekłoch jest szybki, zadaje średnie obrażenia i ma dosyć niską odporność na wrogie ataki. Posiada tez zdolność wchłaniania dusz, które sprawiają, iż staje się on silniejszy. Nie przypadł mi jednak nigdy do gustu. W dużych grupach źle pracuje, gdyż ma tendencje do blokowania się między innymi jednostkami. Poza tym nie walczy tak skutecznie, jak na tak drogą jednostkę przystało. Jedynym atutem Piekłocha jest to, że wraz z atakiem wysysa mana, życie oraz regeneruje swoje siły. Cechy szczególne: Atakuje na dystans promieniem, który wysysa mana oraz życie. Atakując wrogów regeneruje siły. Umiejętności specjalne: Pochłoń - Piekłoch potrafi wchłaniać niebieskie dusze, dzięki którym staje się potężniejszy. Koszt Mana: 1900 Koszt Dusz: 5 |