The Great Clock | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
The Great Clock
Na początku przygody wcielamy się w porwanego Clanka , któremu musimy pomóc w ucieczce. Ruszamy dzielnym malcem przed siebie, by spaść piętro niżej po zawaleniu się podłogi. [1] Skręcamy w lewo biegnąc szklanym mostem i uważamy na odpadające fragmenty powierzchni - upadek oznacza koniec żywota robota. [2]
Docieramy do kolejnej części mostu - w oddali widać strzelających wrogów. Ignorujemy ich i rozwalamy skrzynie (uderzając KWADRATEM ) - w nich znajdują się bezcenne śrubki. Niszczenie wszystkiego co się da to podstawowe zajęcie podczas całej przygody. [1] Teraz przechodzimy na lewą stronę do drzwi i skupiamy się na hologramie przedstawiającym nowego sprzymierzeńca. [2]
Wbiegamy do przejścia obok hologramu i udajemy się dalej korytarzem. [1] W kolejnym pomieszczeniu nauczymy się jak korzystać z kamery - za pomocą prawego analoga oraz przycisku L1 , który należy przytrzymać. Patrzymy na cztery kolejne czujniki aktywowane przez drugiego robota. [2]
Biegniemy dalej, podążając za śrubkami. Dalsza droga jest prosta - wystarczy wskoczyć na platformę i skręcić w prawo koło modelu planety przypominającej ziemię. [1] Kilka platform wyżej możemy zatrzymać się na chwilę żeby popodziwiać Dr. Nefariousa i jego wiernego sługę na ogromnym ekranie. [2]
Wchodzimy do pomieszczenia. Natrafimy w nim na anomalię czasową. Skaczemy na górę po kawałkach szkła zatrzymanych w czasie - wyżej podlecimy używając śmigła Clanka (naciskając X podczas skoku ). [1] Po drugiej stronie czasoprzestrzennej pułapki zobaczymy mały raj kolekcjonera śrubek - ścianę ze skrzyń. Oczywiście niszczymy je wszystkie. [2]
Kolejny raz korzystamy z nieodżałowanego śmigła, które podczas lotu może podrzucić Clanka nieco wyżej. Taką operację można wykonać jednak trzy razy - później moc silnika się skończy. Używając zdolności przelatujemy nad przepaścią a potem dostajemy się na górę po platformach. [1] Fruniemy na drugą stronę pomieszczenia i udajemy się dalej. [2]
W następnym pomieszczeniu musimy pokonać dwa roboty patrolowe. Na końcu zobaczymy wrogów tłukących w szybę - obracamy się w lewo i wskakujemy na górę. [1] Teraz staniemy przed wielką turbiną i dwoma złymi robotami, które otworzą ogień - chowamy się za zasłoną i czekamy. Chwilę później doświadczymy następnej anomalii czasowej - kiedy wszystko zwolni skaczemy nad turbiną na drugą stronę lokacji i przechodzimy przez drzwi. [2]
Na chwilę wyjdziemy na świeże powietrze. Przeskakujemy nad przepaścią i skręcamy koło ekranu w prawo. [1] W tym pomieszczeniu ponownie trzeba będzie skorzystać z niestabilnych warunków czasoprzestrzennych - w pętli czasowej kładki będą pojawiać się i znikać, więc musimy działać szybko. Będąc na półmetku czekamy aż proces powtórzy się aby było dość czasu na dotarcie do końca. [2] W następnym korytarzu drzwi zamkną się nam przed nosem, więc skręcamy w lewo po schodkach. Dotrzemy do końca tego fragmentu przygody Clanka .