The Great Clock IV | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
The Great Clock IV
Na początku rozwalamy działa i zamieniamy je na platformy a potem przeskakujemy po nich. [1] Pod pierwszym kręcącym się okręgiem jest złota śrubka . Przedostajemy się dalej spowalniając elementy. [2]
W pomieszczeniu znajduje się pierwsza zagadka w tej części. [1] Są tu dwa przyciski na dole, trzy windy i trzy przyciski u góry. Przycisk na dole po prawej aktywuje dolną windę po lewej. Drugi z dolnych mechanizmów otwiera śluzę. [2]
Najpierw niebieskim stajemy na dalszym, środkowych przycisku. [1] Zielonym wchodzimy do otwartej śluzy. [2]
Teraz żółtym wbiegamy na przycisk na dole po prawej co obniży windę. [1] Wchodzimy na nią czerwonym. [2]
Gdy czerwony jest na windzie zbiegamy żółtym z przycisku do przodu na następne wyraźniejsze i oszklone pole (to kolejna winda). [1] Powtarzamy sekwencję niebieskim (wpuszczając zielonego do śluzy) i dołączamy nim do żółtego na powierzchni drugiej windy. [2]
Niebieski i żółty są na drugiej, jeszcze opuszczonej windzie, więc powtarzamy ruchy czerwonego i będąc u góry przeskakujemy na przycisk na platformie. [1] To podwiezie dwóch kolegów do góry. Czas na niebieskiego - robimy wszystko od nowa (wpuszczamy zielonego i stajemy na windzie) a kiedy będziemy o góry przeskakujemy na drugi z przycisków na platformie (aktywuje on mechanizm drzwi). [2]
Podobnie robimy z żółtym, tylko, że on stanie na wcześniejszym przycisku na platformie, co podniesie windę czerwonemu. [1] Dzięki temu czerwonym możemy przedostać się do ostatniego, trzeciego mechanizmu drzwi. [2] Na zakończenie powtarzamy ostatni raz sekwencję żółtego i przechodzimy przez drzwi.
Po wyjściu z pomieszczenia używamy meteor pada. [1] Wyżej walczymy ze ślimakami i rybami a potem skaczemy dalej. Gdy spotkamy Sigmunda naprawiamy stację mnemoniczną (uderzając) i oczywiście używamy jej. [2]
W umyśle Clanka spotkamy pewnego podejrzanego hydraulika. Gdy wrócimy do rzeczywistości używamy następnego meteor pada za przejściem. [1] U góry walczymy z wrogami. [2]
Idąc dalej dojdziemy do drugiej zagadki w sektorze. [1] Najpierw wysyłamy niebieskiego lewą stroną po wirujących okręgach na przycisk - obniży to windę za ścianką. [2]
Teraz czerwonym stajemy na przycisku znajdującym się blisko początku po prawej (pojawią się platformy). [1] Żółtym przeskakujemy po platformach, które aktywuje czerwony - kończymy na windzie na końcu. [2]
Zielonym biegniemy tak samo jak żółtym i kończymy na windzie po prawej. [1] Czerwonym stajemy jeszcze raz na przycisku z prawej i przepuszczamy żółtego oraz zielonego - gdy dotrą do celu przeskakujemy lewą stroną do niebieskiego. [2]
Teraz niebieskim powtarzamy sekwencję, czyli przeskakujemy przez kręgi i wchodzimy na przycisk. Zbiegamy z niego dopiero gdy żółty i zielony są na windzie po drugiej stronie szkła. [1] Wcielamy się w zielonego i gdy winda zostanie podniesiona wbiegamy na pierwszy przycisk (w tubie, co obniży lewą kładkę dla niebieskiego i czerwonego. [2]
Zarówno niebieski i czerwony muszą znaleźć się na lewej, opuszczonej windzie (pamiętamy o powtarzaniu ich poprzednich ruchów). [1] Gdy umieścimy obu na lewej windzie możemy wrócić do zielonego i zejść z górnego przycisku w odpowiednim momencie. [2] Nie kończymy jeszcze z nim, bo...
...zielonym wbiegamy na odsłonięty przycisk przed lewą windą. [1] Teraz sytuacja jest już jasna - musimy umieścić trzech zawodników na przyciskach w śluzach, a na zakończenie przejść zielonym przez drzwi. [2]
Udajemy się w lewo na okrągłą platformę, gdzie czeka nas kolejna walka. Dalej przeskakujemy po działach-platformach i okręgach. [1] Podchodzimy do drzwi finalnej komnaty i poznajemy dalszy ciąg historii. [2]