Nefarious Space Station | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Nefarious Space Station
Biegniemy na wprost i skręcamy w prawo przed sklepikarzami z bronią i zbroją. Przeskakujemy po uchwytach na platformę, gdzie walczymy z wrogami. [1] W dalszą drogę zabierze nas zielona winda. [2]
Na kolejnej platformie walczymy z robotami i statkiem kosmicznym a potem skaczemy dalej. [1] Trafimy na baterie słoneczne, na których są też skocznie [2] - używamy ich aż dotrzemy do następnej powierzchni z przeciwnikami (po drodze odbijając się od bocznych ścian).
Tutaj opór będzie jeszcze większy - zmierzymy się z dwoma statkami. [1] Gdy wyczyścimy teren używamy następnej windy i rozmawiamy z Qwarkiem . [2]
Podążamy za Kapitanem , który przybrał całkiem urocze wdzianko. W następnym pomieszczeniu jest zgniatarka śmieci - czekamy aż sytuacja się rozwiąże. [1] Niestety wdzięk Qwarka nie pomoże w przekonaniu robotów - czeka nas ostra walka. [2]
Skręcamy za Kapitanem w lewo i... walczymy z jeszcze większą grupą. [1] W końcu bariery znikną, chociaż nie oznacza to końca walki - bijemy złe roboty w korytarzu poniżej, kierując się w jego prawą stronę. [2]
Na końcu korytarza (po wielu wystrzelonych pociskach) są drzwi - skręcamy przed nimi w lewo. [1] Qwark rozwali tutaj śluzę i znowu będziemy musieli rozprawić się z ochroną. Ułatwieniem w walkach jest fakt, że możemy wykorzystać Kapitana w roli wabika, przyjmującego na siebie wszystkie ciosy. Po walce podchodzimy do szybu wentylacyjnego. [2]
Teraz nasz bohater przeistoczy się w Lorda Nefariousa . Podchodzimy do drzwi i wzywamy lokaja (TRÓJKĄT ). Rozmawiamy z jego holografem i rozkazujemy zęby zesłał na dół windę (Send down the elevator). [1] Oczywiście wsiadamy do niej i jedziemy na górę. Tam udajemy się na mostek, odsuwając roboty z drogi (KWADRAT ). [2]
Podchodzimy do głównego komputera i rozmawiamy z nadzorcą . Spyta czy chcemy przetestować działo - oczywiście zgadzamy się. [1] Używamy działa i niszczymy asteroidy. [2]
Ponownie wzywamy Lawrence'a i każemy flocie wylądować (Order the fleet to land!). [1] Tym razem za pomocą działa możemy zniszczyć wszystkie statki. [2]
Oczywiście to wzbudzi podejrzenia robotów - czas zmierzyć się z kolejną ogromną falą. Później wbiegamy za Qwarkiem do windy. [1] Niestety na dole czeka na nas mała niespodzianka. Budzimy się w obcym świecie. [2]