Gimlick Valley | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Gimlick Valley
Przeskakujemy po kamieniach na drugą wysepkę i walczymy z przeciwnikami. [1] Skręcamy w lewo i skaczemy tym razem po drewnianych kładach. W końcu dotrzemy do mieszkańca, który opowie pewną historię. [2]
Musimy przedostać się do portalu czasowego, który się pojawił. [1] Przeniesiemy się w przeszłość, na miejsce wielkiej bitwy. [2]
Przedzieramy się przez hordy wrogów - szczególnie użyteczne są tutaj Dynamo of Doom i bronie odwracające uwagę wrogów. [1] Na końcu ścieżki czeka mieszkaniec planety, którego mieliśmy uwolnić. [2]
Teraz czas rozprawić się z dwoma czołgami. [1] Przede wszystkim wykończ gości z tarczami, którzy podbiegną do mieszkańców. Potem zajmij się obstawą i szczególnie grenadierami. Dopiero wtedy walczymy z czołgami (tak jak poprzednio - zadając obrażenia a potem wyrywając z nich śruby), ustawiając się tak aby jeden zasłaniał drugi. Pamiętamy, że po drugiej stronie pola walki jest sklep z bronią - warto tam uzupełniać amunicję i atakować najmocniejszymi broniami. [2]
Żeby dokonać dzieła musimy zasadzić trzy nasiona. [1] Drzewka z nimi znajdują się na głównym placu i na skałach wyżej. Pola namierzymy bez problemów - są na radarze. Żeby dostać się do najodleglejszego z nich musimy przeskoczyć na dalszą część obszaru. [2]
Po zasadzeniu trzech nasion wracamy do teraźniejszości i jedziemy po pnączach. [1] Dotrzemy z powrotem w przeszłość aby zmierzyć się z najeźdźcą planety. Oczywiście atakujemy go najmocniejszym sprzętem - na platformie pojawiają się dwie skrzynie z nabojami. Co pewien fragment życia wróg włączy osłony i zbliży się - wtedy wyrywamy jedną z baterii kluczem. [2]
Pod koniec walki wróg będzie wypuszczał miny - trzeba je omijać. Poza tym pojawi się kilku wrogów. [1] Generalnie walka z dobrym sprzętem nie jest jednak trudna i wkrótce będziemy mogli wrócić do teraźniejszości. [2]
Musimy znaleźć trzy baterie. Jedna jest zaraz koło posągów. Druga za południowym mostem. Trzecia na południu za rzeką - trzeba przeskoczyć na skały. [1] Teraz możemy wydostać się z planety pożyczając statek. [2]