The Great Clock III | Sekrety | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
The Great Clock III
Złota śrubka 1
Znajduje się w drugim etapie rozgrywanym w umyśle Clanka . [1] Musimy więc dostać się do stacji mnemonicznej i powrócić do tej odmiennej rzeczywistości. [2] Jest to kolejna skomplikowana zagadka.
Najpierw czerwonym wskakujemy na przycisk przed nim. [1] W następnym nagraniu dostajemy się żółtym do śluzy otwartej przez czerwonego. [2]
Zielonym mijamy dwóch kolegów i dolatujemy do drugiej śluzy, którą otworzy żółty. [1] Niebieskim śledzimy zielonego i mijamy go - otworzy dla nas śluzę przy drzwiach. Stajemy tam na przycisku - jednym z trzech potrzebnych do ukończenia testu. [2]
Wracamy do zielonego - powtarzamy nim sekwencję, która wpuści niebieskiego do śluzy przy drzwiach. Gdy niebieski dotrze na miejsce wychodzimy i stajemy na przycisku obok, co spowoduje pojawienie się platform. [1] Żeby aktywować guzik, który jest na ich szczycie wykorzystamy żółtego. Najpierw powtarzamy cały układ (wymagany aby swoją rolę odegrali inni). Gdy zielony wyjdzie ze śluzy i stanie na przycisku aktywującym platformy biegniemy żółtym do góry po nich i stajemy na drugim mechanizmie drzwi. [2]
Ponownie zajmujemy się zielonym i robimy wszystko co do tej pory. Gdy aktywujemy platformy i przepuścimy po nich na górę żółtego, obracamy się o 180 stopni i szukamy drugiego, "wolnego" przycisku. [1] Na ostatnim mechanizmie stanie czerwony - najpierw jednak wpuszczamy nim żółtego do pierwszej śluzy i czekamy aż wyjdzie! Potem czekamy aż inni odegrają swoje zadania, śledząc zielonego. W końcu aktywuje on drugie platformy i droga do przycisku będzie wolna. [2]
Na zakończenie trzeba odebrać całą sekwencję zielonym i na końcu wpuścić czerwonego po drugich platformach. Teraz zostanie nam kilka sekund żeby pobiec do otwartych drzwi. [1] Za nimi czeka oczywiście nagroda. [2]
Złota śrubka 2
Znajduje się po drugiej zagadce. Gdy wybiegamy z pomieszczenia skręcamy w prawo przy ścianie i podchodzimy do krawędzi. Przed nami pojawi się platforma. [1] Skaczemy po niej do śrubki. [2]