Outriders: Manipulant/Trickster - umiejętności Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie dokładny opis wszystkich umiejętności Manipulanta (Trickster).
Manipulant (Trickster) to jedna z czterech klas postaci dostępnych w grze Outriders. To postać bliskiego zasięgu co oznacza, że w trakcie rozgrywki będziecie przebywać znacznie bliżej przeciwników niż np. Piromanta (Pyromancer). Manipulant to typowy damage dealer specjalizujący się w walce podjazdowej (Hit & Run) i posiada w swoim asortymencie 8 unikatowych umiejętności, które można dowolnie zmieniać w trakcie rozgrywki, w zależności od preferowanego buildu.
Unikatowe cechy
- Dodatkowe 5% maksymalnego Zdrowia (Health);
- Aktywna Tarcza (Shield) zapewnia 5% redukcję obrażeń;
- Każde zabójstwo z bliskiej odległości leczy o dodatkowe 20% maksymalnego Zdrowia i zapewnia 12% Tarczy.
Atak wręcz
Podstawowe ataki wręcz Manipulanta (Trickster) nie tylko wyrządzają obrażenia, ale także Spowalniają (Slow) przeciwników na niewielkim obszarze, co stwarza z nich łatwe cele do zlikwidowania.
Mechanika odzyskiwania zdrowia
Mechanika odzyskiwania zdrowia Manipulanta jest podobna do tej, którą zaimplementowano w klasie Niszczyciela (Devastator). Manipulant odzyskuje punkty Zdrowia (Health) od zabitych wrogów, którzy znajdują się blisko postaci. Dodatkowo każde takie zabójstwo zapewnia postaci nieco Tarczy (Shield).
Wszystkie umiejętności
![]() | Ostrze Czasu (Temporal Blade) Poziom: 1; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 16 sekund; Efekt: paraliżuj i tnij wrogów przed sobą, wyrządzając obrażenia, spowalniając i Przerywając (Interrupt) ładowanie ich umiejętności. |
![]() | Pułapka Spowalniająca (Slow Trap) Poziom: 3; Przerywanie: nie; Czas trwania: 10 sekund; Czas odnowienia: 31 sekund; Efekt: stwórz czasoprzestrzenną strefę Anomalii, która nakłada Spowolnienie (Slow) na wrogów i pociski na 10 sekund. |
![]() | Polowanie (Hunt the Prey) Poziom: 4; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 11 sekund; Efekt: wybierz wroga i przeteleportuj się za niego - otrzymujesz premię do Tarczy. |
![]() | Spaczone Pociski (Twisted Rounds) Poziom: 6; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 20 sekund; Efekt: wypełnij magazynek broni pociskami nasyconymi Anomalią, które zwiększają Siłę Ognia (Fire Power). Umiejętność trwa do momentu przeładowania lub zmiany broni. |
![]() | Cyklonowie Cięcia (Cyclone Slice) Poziom: 9; Przerywanie: tak; Czas trwania: 5 sekund; Czas odnowienia: 13 sekund; Efekt: stwórz wir ostrzy Anomalii, które wyrządzaną obrażenia i Przerywają ładowanie umiejętności wrogów znajdujących się na niewielkim obszarze dookoła postaci. |
![]() | Skradziony Czasu (Borrowed Time) Poziom: 13; Przerywanie: nie; Czas trwania: 28 sekund; Czas odnowienia: 13 sekund; Efekt: zdobądź Tarczę i oznacz swoją lokalizację na 28 sekund. Ponowne użycie tej umiejętności powoduje nagięcie czasoprzestrzeni i teleportację z powrotem do oznaczonego wcześniej miejsca. |
![]() | Venator's Knife Poziom: 17; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 10 sekund; Efekt: rzuć we wroga ostrzem, które rykoszetuje między maksymalnie 5 przeciwnikami w niewielkich odstępach od siebie, zadając obrażenia i oznaczając trafione cele. Wszystkie trafione cele zostają Spowolnione (Slow) na 10 sekund, a pierwsze zadane przez Ciebie obrażenia oznaczonym wrogom zostają podwojone. |
![]() | Time Rift Poziom: 22; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 10 sekund; Efekt: tworzysz falę uderzeniową, która zatrzymuje wrogów w powietrzu, uniemożliwiając im walkę przez 3.5 sekundy i powoduje Osłabienie (Weakness). |