Outriders: Manipulant/Trickster - umiejętności Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie dokładny opis wszystkich umiejętności Manipulanta (Trickster).
Manipulant (Trickster) to jedna z czterech klas postaci dostępnych w grze Outriders. To postać bliskiego zasięgu co oznacza, że w trakcie rozgrywki będziecie przebywać znacznie bliżej przeciwników niż np. Piromanta (Pyromancer). Manipulant to typowy damage dealer specjalizujący się w walce podjazdowej (Hit & Run) i posiada w swoim asortymencie 8 unikatowych umiejętności, które można dowolnie zmieniać w trakcie rozgrywki, w zależności od preferowanego buildu.
Unikatowe cechy
- Dodatkowe 5% maksymalnego Zdrowia (Health);
- Aktywna Tarcza (Shield) zapewnia 5% redukcję obrażeń;
- Każde zabójstwo z bliskiej odległości leczy o dodatkowe 20% maksymalnego Zdrowia i zapewnia 12% Tarczy.
Atak wręcz
Podstawowe ataki wręcz Manipulanta (Trickster) nie tylko wyrządzają obrażenia, ale także Spowalniają (Slow) przeciwników na niewielkim obszarze, co stwarza z nich łatwe cele do zlikwidowania.
Mechanika odzyskiwania zdrowia
Mechanika odzyskiwania zdrowia Manipulanta jest podobna do tej, którą zaimplementowano w klasie Niszczyciela (Devastator). Manipulant odzyskuje punkty Zdrowia (Health) od zabitych wrogów, którzy znajdują się blisko postaci. Dodatkowo każde takie zabójstwo zapewnia postaci nieco Tarczy (Shield).
Wszystkie umiejętności
Ostrze Czasu (Temporal Blade) Poziom: 1; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 16 sekund; Efekt: paraliżuj i tnij wrogów przed sobą, wyrządzając obrażenia, spowalniając i Przerywając (Interrupt) ładowanie ich umiejętności. | |
Pułapka Spowalniająca (Slow Trap) Poziom: 3; Przerywanie: nie; Czas trwania: 10 sekund; Czas odnowienia: 31 sekund; Efekt: stwórz czasoprzestrzenną strefę Anomalii, która nakłada Spowolnienie (Slow) na wrogów i pociski na 10 sekund. | |
Polowanie (Hunt the Prey) Poziom: 4; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 11 sekund; Efekt: wybierz wroga i przeteleportuj się za niego - otrzymujesz premię do Tarczy. | |
Spaczone Pociski (Twisted Rounds) Poziom: 6; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 20 sekund; Efekt: wypełnij magazynek broni pociskami nasyconymi Anomalią, które zwiększają Siłę Ognia (Fire Power). Umiejętność trwa do momentu przeładowania lub zmiany broni. | |
Cyklonowie Cięcia (Cyclone Slice) Poziom: 9; Przerywanie: tak; Czas trwania: 5 sekund; Czas odnowienia: 13 sekund; Efekt: stwórz wir ostrzy Anomalii, które wyrządzaną obrażenia i Przerywają ładowanie umiejętności wrogów znajdujących się na niewielkim obszarze dookoła postaci. | |
Skradziony Czasu (Borrowed Time) Poziom: 13; Przerywanie: nie; Czas trwania: 28 sekund; Czas odnowienia: 13 sekund; Efekt: zdobądź Tarczę i oznacz swoją lokalizację na 28 sekund. Ponowne użycie tej umiejętności powoduje nagięcie czasoprzestrzeni i teleportację z powrotem do oznaczonego wcześniej miejsca. | |
Venator's Knife Poziom: 17; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 10 sekund; Efekt: rzuć we wroga ostrzem, które rykoszetuje między maksymalnie 5 przeciwnikami w niewielkich odstępach od siebie, zadając obrażenia i oznaczając trafione cele. Wszystkie trafione cele zostają Spowolnione (Slow) na 10 sekund, a pierwsze zadane przez Ciebie obrażenia oznaczonym wrogom zostają podwojone. | |
Time Rift Poziom: 22; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 10 sekund; Efekt: tworzysz falę uderzeniową, która zatrzymuje wrogów w powietrzu, uniemożliwiając im walkę przez 3.5 sekundy i powoduje Osłabienie (Weakness). |