Outriders: Statystyki Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie listę i opis wszystkich statystyk postaci (Player stats).
Główne statystyki postaci w grze Outriders zostały podzielone na kilka kategorii: zdrowie, pancerz, siła ognia i moc anomalii. Należy także zaznaczyć fakt, że każda z tych kategorii posiada szereg dodatkowych wartości.
Statystyki postaci w grze Outriders możecie sprawdzić w ekwipunku (Inventory), wciskając przycisk Shift.
Postać (Character)
- Maksymalny poziom ekwipunku (Max Wearable Item Level): maksymalny poziom wyposażenia, jaki możecie użyć na swojej postaci. Poziom ten można zwiększyć poprzez odblokowywanie dodatkowych Poziomów Świata (World Levels) i Rang Wyzwań Ekspedycji (Expedition Tiers);
- Średni poziom ekwipunku (Average Item Level): statystyka, która zapewnia bardzo duży bonus do maksymalnego poziomu Zdrowia i Mocy Anomalii.
Zdrowie (Health)
- Zdrowie (Health): określa, jak dużo obrażeń może przyjąć Wasza postać - gdy wskaźnik spadnie do 0, bohater umrze;
- Regeneracja zdrowia (Healt Regeneration): liczba punktów zdrowia odzyskiwanych co sekundę;
- Premia do otrzymywanego leczenia (Healing Received Bonus): wartość dodawana do bezpośredniego leczenia. Nie obejmuje Kradzieży Zdrowia i Regeneracji Zdrowia;
- Kradzież zdrowia bronią (Weapon Life Leech): procent zdrowia odzyskiwanego w trakcie wyrządzania obrażeń bronią;
- Kradzież zdrowia umiejętnością (Skill Life Leech): procent zdrowia odzyskiwanego w trakcie wyrządzania obrażeń umiejętnościami. Obejmuje również obrażenia od statusów.
Pancerz (Armor)
- Redukcja obrażeń fizycznych (Physical Damage Reduction): zmniejsza obrażenia fizyczne otrzymywane od przeciwników;
- Odporność (Resistance): zmniejsza obrażenia od anomalii i od statusów.
Siła Ognia (Firepower)
- Premia do obrażeń broni (Weapon Damage Bonus): premia do obrażeń wyrządzanych przy użyciu broni;
- Szansa na trafienie krytyczne (Critical Chance): dodatkowa szansa na zadanie trafienia krytycznego bronią;
- Obrażenia krytyczne (Cricital Damage): zwiększa wartość wyrządzanych obrażeń przy trafieniu krytycznym lub strzale w głowę;
- Obrażenia broni na bliskim zasięgu (Close Range Weapon Damage): wartość dodatkowych obrażeń wyrządzanych przeciwnikom w zasięgu 10m od postaci;
- Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Weapon Damage): wartość dodatkowych obrażeń wyrządzanych przeciwnikom oddalonym przynajmniej o 18m;
- Przebicie pancerza (Armor Pierce): procentowa wartość pancerza przeciwnika, która jest ignorowana przy wyrządzaniu obrażeń bronią.
Moc Anomalii (Anomaly Power)
- Premia do obrażeń umiejętności (Skill Damage Bonus): statystyka, która zwiększa obrażenia wyrządzane przez umiejętności, statusy i ataki wręcz;
- Moc statusów (Status Power): zwiększa obrażenia od Podpalenia, Toksyczności i Krwawienia. Wydłuża czas trwania efektów Zamrożenia, Spopielenia, Wrażliwości i Osłabienia;
- Skrócenie czasu odnowienia (Global Cooldown Reduction): skraca czas odnowienia wszystkich umiejętności postaci;
- Przebicie odporności (Resistance Pierce): procentowa wartość pancerza przeciwnika, która jest ignorowana przy wyrządzaniu obrażeń umiejętnościami.