Outriders: Technomanta/Technomancer - umiejętności Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie dokładny opis wszystkich umiejętności Technomanty (Technomancer).
Technomanta (Technomancer) to jedna z czterech klas postaci dostępnych w grze Outriders. To postać dalekiego zasięgu co oznacza, że w trakcie rozgrywki będziecie trzymać przeciwników na dystans, bez koniczności narażania własnego zdrowia i zbliżania się do celu na niebezpieczną odległość. Technomanta pełni funkcję wspomagającą (Support), jednak przy odpowiednim rozwinięciu świetnie spełni się w roli damage dealera. Omawiana postać posiada w swoim asortymencie 8 unikatowych umiejętności, które można dowolnie zmieniać w trakcie rozgrywki, w zależności od preferowanego buildu.
Unikatowe cechy
- Obrażenia broni na dalekim zasięgu zwiększone o 15%;
- Kradzież Zdrowia umiejętnością (Skill Life Leech) zwiększona o 15%;
- Kradzież Zdrowia bronią (Weapon Life Leech) zwiększona o 15%.
Atak wręcz
Umiejętność walki wręcz Technomanty (Technomancer) jest unikatowa, ponieważ nie tylko wyrządza obrażenia, ale także Zamraża (Freeze) cele znajdujące się przed postacią - unieruchamia je i wystawia na atak.
Mechanika odzyskiwania zdrowia
Technomanta (Technomancer) może pochwalić się największymi możliwościami leczącymi, ponieważ zamienia część zadawanych obrażeń na punkty Zdrowia (Health). Dzięki unikatowych cechom tej klasy, Kradzież Zdrowia bronią i umiejętnością zostały zwiększone aż o 15%.
Wszystkie umiejętności
Bomba Złomowa (Scrapnel) Poziom: 1; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 22 sekundy; Efekt: rzuć miną zbliżeniową, która wyrządza obrażenia i Przerywa ładowanie umiejętności przeciwników znajdujących się w zasięgu wybuchu. | |
Kriowieżyczka (Cryo Turret) Poziom: 3; Przerywanie: zamraża cel; Czas odnowienia: 24 sekundy; Efekt: umieść automatyczną wieżyczkę, która wyrządza obrażenia i Zamraża trafione cele. Zdrowie Kriowieżyczki obniża się wraz z upływem czasu i po otrzymaniu obrażeń. | |
Artyleria Udręki (Pain Launcher) Poziom: 4; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 40 sekund; Efekt: umieść wyrzutnię rakiet i zbombarduj obszar przed sobą. Każdy pocisk wyrządza 18 obrażeń, a trafienie Przerywa ładowanie umiejętności wrogów. | |
Plugawe Pociski (Blighted Rounds) Poziom: 6; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 50 sekund; Efekt: wypełnij magazynek broni toksycznymi pociskami, które powodują efekt Toksyczności (Toxic). Wrogowie znajdujący się w pobliżu celu również zostają zatruci i otrzymują 50% obrażeń. Umiejętność trwa do momentu przeładowania lub zmiany broni. | |
Narzędzia Zniszczenia (Tool of Destruction) Poziom: 9; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 46 sekund; Efekt: przywołaj wyrzutnię rakiet, zdolną do wyrządzania dużych obrażeń i Przerywania umiejętności przeciwników. Przytrzymaj tę umiejętność, aby przywołać Miniguna, zdolnego do wyrządzania trwałych obrażeń. Umiejętność kończy się po wyczerpaniu amunicji lub po zmianie broni. | |
Fixing Wave Poziom: 13; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 18 sekund; Efekt: uwolnij swoją energię, aby przywrócić 33% Zdrowia wszystkim sojusznikom i 50% Zdrowia wieżom, niezależnie od odległości. | |
Cold Snap Poziom: 17; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 17 sekund; Efekt: upuść gadżet, aby Zamrozić (Freeze) wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci - działa na dużym obszarze. | |
Blighted Turret Poziom: 22; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 7 sekund; Efekt: postaw automatyczną wieżyczkę, która wyrządza obrażenia i nakłada efekt Toksyczności (Toxic) na trafione cele. Zdrowie wieżyczki obniża się wraz z upływem czasu i po otrzymaniu obrażeń. |