Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Outriders - poradnik do gry

Outriders - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Outriders: Technomanta - gotowy build postaci Outriders poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie gotowy build dla klasy Technomanta (Technomancer). Podpowiadamy, jaką subklasę wybrać i na jakie węzły w drzewku rozwoju się zdecydować, jakich umiejętności używać, a także jakich przedmiotów szukać i na jakie modyfikacje zwrócić szczególną uwagę.

Technomantę w grze Outriders można rozwinąć na wiele sposobów, a my proponujemy ścieżkę subklasy Zaraza (Pestilence). Ta ścieżka rozwoju stwarza z Technomanty prawdziwą maszynę do wyrządzania obrażeń dzięki niekończącemu się magazynkowi wzmocnionemu Plugawymi Pociskami, z bardzo dużymi możliwościami odzyskiwania Zdrowia.

Drzewko rozwoju: Zaraza (Pestilence)

Technomanta, jak każda klasa dostępna w grze Outriders, ma dostęp do trzech unikatowych subklas, które przedstawiają zupełnie inny styl rozgrywki - Outriders: Technomanta - gotowy build postaci - Outriders - poradnik do gry

Technomanta, jak każda klasa dostępna w grze Outriders, ma dostęp do trzech unikatowych subklas, które przedstawiają zupełnie inny styl rozgrywki. W opisywanym przez nas buildzie proponujemy ścieżkę rozwoju Zaraza (Pestilence), która bazuje na wyrządzaniu bardzo dużych obrażeń bronią i nakładaniu na przeciwników statusu Toksyczności (Toxic).

Proponowane małe węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:

  1. Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
  2. Absorpcja Wtórna (Suction Module): Kradzież Zdrowia Bronią zwiększona o 5%;
  3. Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
  4. Splot Syntetyczny BL-STM (BL-STM Havoc Nexus): obrażenia krytyczne zwiększone o 15%;
  5. Do Odstrzału (Marked for Execution): skuteczność Wrażliwości nakładanej na przeciwników zostaje zwiększona o 40%;
  6. Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
  7. Toksykolog (Toxicologist): Toksyczność nakładana na przeciwników trwa o 30% dłużej;
  8. Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
  9. Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
  10. Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń;
  11. Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
  12. Adept Broni Szturmowych (Assault Adept): obrażenia od Broni Szturmowych zostają zwiększone o 12%;
  13. Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
  14. Strzelec Wyborowy (Sharpshooter): zwiększa obrażenia broni na Dalekim Zasięgu o 30%;
  15. Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń.

Proponowane główne węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:

  1. Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
  2. Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
  3. Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
  4. Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
  5. Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.

Umiejętności

Technomanta posiada 8 unikatowych umiejętności, które można odblokować na określonych poziomach postaci - Outriders: Technomanta - gotowy build postaci - Outriders - poradnik do gry

Technomanta posiada 8 unikatowych umiejętności, które można odblokować na określonych poziomach postaci. Proponowany przez nas zestaw skilli posiada synergię z drzewkiem rozwoju subklasy Zaraza, umożliwi wyrządzanie olbrzymich obrażeń w bardzo krótkim czasie, a także zapewni postaci nieco przeżywalności, gdy znajdziecie się w dużym zagrożeniu.

Proponowane umiejętności Technomanty z subklasą Zaraza:

  1. Nova Mrozu (Cold Snap): postać upuszcza gadżet, aby Zamrozić (Freeze) wszystkich wrogów znajdujących się dookoła. Umiejętność działa na dużym obszarze i jest bardzo przydatna w krytycznej sytuacji, gdy zostaniecie otoczeni przez przeciwników;
  2. Plugawa Wieżyczka (Blighted Turret): automatyczna wieżyczka, która wyrządza obrażenia i nakłada efekt Toksyczności (Toxic) na trafione cele;
  3. Plugawe Pociski (Blighted Rounds): wypełnia magazynek broni toksycznymi pociskami, które powodują efekt Toksyczności (Toxic). Wrogowie znajdujący się w pobliżu celu również zostają zatruci i otrzymują 50% obrażeń.

Więcej informacji na temat wszystkich umiejętności Technomanty znajdziecie na stronie Technomanta - umiejętności.

Wyposażenie i statystyki

Główną bronią proponowanego buildu Technomanty jest broń szturmowa, a dokładnie Karabin szturmowy taktyczny wariant (Assault Riffle Tactical Var). Tego typu broń posiada domyślnie 30 nabojów w magazynku, solidną szybkostrzelność, bardzo wysokie obrażenia od jednego pocisku i dobre obrażenia krytyczne.

Polecane statystyki broni szturmowej:

  1. Obrażenia krytyczne (Crit Damage);
  2. Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
  3. Obrażenia broni na bliskim zasięgu (Close Range Damage).

Polecane statystyki elementów pancerza:

  1. Dodatkowa siła ognia (Bonus Firepower);
  2. Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
  3. Premia do otrzymanego leczenia (Healing Receiver);
  4. Skrócenie czasu odnowienia (Cooldown Reduction).

Modyfikacje

W grze Outriders można wybierać spośród bardzo wielu modyfikacji, które w jeszcze lepszy sposób dostosują postacie do odpowiedniego stylu gry - Outriders: Technomanta - gotowy build postaci - Outriders - poradnik do gry

W grze Outriders można wybierać spośród bardzo wielu modyfikacji, które w jeszcze lepszy sposób dostosują postacie do odpowiedniego stylu gry. W proponowanym przez nas buildzie skupiliśmy się zarówno na modyfikacjach ofensywnych, jak i defensywnych, które zwiększą przeżywalność bohatera.

Polecane modyfikacje do broni:

  1. Kościany Szrapnel (Bone Sharpnel): zabicie przeciwnika bronią doprowadza do eksplozji, która wyrządza obrażenia i powoduje Krwawienie u wrogów w zasięgu 5 metrów;
  2. Szał Zabijania (Killing Spree): zabójcze strzały zwiększają obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
  3. Władca Pijawek (Ruler of Leeches): zabicie przeciwnika bronią zwiększa Kradzież Zdrowia Bronią na 20 sekund. Przydatna modyfikacja, jeśli macie problem z utrzymaniem się przy życiu w trakcie przechodzenia trudniejszych etapów Ekspedycji.

Polecane modyfikacje elementów pancerza:

  1. Amunicja Dum-Dum (Dum-Dum Bullets): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 10%;
  2. Sharp Eye: zabicie przeciwników w trakcie korzystania z celownika (ADS) zwiększa obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 5 razy;
  3. Żądza Krwi (Bloodlust): zabicie przeciwnika zwiększa siłę ognia. Efekt kumuluje się do 3 razy i słabnie co 10 sekund;
  4. Postawa Obronna (Emergency Stance): gdy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%, otrzymuje ochronny efekt Golema na 4 sekundy (10 sekund czasu odnowienia);
  5. Złego diabli nie wezmą (Mitigation from Death): zabicie przeciwnika bronią korzystając z celownika (ADS) zwiększa Pancerz na 10 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
  6. Krytyczna Analiza (Critical Analysis): Plugawe Pociski zwiększają obrażenia krytyczne o 15%;
  7. Toksyczny Ołów (Toxic Lead): zabicie bronią przeciwnika pod wpływem Toksyczności odnawia 40% amunicji w magazynku;
  8. Inwazyjna Terapia (Radical Therapy): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 15% więcej obrażeń;
  9. Pochłaniacz Obrażeń (Damage Absorber): zwiększa Pancerz i Odporności;
  10. Zapasowy Magazynek (Spare Mag): efekt umiejętności Plugawe Pociski jest aktywny na 1 dodatkowy magazynek przed rozpoczęciem czasu odnowienia. Przydatna modyfikacja, jeśli dopiero rozwijacie swojego Technomantę i czasem jeden magazynek nie wystarcza, by wyeliminować mocniejszego przeciwnika;
  11. Icicle Storm: zabicie przeciwników zamrożonych przez umiejętność Nova Mrozu powoduje wybuch, który wyrządza obrażenia na obszarze 5 metrów.

Porady ogólne

  1. Bonusy do obrażeń: każde użycie umiejętności Plugawej Wieżyczki i Plugawych Pocisków zwiększa obrażenia broni aż o 40% na 10 sekund. Czas odnowienia Plugawej Wieżyczki jest krótki, więc warto bezustannie z niej korzystać i wzmacniać siłę ognia postaci;
  2. Toksyczność: pilnujcie, aby umiejętność Plugawe Pociski była zawsze aktywna - to właśnie jest najważniejsze źródło obrażeń Technomanty. W trakcie przechodzenia do następnych etapów instancjonowanych map efekt umiejętności zostaje zdjęty i należy go odnowić;
  3. Amunicja: pamiętajcie, że zabicie przeciwników pod wpływem Toksyczności odnawia naboje w magazynku. Jest to szczególnie istotne w trakcie walki z mocnym przeciwnikiem, który pojawia się w obstawie wielu mniejszych stworów, na których można uzupełnić zapas amunicji;
  4. ADS: korzystanie z dodatkowego celownika, przy zaimplementowaniu polecanych modyfikacji, zwiększa siłę ognia postaci;
  5. Przeżywalność: Technomanta posiada największe możliwości odzyskiwania Zdrowia spośród wszystkich klas postaci dostępnych w grze Otruiders, ale niekiedy może okazać się to niewystarczające. Gdy dookoła zaroi się od przeciwników, a zdrowie Waszej postaci spadnie do krytycznego poziomu, skorzystajcie z umiejętności Nova Mrozu, by złapać oddech i zniwelować zagrożenie.