Outriders: Technomanta - gotowy build postaci Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie gotowy build dla klasy Technomanta (Technomancer). Podpowiadamy, jaką subklasę wybrać i na jakie węzły w drzewku rozwoju się zdecydować, jakich umiejętności używać, a także jakich przedmiotów szukać i na jakie modyfikacje zwrócić szczególną uwagę.
Technomantę w grze Outriders można rozwinąć na wiele sposobów, a my proponujemy ścieżkę subklasy Zaraza (Pestilence). Ta ścieżka rozwoju stwarza z Technomanty prawdziwą maszynę do wyrządzania obrażeń dzięki niekończącemu się magazynkowi wzmocnionemu Plugawymi Pociskami, z bardzo dużymi możliwościami odzyskiwania Zdrowia.
Drzewko rozwoju: Zaraza (Pestilence)
Technomanta, jak każda klasa dostępna w grze Outriders, ma dostęp do trzech unikatowych subklas, które przedstawiają zupełnie inny styl rozgrywki. W opisywanym przez nas buildzie proponujemy ścieżkę rozwoju Zaraza (Pestilence), która bazuje na wyrządzaniu bardzo dużych obrażeń bronią i nakładaniu na przeciwników statusu Toksyczności (Toxic).
Proponowane małe węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
- Absorpcja Wtórna (Suction Module): Kradzież Zdrowia Bronią zwiększona o 5%;
- Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
- Splot Syntetyczny BL-STM (BL-STM Havoc Nexus): obrażenia krytyczne zwiększone o 15%;
- Do Odstrzału (Marked for Execution): skuteczność Wrażliwości nakładanej na przeciwników zostaje zwiększona o 40%;
- Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
- Toksykolog (Toxicologist): Toksyczność nakładana na przeciwników trwa o 30% dłużej;
- Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
- Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
- Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń;
- Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
- Adept Broni Szturmowych (Assault Adept): obrażenia od Broni Szturmowych zostają zwiększone o 12%;
- Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
- Strzelec Wyborowy (Sharpshooter): zwiększa obrażenia broni na Dalekim Zasięgu o 30%;
- Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń.
Proponowane główne węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
- Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
- Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
- Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
- Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.
Umiejętności
Technomanta posiada 8 unikatowych umiejętności, które można odblokować na określonych poziomach postaci. Proponowany przez nas zestaw skilli posiada synergię z drzewkiem rozwoju subklasy Zaraza, umożliwi wyrządzanie olbrzymich obrażeń w bardzo krótkim czasie, a także zapewni postaci nieco przeżywalności, gdy znajdziecie się w dużym zagrożeniu.
Proponowane umiejętności Technomanty z subklasą Zaraza:
- Nova Mrozu (Cold Snap): postać upuszcza gadżet, aby Zamrozić (Freeze) wszystkich wrogów znajdujących się dookoła. Umiejętność działa na dużym obszarze i jest bardzo przydatna w krytycznej sytuacji, gdy zostaniecie otoczeni przez przeciwników;
- Plugawa Wieżyczka (Blighted Turret): automatyczna wieżyczka, która wyrządza obrażenia i nakłada efekt Toksyczności (Toxic) na trafione cele;
- Plugawe Pociski (Blighted Rounds): wypełnia magazynek broni toksycznymi pociskami, które powodują efekt Toksyczności (Toxic). Wrogowie znajdujący się w pobliżu celu również zostają zatruci i otrzymują 50% obrażeń.
Więcej informacji na temat wszystkich umiejętności Technomanty znajdziecie na stronie Technomanta - umiejętności.
Wyposażenie i statystyki
Główną bronią proponowanego buildu Technomanty jest broń szturmowa, a dokładnie Karabin szturmowy taktyczny wariant (Assault Riffle Tactical Var). Tego typu broń posiada domyślnie 30 nabojów w magazynku, solidną szybkostrzelność, bardzo wysokie obrażenia od jednego pocisku i dobre obrażenia krytyczne.
Polecane statystyki broni szturmowej:
- Obrażenia krytyczne (Crit Damage);
- Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
- Obrażenia broni na bliskim zasięgu (Close Range Damage).
Polecane statystyki elementów pancerza:
- Dodatkowa siła ognia (Bonus Firepower);
- Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
- Premia do otrzymanego leczenia (Healing Receiver);
- Skrócenie czasu odnowienia (Cooldown Reduction).
Modyfikacje
W grze Outriders można wybierać spośród bardzo wielu modyfikacji, które w jeszcze lepszy sposób dostosują postacie do odpowiedniego stylu gry. W proponowanym przez nas buildzie skupiliśmy się zarówno na modyfikacjach ofensywnych, jak i defensywnych, które zwiększą przeżywalność bohatera.
Polecane modyfikacje do broni:
- Kościany Szrapnel (Bone Sharpnel): zabicie przeciwnika bronią doprowadza do eksplozji, która wyrządza obrażenia i powoduje Krwawienie u wrogów w zasięgu 5 metrów;
- Szał Zabijania (Killing Spree): zabójcze strzały zwiększają obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
- Władca Pijawek (Ruler of Leeches): zabicie przeciwnika bronią zwiększa Kradzież Zdrowia Bronią na 20 sekund. Przydatna modyfikacja, jeśli macie problem z utrzymaniem się przy życiu w trakcie przechodzenia trudniejszych etapów Ekspedycji.
Polecane modyfikacje elementów pancerza:
- Amunicja Dum-Dum (Dum-Dum Bullets): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 10%;
- Sharp Eye: zabicie przeciwników w trakcie korzystania z celownika (ADS) zwiększa obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 5 razy;
- Żądza Krwi (Bloodlust): zabicie przeciwnika zwiększa siłę ognia. Efekt kumuluje się do 3 razy i słabnie co 10 sekund;
- Postawa Obronna (Emergency Stance): gdy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%, otrzymuje ochronny efekt Golema na 4 sekundy (10 sekund czasu odnowienia);
- Złego diabli nie wezmą (Mitigation from Death): zabicie przeciwnika bronią korzystając z celownika (ADS) zwiększa Pancerz na 10 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
- Krytyczna Analiza (Critical Analysis): Plugawe Pociski zwiększają obrażenia krytyczne o 15%;
- Toksyczny Ołów (Toxic Lead): zabicie bronią przeciwnika pod wpływem Toksyczności odnawia 40% amunicji w magazynku;
- Inwazyjna Terapia (Radical Therapy): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 15% więcej obrażeń;
- Pochłaniacz Obrażeń (Damage Absorber): zwiększa Pancerz i Odporności;
- Zapasowy Magazynek (Spare Mag): efekt umiejętności Plugawe Pociski jest aktywny na 1 dodatkowy magazynek przed rozpoczęciem czasu odnowienia. Przydatna modyfikacja, jeśli dopiero rozwijacie swojego Technomantę i czasem jeden magazynek nie wystarcza, by wyeliminować mocniejszego przeciwnika;
- Icicle Storm: zabicie przeciwników zamrożonych przez umiejętność Nova Mrozu powoduje wybuch, który wyrządza obrażenia na obszarze 5 metrów.
Porady ogólne
- Bonusy do obrażeń: każde użycie umiejętności Plugawej Wieżyczki i Plugawych Pocisków zwiększa obrażenia broni aż o 40% na 10 sekund. Czas odnowienia Plugawej Wieżyczki jest krótki, więc warto bezustannie z niej korzystać i wzmacniać siłę ognia postaci;
- Toksyczność: pilnujcie, aby umiejętność Plugawe Pociski była zawsze aktywna - to właśnie jest najważniejsze źródło obrażeń Technomanty. W trakcie przechodzenia do następnych etapów instancjonowanych map efekt umiejętności zostaje zdjęty i należy go odnowić;
- Amunicja: pamiętajcie, że zabicie przeciwników pod wpływem Toksyczności odnawia naboje w magazynku. Jest to szczególnie istotne w trakcie walki z mocnym przeciwnikiem, który pojawia się w obstawie wielu mniejszych stworów, na których można uzupełnić zapas amunicji;
- ADS: korzystanie z dodatkowego celownika, przy zaimplementowaniu polecanych modyfikacji, zwiększa siłę ognia postaci;
- Przeżywalność: Technomanta posiada największe możliwości odzyskiwania Zdrowia spośród wszystkich klas postaci dostępnych w grze Otruiders, ale niekiedy może okazać się to niewystarczające. Gdy dookoła zaroi się od przeciwników, a zdrowie Waszej postaci spadnie do krytycznego poziomu, skorzystajcie z umiejętności Nova Mrozu, by złapać oddech i zniwelować zagrożenie.