Outriders: Niszczyciel/Devastator - umiejętności Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie dokładny opis wszystkich umiejętności Niszczyciela (Devastator).
Niszczyciel (Devastator) to jedna z czterech klas postaci dostępnych w grze Outriders. To postać bliskiego zasięgu co oznacza, że w trakcie rozgrywki będziecie przebywać znacznie bliżej przeciwników niż np. Technomanta (Technomancer). Niszczyciel może pełnić funkcję tanka i posiada w swoim asortymencie 8 unikatowych umiejętności, które można dowolnie zmieniać w trakcie rozgrywki, w zależności od preferowanego buildu.
Unikatowe cechy
- Dodatkowe 15% maksymalnego Zdrowia (Health);
- Pancerz (Armor) zwiększony o 30%;
- Każde zabójstwo z bliskiej odległości leczy o dodatkowe 24% maksymalnego Zdrowia.
Atak wręcz
Atak wręcz (Melee Attak) Niszczyciela działa nieco inaczej niż w przypadku innych klas, ponieważ każde uderzenie nakłada na cel Krwawienie (Bleeding), co powoduje powolny, dodatkowy drenaż punktów życia.
Mechanika odzyskiwania zdrowia
Niszczyciel (Devastator) odzyskuje punkty Zdrowia (Health) od zabitych wrogów, którzy znajdują się blisko postaci. Dzięki specjalnym cechom (Trait), każde zabójstwo z bliskiej odległości leczy Niszczyciela o 24% maksymalnego Zdrowia.
Wszystkie umiejętności
Trzęsienie Ziemi (Earthquake) Poziom: 1; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 14 sekund; Efekt: uwalniasz falę uderzeniową, która wyrządza obrażenia i Przerywa (Interrupt) ładowanie umiejętności przeciwników. | |
Golem Poziom: 3; Przerywanie: nie; Czas trwania: 8 sekund; Czas odnowienia: 26 sekund; Efekt: wzmacniasz się na 8 sekund, ignorując aż 65% nadchodzących obrażeń. | |
Skok Grawitacyjny (Gravity Leap) Poziom: 4; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 20 sekund; Efekt: wyskakujesz w powietrze i uderzasz swoje cele z góry, wyrządzając obrażenia i Przerywając ładowanie umiejętności przeciwników na niewielkim obszarze. | |
Odbicie Pocisków (Reflect Bullets) Poziom: 6; Przerywanie: nie; Czas trwania: 10 sekund; Czas odnowienia: 22 sekundy; Efekt: stwarzasz barierę, która przechwytuje wszystkie wrogie pociski i gromadzi obrażenia. Po 10 sekundach od aktywacji umiejętności skumulowane obrażenia są odbijane na przeciwników stojących przed postacią. Bariera chroni również przed atakami w zwarciu, odbijając część obrażeń na przeciwników. | |
Przebicie (Impale) Poziom: 9; Przerywanie: tak; Czas trwania: 9 sekund; Czas odnowienia: 20 sekund; Efekt: wybierz cel, aby przerwać jego umiejętność, wywołać Krwawienie (Bleeding) i wyrządzić obrażenia. Jeśli obrażenia okażą się śmiertelne, wróg zostanie przebity, tworząc strefę, która zapewnia ogromną premię do regeneracji Zdrowia i Pancerza wszystkim sojusznikom w zasięgu na 9 sekund. | |
Wstrząs (Tremor) Poziom: 13; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 22 sekundy; Efekt: stwórz wokół siebie serię eksplozji, z których każda wyrządza obrażenia i wysysa Zdrowie (Draining Health) z wrogów znajdujących się w średnim promieniu wokół postaci. | |
Boulderdash Poziom: 17; Przerywanie: tak; Czas odnowienia: 16 sekund; Efekt: rusz do przodu, aby Przerwać ładowanie umiejętności wszystkich wrogów stojących na drodze i wyrządzić im obrażenia. Pod koniec szarży uderzysz w ziemię i wyrządzisz obrażenia wszystkim przeciwnikom znajdującym się na niewielkim obszarze wokół postaci. | |
Nieskończona Masa (Endless Mass) Poziom: 22; Przerywanie: nie; Czas odnowienia: 18 sekund; Efekt: otocz cel kamieniem, powodując Krwawienie (Bleeding) i przyciągając wrogów w niewielkim promieniu do początkowego celu. Gdy kamień eksploduje, wyrządzi obrażenia wszystkim przeciwnikom znajdującym się na określonym obszarze. Nieskończona Masa świetnie współgra z umiejętnością Skok Grawitacyjny. Gdy przeciwnicy zostaną przyciągnięci do kamienia, wyskocz w powietrze i uderz z impetem w ziemię, by wyrządzić bardzo duże obrażenia obszarowe. |