Outriders: Technomanta/Technomancer - subklasy Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje na temat subklas Technomanty (Technomancer).
Jak każda klasa dostępna w grze Outriders, Technomanta (Technomancer) posiada trzy unikatowe subklasy (Subclasses), które określają jej styl gry: Zaraza, Technoszaman, Burzyciel. Każda z nich oferuje inne główne i poboczne węzły (Nodes), które wzmacniają określone Statystyki i umiejętności.
Zaraza (Pestilence)
Subklasa Zaraza klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wyrządzaniu jak najwyższych obrażeń (bonus do broni snajperskich i karabinów szturmowych) i na nakładaniu efektu Toksyczności (Toxic).
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
- Mistrz Broni Snajperskich (Sniper Master): zwiększa obrażenia broni snajperskich o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni snajperskich o 20%;
- Kanonada (Cannonade): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa obrażenia broni całej drużyny o 30% na 10 sekund;
- Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
- Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
- Układ Zamknięty (Grand Amplification): zwiększa Moc Anomalii o 4% za każdy odblokowany węzeł Akcelerator BR/8;
- Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
- Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.
Technoszaman (Tech Shaman)
Subklasa Technoszaman klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wspieraniu sojuszników w trakcie walki: leczenie, kontrola pola walki, osłabianie przeciwników, zwiększanie możliwości wieżyczek, wzmacnianie Mocy Anomalii.
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Technoszaman:
- Zimowa Kurtyna (Winter's Barrier): klasowa umiejętność walki wręcz zwiększa redukcję obrażeń o 40% na 3 sekundy;
- Miraż (Blurscreen): próg Regeneracji Zdrowia jest zwiększony o 20% maksymalnego Zdrowia;
- Starszy Inżynier (Senior Engineer): zwiększa wytrzymałość wieżyczek o 100%;
- Przeszywające Zimno (Exposing Frost): każdy przeciwnik, na którego nakładane jest Zamrożenie, otrzymuje też Wrażliwość;
- Moduł Medyczny (Medical Unit): użycie umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa leczenie całej drużyny o 30% na 7 sekund;
- Medyk (Doctor of Medicine): zwiększa leczenie całej drużyny o 20%;
- Przetaktowanie (Overclocked): aktywacja umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa Moc Anomalii i obrażenia broni o 40% na 10 sekund. 10 sekund po utracie wszystkich punktów Zdrowia, postać powraca na pole bitwy z 50% maksymalnego Zdrowia. Efekt ten może wystąpić raz na 180 sekund.
Burzyciel (Demolisher)
Subklasa Burzyciel klasy Technomanta w grze Outriders to najbardziej wszechstronny wybór, który zagwarantuje sporą przeżywalność, ale także możliwość wyrządzania dużych obrażeń i wspierania sojuszników.
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Burzyciel:
- Zamrożenie Mózgu (Brain Freeze): klasowa umiejętność walki wręcz nakłada na trafionych wrogów Toksyczność;
- Starci na proch (Wipe Out): przeciwnicy mający mniej niż 30% życia otrzymują 20% więcej obrażeń;
- Entropia (Adrenalizing Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa Moc Anomalii całej drużyny o 30% na 10 sekund;
- Gwałtowna Asymilacja (Heavy Absorption): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Kradzież Zdrowia Umiejętnością o 15% na 7 sekund;
- Jednostka Pancerna (Armored Unit): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Pancerz o 50% na 15 sekund;
- Desperacka Transfuzja (Emergency Transfusion): podwaja Kradzież Zdrowia Umiejętnością kiedy Zdrowie postaci spadnie poniżej 30%;
- Gracz Zespołowy (Team Player): zmniejsza obrażenia otrzymywane od Elitarnych przeciwników przez całą drużynę o 10%;
- Duch Maszyny (Techbond): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Moc Anomalii o 50% na 10 sekund.