Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Outriders - poradnik do gry

Outriders - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Outriders: Technomanta/Technomancer - subklasy Outriders poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje na temat subklas Technomanty (Technomancer).

Jak każda klasa dostępna w grze Outriders, Technomanta (Technomancer) posiada trzy unikatowe subklasy (Subclasses), które określają jej styl gry: Zaraza, Technoszaman, Burzyciel. Każda z nich oferuje inne główne i poboczne węzły (Nodes), które wzmacniają określone Statystyki i umiejętności.

Zaraza (Pestilence)

Subklasa Zaraza klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wyrządzaniu jak najwyższych obrażeń (bonus do broni snajperskich i karabinów szturmowych) i na nakładaniu efektu Toksyczności (Toxic).

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Zaraza:

  1. Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
  2. Mistrz Broni Snajperskich (Sniper Master): zwiększa obrażenia broni snajperskich o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni snajperskich o 20%;
  3. Kanonada (Cannonade): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa obrażenia broni całej drużyny o 30% na 10 sekund;
  4. Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
  5. Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
  6. Układ Zamknięty (Grand Amplification): zwiększa Moc Anomalii o 4% za każdy odblokowany węzeł Akcelerator BR/8;
  7. Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
  8. Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.

Technoszaman (Tech Shaman)

Subklasa Technoszaman klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wspieraniu sojuszników w trakcie walki: leczenie, kontrola pola walki, osłabianie przeciwników, zwiększanie możliwości wieżyczek, wzmacnianie Mocy Anomalii.

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Technoszaman:

  1. Zimowa Kurtyna (Winter's Barrier): klasowa umiejętność walki wręcz zwiększa redukcję obrażeń o 40% na 3 sekundy;
  2. Miraż (Blurscreen): próg Regeneracji Zdrowia jest zwiększony o 20% maksymalnego Zdrowia;
  3. Starszy Inżynier (Senior Engineer): zwiększa wytrzymałość wieżyczek o 100%;
  4. Przeszywające Zimno (Exposing Frost): każdy przeciwnik, na którego nakładane jest Zamrożenie, otrzymuje też Wrażliwość;
  5. Moduł Medyczny (Medical Unit): użycie umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa leczenie całej drużyny o 30% na 7 sekund;
  6. Medyk (Doctor of Medicine): zwiększa leczenie całej drużyny o 20%;
  7. Przetaktowanie (Overclocked): aktywacja umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa Moc Anomalii i obrażenia broni o 40% na 10 sekund. 10 sekund po utracie wszystkich punktów Zdrowia, postać powraca na pole bitwy z 50% maksymalnego Zdrowia. Efekt ten może wystąpić raz na 180 sekund.

Burzyciel (Demolisher)

Subklasa Burzyciel klasy Technomanta w grze Outriders to najbardziej wszechstronny wybór, który zagwarantuje sporą przeżywalność, ale także możliwość wyrządzania dużych obrażeń i wspierania sojuszników.

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Burzyciel:

  1. Zamrożenie Mózgu (Brain Freeze): klasowa umiejętność walki wręcz nakłada na trafionych wrogów Toksyczność;
  2. Starci na proch (Wipe Out): przeciwnicy mający mniej niż 30% życia otrzymują 20% więcej obrażeń;
  3. Entropia (Adrenalizing Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa Moc Anomalii całej drużyny o 30% na 10 sekund;
  4. Gwałtowna Asymilacja (Heavy Absorption): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Kradzież Zdrowia Umiejętnością o 15% na 7 sekund;
  5. Jednostka Pancerna (Armored Unit): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Pancerz o 50% na 15 sekund;
  6. Desperacka Transfuzja (Emergency Transfusion): podwaja Kradzież Zdrowia Umiejętnością kiedy Zdrowie postaci spadnie poniżej 30%;
  7. Gracz Zespołowy (Team Player): zmniejsza obrażenia otrzymywane od Elitarnych przeciwników przez całą drużynę o 10%;
  8. Duch Maszyny (Techbond): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Moc Anomalii o 50% na 10 sekund.