Outriders: Interfejs Outriders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2021
W tej sekcji poradnika do Outriders dowiesz się nieco więcej o interfejsie. Choć układ ikon jest dość przejrzysty, można mieć pewne wątpliwości związane z niektórymi oznaczeniami, zwłaszcza, jeśli grasz po raz pierwszy. Ta strona poradnika do Outriders wyjaśnia wszystkie oznaczenia w interfejsie.
- 1. Radar
- 2. Misje
- 3. Paski zdrowia i tarczy
- 4.Umiejętności
- 5. Dostępne bronie
- 6. Ikona celu misji
- 7. Poziom postaci i świata
1. Radar
Na radarze wyświetlone są pozycje przeciwników (czerwone punkty). Radar skanuje teren, który znajduje się przed Tobą i niestety nie pokazuje ukształtowania terenu.
2. Misje
W tym miejscu zostaną wyświetlone misje, które obserwujesz. Wyświetlanie aktywnej misji możesz zmienić np. na mapie (domyślnie M).
3. Paski zdrowia i tarczy
Tutaj znajdują się paski zdrowia i tarczy. Zdrowie możesz sobie przywracać korzystając z umiejętności biernej swojej klasy np. eliminację wroga na krótkim dystansie. Tarczę zapewniają niektóre Twoje aktywne umiejętności.
4.Umiejętności
Na pasku umiejętności mogą znajdować się maksymalnie 3 zdolności - oczywiście możesz je dowolnie wymieniać i dobierać. Każda klasa posiada po 8 czy 9 umiejętności. Zaznaczone na szaro kafelki informują, kiedy będziesz mógł skorzystać ponownie ze swoich zdolności.
5. Dostępne bronie
Oprócz ilości amunicji w magazynku, znajdziesz tutaj widok z brońmi - aktualnie używana broń to ta z białym rogiem. W Outriders możesz posiadać w sumie 3 bronie: 2 główne (np. strzelba i snajperka) i jedną poboczną czyli pistolet.
6. Ikona celu misji
Ikony celów misji pozwolą Ci na lepsze zorientowanie się, gdzie powinniście iść. Zwróćcie uwagę na to, że te ikony są takie same jak przy celach misji po lewej stronie ekranu.
7. Poziom postaci i świata
Niebieski pasek to poziom Twojej postaci wraz z aktualnym postępem do następnego poziomu. Żółty pasek oznacza poziom Twojego świata - również z aktualnym progresem. Każdy nowy poziom świata oznacza więcej doświadczenia, mocniejszych przeciwników, a także lepsze nagrody.