The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)
Rozdział ten staje się dostępny w Collector's Edtition po ukończeniu pozostałych, podstawowych ośmiu rozdziałów.
Porozmawiaj z rybakiem[1]. Następnie przejdź do Embankment[2].
Porozmawiaj z kapitanem[1], a następnie z Pretorianinem, który pojawi się w miejscu [2]. Weź od niego scroll emblem i powróć do Yard.
Ponownie porozmawiaj z rybakiem[1] i za pomocą otrzymanego klucza otwórz drzwi[2]. Przejdź do Quarters.
Podejdź do konika (czy raczej konia) morskiego wiszącego na ścianie[1]. Przekręć jego ogon trzykrotnie i w ujawnione miejsce umieść scroll emblem. Przejdź do ujawnionego korytarza (Corridor).
Zabierz bosak (boathook)[1] i za jego pomocą odgarnij pajęczyny w miejscach [2] i [3]. Podejdź do półki[4] i zabierz mapę oraz 2/2 flint stones. Następnie zbadaj półkę[3] i przeczytaj notatkę. Użyj krzemieni, aby zapalić świecę i weź ją ze sobą. Przejdź do jaskini (Cave)[5].
Zbierz 3/3 dynamite casing[1],[2],[3] oraz bowl of glue[2]. Wróć do korytarza.
Podejdź do [1] i ukończ HOP za co otrzymasz nożyczki. Następnie przejdź do półki[2] (Rozdział bonusowy: dynamit).
Zabierz gotowe dynamite sticks i przejdź do Cave.
Połóż dynamit pod kamieniami[1] i podpal go za pomocą świecy. Odsuń kamienie i przejdź na zatoczkę (Bay)[2].
Znajdź ukryte obiekty[1]. Zdobytą w ten sposób dźwignię umieść w mechanizmie[2] i użyj jej. Podejdź do wysepki, która wyłoni się z wody[3]. Odgarnij glony i zabierz łom (crowbar).
New Objective: Fix the pillar
Wróć do jaskini i użyj łomu na skrzyni[1]. Przeczytaj notatkę oraz zabierz stained-glass quill i 1/5 golden gear. Przejdź ponownie nad zatokę (Bay).
Włóż pióro w miejsce [1]. Następnie przejdź do Shipwrecked hull[2].
Podnieś kulę armatnią[1], a za pomocą bosaka (boathook) uwolnij armatę[2], która spadnie na ziemię. Podejdź do niej i włóż podniesioną przed momentem kulę armatnią, a następnie podpal lont świecą. Po wystrzale odgarnij deski i przejdź na pokład (Barrels)[3]. Podnieś z beczki pickax blade, następnie powróć i podejdź do oczka[4] (Rozdział bonusowy: Lilie)
Zabierz 2/5 golden gear i powróć do jaskini.
Użyj kilofa na skałach[1] i zabierz lump of coal. Powróć do Barrels.
Podejdź do biurka[1] i przeczytaj notatkę, a następnie użyj węgla na otwartej książce. Odczytaj kod (739), który umieść w drzwiach[2].
Znajdź wszystkie przedmioty (Rozdział bonusowy: Ukryte 1) i ze zdobytymi płytkami podejdź do ścianki[3] (Rozdział bonusowy: Płytka).
Zabierz ze skrzynki stained-glass hat.
Wróć do Bay i umieść szklany kapelusz w [1]. Przejściem, które się pojawi przejdź na plażę[2].
Podejdź do wraku łodzi[1], przesuń sieci oraz naoliw kołowrotek, który zwiń. Zabierz marine seal oraz 3/5 golden gear. Zbadaj cokół[2] i zabierz wbite weń dłuto (chisel). Kieruj się do Armoire[3].
Zabierz piracki kapelusz[1]. Podejdź do skrzyni[2] i z piasku zabierz thread cutter. Następnie przeczytaj notatkę[3] i rozpruj poduszkę. Zabierz pasek (belt).
Wróć do Bay i ukończ HOP w miejscu [1]. Otrzymasz rapier.
Przejdź do Barrels. Podejdź do biurka[1] i umieść w nim marine seal. Kręć tarczami tak, aby ułożyć ośmiornicę. Z otwartej skrytki zabierz flintlock pistol. Podejdź do drzwi[2] i ukończ HOP, za co otrzymasz młotek. Następnie przejdź do beczki[3] i użyj na niej dłuta i młotka. Weź mannequin head oraz 4/5 golden gear.
Powróć na plażę (Beach). Użyj młotka 3 razy na cokole[1]. Zabierz płaszcz i przejdź do przodu[2].
Podejdź do manekina[1] i ubierz go (mannequin head => pirate hat => coat => belt => flintlock pistol => rapier). Otworzy się skrytka z której zabierz stained-glass island.
Powróć do zatoczki i umieść szklaną wyspę w [1]. Udaj się do wejścia (Entrance)[2].
Objective completed: Fix the pillar
New Objective: Enter the secret chamber
Aktywuj HOP w [1]. Otrzymasz ostatni golden gear.
Wróć do korytarza (Corridor). Podejdź do [1] i odszukaj wszystkie przedmioty (Rozdział bonusowy: Ukryte 2). Otrzymasz stone pieces. Następnie podejdź do obrazu[2] w którym umieść golden gears.
Ułóż odpowiednio koła (Rozdział bonusowy: Zębatki).
Powróć przed wejście i podejdź do golema (Rozdział bonusowy: Golem).
Wejdź do Expositions. Podejdź do stołu[1] i przeczytaj notatkę oraz zabierz 2/2 crab halves.
Objective completed: Enter the secret chamber
Objective completed: Find all translations
Wyjdź przed wejście i podejdź do skarbu. Znajdź obiekty (Rozdział bonusowy: Ukryte 3). Otrzymasz makietę wyspy (small island).
Ponownie wejdź do Expositions i umieśc wyspę w miejscu [1]. Zabierz 2/3 seal parts.
Wróć do Armoire. Ułóż połówki kraba w skrzyni[1]i weź painting strips.
Wróć ostatni raz do Expositions i podejdź do obrazu. Użyj na nim painting strips. Ułóż cały obraz (Rozdział bonusowy: Statek). i zabierz 3/3 seal parts. Użyj ich na książce i weź The Book of Davy Jones. Powróć do Yard.
Porozmawiaj z rybakiem[1] i przejdź dalej do Embankment[2].
Daj książkę Pretorianinowi[1] i porozmawiaj z kapitanem[2].
Objective completed: Recover the Book of Davy Jones
Objective completed: Leave the island
Gratulacje! To już koniec przygód w grze Nightmares from the Deep: The Siren's Call.