Rozdział 2 | Zagadki Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział 2
Rozdział 2: Sypialnia

Wykonaj teraz szereg czynności;
- umieść wszystkie kawałki szkła w lustrze (kolor czerwony)
- weź uchwyt od szuflady i umieść go w komodzie (kolor zielony)
- z otwartej szuflady zabierz pompkę i umieść ją w butelce z perfumami (kolor fioletowy);
użyj perfum
- weź ubranie i użyj go do wytarcia szafki (kolor żółty), którą następnie otwórz
![- zabierz kawałek szachownicy i włóż go do otwartej szafki, tak aby otrzymać obrazek[1] - Rozdział 2 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92926207.jpg)
- zabierz kawałek szachownicy i włóż go do otwartej szafki, tak aby otrzymać obrazek[1]
- zabierz szczypce i za ich pomocą weź medal z pojemnika z kwasem (kolor biały)
- poruszaj leżący kawałek drewna (kolor czarny), umieść tam medal oraz zabierz klejnot
- umieść klejnot w koronie tiary i weź wskazówki zegara (kolor pomarańczowy)
- ustaw wskazówki na godzinę 4:15 i zabierz kaduceusz (caduceus)
![- kaduceusz umieść w apteczce[1] i zabierz z niej sole trzeźwiące (smelling salts) - Rozdział 2 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92926223.jpg)
- kaduceusz umieść w apteczce[1] i zabierz z niej sole trzeźwiące (smelling salts)
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie