8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Chapter 8: Get Kraken!
New Objective: Open the gong
![Podejdź do ambony[1] i weź wooden seal - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365677.jpg)
Podejdź do ambony[1] i weź wooden seal. Następnie przejdź do [2], przeczytaj notatkę oraz zabierz clock face.
![Zejdź do apartamentu i włóż wooden seal w miejscu [1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365693.jpg)
Zejdź do apartamentu i włóż wooden seal w miejscu [1]. Aktywujesz HOP po którego ukończeniu otrzymasz gong pieces.
Wejdź ponownie na górę i aktywuj gong pieces na gongu (Rozdział 8: Gong).
Zabierz chest seal.
Objective completed: Open the gong

Powróć do Yard. Strzel harpunem w miejsce wskazane przez rybaka[1]. Podnieś Golden Fish. Wejdź do Quarters[2].
![Wrzuć mięso do akwarium[1] i za pomocą pogrzebacza wyjmij kolejny Golden Fish - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365724.jpg)
Wrzuć mięso do akwarium[1] i za pomocą pogrzebacza wyjmij kolejny Golden Fish. Podejdź do skrzyni[2] i umieść w niej chest panel. Przeczytaj notatkę, a następnie użyj w skrzyni sticky resin. Zabierz stained-glass disk.
Wróć do Captain's cabin i podejdź okna.
New Objective: Patch the stained glass window
Umieść w pustym miejscu stained-glass disk (Rozdział 8: Kajuta kapitana).
Objective completed: Patch the stained glass window
Z pomocą ostrza podwadź deski w miejscu wskazanym przez wiązkę światła i zabierz Golden Fish.

Powróć do Foyer. Aktywuj HOP w [1] i zabierz wskazówki. Następnie podejdź do zegara[2].
New Objective: Fix the clocks
Napraw zegar(Rozdział 8: Zegar). Zabierz ostatni, 12-ty Gold Fish.
Objective completed: Fix the clocks

Wróć do Captain's cabin. Podejdź do stołu[1] i umieść w skrzyni wszystkie Golden fish tokens, jeden po drugim, oglądając przy tym ciekawą historię serwowaną w odcinkach.
Objective completed: Twelve fish tokens
Następnie użyj perły (chest seal) i otwórz skrzynię. Zabierz z niej muszlę (conch).
![Powróć do Yard a następnie przejdź do Apartment[1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365771.jpg)
Powróć do Yard a następnie przejdź do Apartment[1].
![Porozmawiaj z rybakiem[1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365787.jpg)
Porozmawiaj z rybakiem[1]. Wyjdź na górę[2].
![Rozwiąż Calliope[1] za pomocą noża, a następnie wręcz jej muszę (conch) - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/93365802.jpg)
Rozwiąż Calliope[1] za pomocą noża, a następnie wręcz jej muszę (conch). Rozkoszuj się ostatnim filmikiem w grze. Gratulacje!
Objective completed: Restore Calliope's power
