Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Chapter 8: Get Kraken!

New Objective: Open the gong

Podejdź do ambony[1] i weź wooden seal - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do ambony[1] i weź wooden seal. Następnie przejdź do [2], przeczytaj notatkę oraz zabierz clock face.

Zejdź do apartamentu i włóż wooden seal w miejscu [1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Zejdź do apartamentu i włóż wooden seal w miejscu [1]. Aktywujesz HOP po którego ukończeniu otrzymasz gong pieces.

Wejdź ponownie na górę i aktywuj gong pieces na gongu (Rozdział 8: Gong).

Zabierz chest seal.

Objective completed: Open the gong

Powróć do Yard - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do Yard. Strzel harpunem w miejsce wskazane przez rybaka[1]. Podnieś Golden Fish. Wejdź do Quarters[2].

Wrzuć mięso do akwarium[1] i za pomocą pogrzebacza wyjmij kolejny Golden Fish - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wrzuć mięso do akwarium[1] i za pomocą pogrzebacza wyjmij kolejny Golden Fish. Podejdź do skrzyni[2] i umieść w niej chest panel. Przeczytaj notatkę, a następnie użyj w skrzyni sticky resin. Zabierz stained-glass disk.

Wróć do Captain's cabin i podejdź okna.

New Objective: Patch the stained glass window

Umieść w pustym miejscu stained-glass disk (Rozdział 8: Kajuta kapitana).

Objective completed: Patch the stained glass window

Z pomocą ostrza podwadź deski w miejscu wskazanym przez wiązkę światła i zabierz Golden Fish.

Powróć do Foyer - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do Foyer. Aktywuj HOP w [1] i zabierz wskazówki. Następnie podejdź do zegara[2].

New Objective: Fix the clocks

Napraw zegar(Rozdział 8: Zegar). Zabierz ostatni, 12-ty Gold Fish.

Objective completed: Fix the clocks

Wróć do Captains cabin - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do Captain's cabin. Podejdź do stołu[1] i umieść w skrzyni wszystkie Golden fish tokens, jeden po drugim, oglądając przy tym ciekawą historię serwowaną w odcinkach.

Objective completed: Twelve fish tokens

Następnie użyj perły (chest seal) i otwórz skrzynię. Zabierz z niej muszlę (conch).

Powróć do Yard a następnie przejdź do Apartment[1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do Yard a następnie przejdź do Apartment[1].

Porozmawiaj z rybakiem[1] - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Porozmawiaj z rybakiem[1]. Wyjdź na górę[2].

Rozwiąż Calliope[1] za pomocą noża, a następnie wręcz jej muszę (conch) - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Rozwiąż Calliope[1] za pomocą noża, a następnie wręcz jej muszę (conch). Rozkoszuj się ostatnim filmikiem w grze. Gratulacje!

Objective completed: Restore Calliope's power

Czy i tym razem dobro zwycięży? - 8 - Get Kraken! | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry
Czy i tym razem dobro zwycięży?