Rozdział 3 | Zagadki Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział 3
Rozdział 3: Rybki

Aktywujesz grę w której musisz powtarzać kolejność tych ryb, które wypluwają wodę. Prawidłowo przedstawia się to następująco:
- nr 3, nr 2,
- nr 1, nr 5, nr 2,
- nr 7, nr 2, nr 1, nr 3,
- nr 4, nr 1, nr 6, nr 2, nr 5,
- nr 1, nr 4, nr 5, nr 6, nr 2.
Rozdział 3: Zabawki

Aktywujesz łamigłówkę, polegająca na takim ułożeniu zabawek, aby w każdym rzędzie i w każdej kolumnie był tylko 1 typ danej zabawki (patrz screen).
Rozdział 3: Pawn shop

Weź nożyk (cutter), użyj go na taśmie, otwórz drzwi i zabierz klucz (wrench) (kolor czerwony). Weź zielony krzyż i umieść go w drzwiczki od szafki (kolor zielony). Zabierz strzykawkę i rękawice. Weź ręcznik (kolor żółty), zakręć kran i za pomocą ręcznika zabierz ze zlewu przedłużacz. Użyj klucz na akumulatorze (tam, gdzie uprzednio leżał zielony krzyż) i napełnij strzykawkę kwasem. Użyj strzykawki na kłódce na lodówce (kolor pomarańczowy) i za pomocą rękawic zabierz kawał lodu ze środka. Użyj kabla na mikrofalówce (kolor fioletowy), włóż do środka bryłę lodu i zamknij drzwi. Zabierz cranc ze środka. Użyj go na radiu (kolor biały) i odczytaj numer 974. Wybierz wspomniany numer na telefonie (kolor czarny), aby otrzymać klucz. Użyj klucza na szafce[1] i zabierz blowtorch.