1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Chapter 1: An Unexpected Guest

Grę rozpoczynamy w swoim biurze. Kliknij na interkom[1], a następnie wysłuchaj swojego gościa, po czym pozwól mu wejść.
New Objective: Late Package

Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu.[1] Następnie podejdź do szafki i zabierz z niej klucze.[2]
![Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850063.jpg)
Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1]. Zabierz nożyczki i wróć do swojego gościa.
![Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850079.jpg)
Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz.
![Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850094.jpg)
Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce.
Teraz pora na puzzle (Rozdział 1: Układanka). Po rozwiązaniu tej zagadki otwórz paczkę i zabierz z niej statuetkę ośmiornicy.
Objective completed: Late package

Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi. Porozmawiaj z rybakiem[1].
New Objective: Defend the house
New Objective: Meet Calliope
![Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850125.jpg)
Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2]. W korytarzu pomóż mu barykadować drzwi (dwukrotnie wciśnij LPM na stojącej szafie aby ją przesunąć).
![Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850141.jpg)
Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1]. Podążaj za towarzyszem na górę, do sypialni[2].

Przy próbie przedostania się do sypialni wybuchnie pożar, który musisz ugasić. W tym celu zabierz z płaszcza po prawej stronie pokrywkę, a z szafki po lewej, za pomocą wiosła, węża gaśniczego. Wróć do przystani, użyj pokrywki[1] i węża[2] na pompie z wodą[3]. Odkręć wodę i wróć do domu.
![Z pomocą węża ugaś pożar[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92850172.jpg)
Z pomocą węża ugaś pożar[1].
Objective completed: Defend the house

Udaj się po schodach do sypialni. Odsuń zasłonę[1] i porozmawiaj z Calliope[2]. Weź od niej Golden Fish.
Objective completed: Meet Calliope

Po rozmowie udaj się na balkon, gdzie będziesz świadkiem krótkiego filmiku.