Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Chapter 5: The Shipwreck cemetery

New Objective: Pass the shipwreck cemetery

W miejscu [1] znajduje się Golden Octopi, weź ją - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

W miejscu [1] znajduje się Golden Octopi, weź ją. Podejdź do bramy[2], pociąg za klamkę, następnie zabierz hak i za jego pomocą weź śrubokręt (screwdriver). Podejdź do skrzynki[3] i odkręć śrubki śrubokrętem. Aktywujesz zagadkę (Rozdział 5: Cmentarz).

Ponownie podejdź do bramy - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ponownie podejdź do bramy. Otwórz ją i przejdź do Foyer. Porozmawiaj z duchem[1]. Zbadaj żyrandol[2] i weź korkociąg (corkscrew) oraz tube. Weź też starter cord[3], a ze skrzynki[4] kanister (empty fuel can). Wróć do Cemetery entrance.

Podejdź do beczki z paliwem[1] i otwórz ją za pomocą korkociągu - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do beczki z paliwem[1] i otwórz ją za pomocą korkociągu. Użyj tube[2], aby napełnić kanister[3]. Zabierz pełny kanister.

Idź do Foyer i podejdź do skrzynki elektrycznej - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Idź do Foyer i podejdź do skrzynki elektrycznej. Wlej paliwo[1], a następnie użyj starter cord[2]. Pociąg 3 razy, aby włączyć światło.

Teraz, gdy już się trochę rozjaśniło, możesz zabrać Golden Octopi[1] - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Teraz, gdy już się trochę rozjaśniło, możesz zabrać Golden Octopi[1]. Podejdź do stolika i zabierz red book[2]. Aktywuj HOP w [3](Rozdział 5: Ukryte 1). Otrzymasz improvised rope.

Użyj liny w [1], dzięki czemu będziesz mógł przejść na mostek (Bridge), co też niezwłocznie uczyń - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Użyj liny w [1], dzięki czemu będziesz mógł przejść na mostek (Bridge), co też niezwłocznie uczyń.

Porozmawiaj z duchem[1] - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Porozmawiaj z duchem[1]. Podnieś z ziemi kabel[2]. Zbadaj szafę[3] i weź z niej kolejny kabel oraz harpun. Podejdź do konsoli[4] i zabierz 3-ci kabel.

Otwórz drzwiczki, umieść kable w panelu, czym aktywujesz zagadkę (Rozdział 5: Mostek).

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie