2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Chapter 2: Boats Away
New Objective: Help the wounded fisherman
![Po ataku ośmiornicy nasz kompan jest w złym stanie[1] i należy mu pomóc w tym celu podejdź do sterty z lewej strony[2] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863370.jpg)
Po ataku ośmiornicy nasz kompan jest w złym stanie[1] i należy mu pomóc w tym celu podejdź do sterty z lewej strony[2]. Rozwiąż zagadkę (Rozdział 2: Sypialnia).
![Użyj znalezionych soli na rybaku i weź od niego mapę[1] (za jej pomocą możesz szybko przenosić się do odwiedzonych wcześniej lokacji) - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863385.jpg)
Użyj znalezionych soli na rybaku i weź od niego mapę[1] (za jej pomocą możesz szybko przenosić się do odwiedzonych wcześniej lokacji).

Podejdź do okna z prawej strony. Użyj wystającego kawałka drewna[1] na trzonku siekiery[2], aby uzyskać toporek (hatchet).

Zejdź po schodach i udaj się do sterty gruzów na wprost. Odgarnij kamienie, a za pomocą toporka porąb drewniane bale[1].
New Objective: Rescue the siren
![Porozmawiaj z syreną[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863432.jpg)
Porozmawiaj z syreną[1]. Użyj lin, aby przywiązać powóz do drewnianych bali[2].
![Niestety na nic się to zda i konie wraz z więzioną syreną odjadą, pozostawiając otwarte wyjście[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863448.jpg)
Niestety na nic się to zda i konie wraz z więzioną syreną odjadą, pozostawiając otwarte wyjście[1]. Znajdziesz tu Golden Octopi [2]. Podejdź do okna[3].

Ułóż symbole na dole tak, aby po połączeniu tworzyły symbol na górze (tak jak przedstawiono na obrazku). Zabierz bandaże[1]. Udaj się do Archway[2].
New Objective: Raise the gate
![Ściągnij koc z roweru, zabierz pedał i łańcuch[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863479.jpg)
Ściągnij koc z roweru, zabierz pedał i łańcuch[1]. Podejdź do bramy[2] i oglądnij krótki przerywnik filmowy.
New Objective: Reveal the hidden chamber
Zabierz pręt z bramy[3]. Zbadaj mechanizm z prawej strony[4]. Weź Golden Octopi[5].
![We wspomnianym mechanizmie[1] umieść pedał[2] i łańcuch z roweru[3] po czym użyj pedału - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863495.jpg)
We wspomnianym mechanizmie[1] umieść pedał[2] i łańcuch z roweru[3] po czym użyj pedału. Weź puszkę ze smarem[4] (oilcan).

Wróć się do Square. Zauważ studzienkę[1], usuń z niej liście i podwadź ją za pomocą pręta z bramy. Zabierz kawałek mechanizmu (mechaniscm plate). Wróć do sypialni (Bedroom) i opatrz rybaka za pomocą bandaża.
Objective completed: Help the wounded fisherman

Zabierz sztylet (dagger) i wróć do Square. Podejdź do tawerny[2].
![Zbadaj wędkę[1] i z pomocą sztyletu zabierz drugi mechanism plate[2] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863541.jpg)
Zbadaj wędkę[1] i z pomocą sztyletu zabierz drugi mechanism plate[2].
Wróć do bramy (Rozdział 2: Brama).

Po otwarciu bramy kieruj się za nią, na Promenade. Znajdziesz tu ukryte sea horses. Wejdź w interakcję z szyldem[3] oraz dzwonkiem[5], a koniki pojawią się odpowiedno w miejsach [5] i [6]. Podejdź do bramy, zbadaj ją i powóz[1],[2]. Skręć w lewo do Dilapidated harbor[7].
New Objective: Breach the gate
![Ściągnij koc z łodzi[1], otwórz drzwiczki[2], zabierz sea horsea oraz połowę koła (circle half) - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863573.jpg)
Ściągnij koc z łodzi[1], otwórz drzwiczki[2], zabierz sea horse'a oraz połowę koła (circle half).

Wróć do Archway. Podejdź do straganu[1].
![Znajdź wszystkie obiekty wypisane na dole[1] lub zamiast tego, zagraj w mahjonga[2] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863604.jpg)
Znajdź wszystkie obiekty wypisane na dole[1] lub zamiast tego, zagraj w mahjonga[2]. Użyj miotełki[3] aby odgarnąć kurz z półki[4]. Jeśli masz problem ze znalezieniem któregoś z przedmiotu użyj przycisku hint.

Powróć na Promenade. Zbadaj drzwi[1], zabierz z nich monetę. Podejdź do bramy[2].
![Wrzuć monetę do maszyny[1], napełnij zapalniczkę zdobytym przed chwilą paliwem i zabierz ją - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863635.jpg)
Wrzuć monetę do maszyny[1], napełnij zapalniczkę zdobytym przed chwilą paliwem i zabierz ją. Zbadaj pudełko z narzędziami[2]. Przeczytaj notatkę i zabierz z niego klucz.
![Wróć do sypialni[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863651.jpg)
Wróć do sypialni[1]. Przeczytaj notatkę z miejsca na którym wcześniej leżał rybak oraz zabierz Rebel Symbol[2].
New Objective: Find the hideout
Użyj circle half, aby otworzyć pudełko[3] z którego zabierz proch.

Wróć na Promenade. Podejdź do pomnika[1]. Użyj sztyletu (dagger), aby oczyścić płytę[2]. Następnie użyj prochu i wsyp go w szczeliny[3], a na samym końcu go podpal[4]. Nie zapomnij zabrać Golden Octopi [5].
Rozwiąż puzzle (Rozdział 2: Układanka).
Objective completed: Reveal the hidden chamber

Wejdź do komnaty. Zbadaj tron[1] z którego zabierz butelkę rumu. Podnieś też koc[2] i porozmawiaj z goblinem.
New Objective: Twelve Fish Tokens

Wróć do Square i udaj się do tawerny. Otwórz drzwi[1]. Daj marynarzowi rum.
New Objective: Acces the tavern
![Wejdź do tawerny[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863713.jpg)
Wejdź do tawerny[1]. Porozmawiaj z marynarzem[2] i weź od niego zdjęcie. Przesuń wiszące kufle[3] i zabierz Golden Fish. Weź także Golden Octopi[4]. Podejdź do baru[5]. Znajdź przedmioty (Rozdział 2: Ukryte 1). Za znalezienie wszystkich otrzymasz banana. Podejdź do okna. Rozwiąż zagadkę (Rozdział 2: Tawerna). Po otwarciu się skrytki zabierz newspaper key.
Objective Completed: Acces the tavern
Udaj się do lokacji Promenade i za pomocą zdobytego klucza otwórz drzwi[1].

Wejdź do Newspaper Office i użyj zapalniczki (lighter). Podejdź do półki[1]. Tak jak poprzednio odszukaj ukryte przedmioty lub zagraj w mahjonga. Otrzymaną żarówkę wkręć[2]. Podejdź do kominka[3]: zabierz węgiel i żołnierzyka (Toy soldier). Podejdź do tablicy[4](Rozdział 2: Tablica).
Wejdź do kryjówki (Hideout).
Objective completed: Find the hideout
![Za pomocą zapalniczki zapal lampę[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863760.jpg)
Za pomocą zapalniczki zapal lampę[1]. Spod łóżka[2] zabierz dźwignię (crane lever) oraz Wind-up key. Podejdź do ciała[3]. Z pomocą wspomnianego klucza otwórz skrzynkę. Zabierz sygnet i Golden fish. Podejdź do półki[4]. Wykonaj opisane czynności (Rozdział 2: Kryjówka)
![Wróć do secret chamber i daj małpie banana[1] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863775.jpg)
Wróć do secret chamber i daj małpie banana[1]. Zabierz rękawicę (fireproof glove)[2].

Udaj się do Dilapidated harbor. Użyj śrubek[1] (bolts) i przykręć je kluczem (wrench). Wyprostuj żelazo[2], a następnie użyj każdego łańcucha [3], [4] i [5].

Cofnij się pod bramę (gate). Podejdź do tablicy[1]. Klikaj na ryby od najmniejszej do największej.
![Umieść crane lever w miejscu [1], żelazo (coal) w [2] - 2 - Boats Away | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1356/92863822.jpg)
Umieść crane lever w miejscu [1], żelazo (coal) w [2]. Z pomocą rękawicy otwórz piec[3], a za pomocą szufli[4] wsyp do środka żelazo. Następnie użyj lewej[5] i prawej [6] dźwigni.
Objective completed: Breach the gate