Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zorvak'mur | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

A - Jaskinia Wejściowa / Podmrok: Na zachód od Lith Myathar - Zorvakmur | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Jaskinia Wejściowa / Podmrok: Na zachód od Lith My'athar

B - Zorvak'Mur / Jaskinia Wejściowa

C - Zorvak'Mur / Pałac Zatrutego Kielicha

D - Zorvak'Mur / Izba Sypialna

E - Zorvak'Mur / Zagrody Niewolników

W [1] porozmawia z tobą Duergar Bandyta . Powie ci o hełmach (dostaniesz zadanie Zrovak'Mur ), a następnie zaatakuje - zabij jego i jego grupę i pozbieraj przedmioty: Hełm Ekranowania , Przeszywanicę +4 i Krasnoludzki Topór Bojowy +4 . Idź dalej, wodospad okaże się iluzją. Zdobytego hełmu nie zapomnij włożyć na głowę. Porozmawiaj ze Łupieżcą Umysłu w [2] - za nic nie zdejmuj hełmu. Będziesz mógł wejść do Zorvak'Mur schodami w [B] . W mieście w [3] stoi Artuur - jedyny kupiec, który będzie chciał z tobą rozmawiać. Możesz u niego kupić Rękawice Dyscypliny Nashera . W [C] jest wejście do Pałacu Zatrutego Kielicha. W gospodzie możesz pogadać z Duergarem Łowcą Niewolników w [7] lub Jaszczuroczłekiem Łowcą Niewolników w [9] , możesz też napić się drinka u karczmarza w [8] . [D] zaprowadzi cię Izby Sypialnej. Jest tam skrzynia na środku, a w niej 4200 złota i klejnoty. Jednak gdy je zabierzesz, to zaatakuje cię grupa Łupieżców Umysłu, z czego jeden z nich zostawi Pierścień Ochrony +6 .

Wyjdź i idź do [4] , odbędzie się tu aukcja - dostaniesz zadanie Służąca . Wejdź na podium dla licytujących, a potem zacznij gadać z Łupieżca Umysłów, handlarz niewolników . Gdy aukcja się rozpocznie milcz, a następnie staraj się przekonać że Służąca nie warta jest więcej niż 1300 złota. Po jej kupieniu możesz zrobić z nią kilka rzeczy. Po pierwsze, żądać posłuszeństwa albo wysłać na arenę gladiatorów. W obu przypadkach dostaniesz +7 do złego, ale w pierwszym kobieta ginie, w drugim natomiast idź do [5] i porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu, nadzorcą kazamatów . Powiedz, że jesteś zainteresowany zakładem i daj 100 złota na ekwipunek dla swojej gladiatorki. Postaw na nią 500 złota, obejrzyj walkę. Jednak najlepiej jest skłamać Służącej , by poszła do Wyroczni z wiadomością - dostaniesz 1000 EXP i +10 do dobrego charakteru. W każdym z przypadków wykonasz zadanie Służąca . Co do walk, to możesz równie dobrze stawiać pieniądze na czyichś gladiatorów - mając szczęście można wygrać trochę kasy.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie