Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (1) | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Daelan

1. Mapa 1: Wykonaj zadanie Gwałtowne przebudzenie . Zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników.

2. Mapa 1: Porozmawiaj z Białą Thestą . Niech da ci Berło Wskrzeszania .

3. Mapa 2: Przedzierając się przez Poziom 1 - Centrum, dostań się do [6] , gdzie leży ciało Daelana . Użyj berła by go wskrzesić, a dostaniesz 500 do 1000 EXP. Możesz go przyłączyć lub odesłać do karczmy. Jeśli go obrazisz, to w karczmie będziesz go musiał później przepraszać, jeśli okaże się, że jego towarzystwo jest ci potrzebne (Perswazja).

Gwałtowne przebudzenie

1. Mapa 1: Na samym początku ([1] ) gry zabij drowkę, która magicznym sposobem ukradła ci rzeczy z pokoju.

2. Mapa 1: Wykonaj zadanie Zbrojownia i zejdź schodami w [A] do Pod Ziejącą Czeluścią - Tymczasowego Schronienia. Tam porozmawiaj ze stojącymi w [4] najemnikami.

3. Mapa 1: Drzwiami w [B] przejdź do Karczmy pod Ziejącą Czeluścią - Sali głównej i porozmawiaj z Durnanem . Pomóż następnie odeprzeć atak napastników.

Linu

1. Mapa 1: Wykonaj zadanie Gwałtowne przebudzenie . Zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników.

2. Mapa 1: Porozmawiaj z Białą Thestą . Niech da ci Berło Wskrzeszania .

3. Mapa 2: Postępując zgodnie z zadaniem Zablokowane przejście dostań się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum.

4. Mapa 3: Aby dostać się do Linu w [8] , w Pogórzu, Poziom 2 - Wschodzie, wykonaj zadanie Niewolnicy Halastera .

5. Mapa 3: Otwórz sarkofag w [8] i wskrześ Linu . Dostaniesz 500 EXP. Możesz ją przyłączyć lub odesłać do karczmy. Jeśli ją obrazisz, to w karczmie będziesz ją musiał później przepraszać, jeśli okaże się, że jej towarzystwo jest ci potrzebne (Perswazja).

Nieoczekiwany sojusznik

1. Mapa 4: Wykonaj zadania: Gwałtowne przebudzenie i W głąb Podgórza .

2. Mapa 4: Po dostarczeniu Durnanowi trzeciej informacji dostań się do Podgórza, Poziom 3 - Centrum. Nathyrra zapewne dostarczyła ci informacje o sposobie przedostania się.

3. Mapa 4: Przeprowadź walkę w [3] , pokonaj wszystkich, przesuń dźwignię w [4] i pogadaj formiańską królową. Zaoferuje ci ona swą pomoc - albo przed [5] mrówka wykopie ci tunel, przez co ominiesz obóz drowów, albo mrówki pomogą w walce. Tak czy inaczej idź do [B] , do Podgórza, Poziomu 3 - Północ.

4. Mapa 4: W [6] spotkasz ponownie Nathyrrę , która udzieli ci ponownych informacji. Idź do [8] północną drogą, a potem zachodnią. Jest tam tunel prowadzący do [9] . W [10] i [11] są katapulty, które możesz wykorzystać przeciwko drowom.

5. Mapa 4: W skrzyniach na środku znajdziesz swój ekwipunek. Skorzystaj z wejścia w [C] prowadzącego do Podgórza, Poziomu 3 - Zachodu.

6. Mapa 4: W [12] po raz ostatni spotkasz Nathyrrę , która zaproponuje swą pomoc w uwalnianiu Halastera . Jest on więziony w [13] . Pokonaj łuczników po bokach na wzniesieniach i główną grupę w środku, możesz też od razu biegnąć i uwolnić Halastera niszcząc trzy kamienie (dostaniesz za to 7500 EXP).

7. Mapa 4: Tak czy inaczej uwolnij Halastera . Porozmawiaj z nim - dostaniesz kolejne 7500 EXP i zostaniesz przeniesiony do drugiego rozdziału.

Niewolnicy Halastera

1. Mapa 3: Udaj się do Podgórza, Poziomu 2 - Południa. W środku pokonaj przeciwników w kolejnych pokojach, zabierz Mały, Czerwony Klucz od drowa w [5] (którego wcześniej oczywiście zabij).

2. Mapa 3: Otwórz drzwi i w [6] zabij Drowa, Zastępcę Dowódcy . Zabierz z jego ciała Zielony Łańcuch , a ze skrzyni na środku Butlę Dżinna . Użyj jej, a pojawi się Volkarion , który da ci Kamień Aktywacyjny .

3. Mapa 3: Wróć się do centrum i udaj się do Podgórza, Poziomu 2 - Wschodu. Pokonaj Rakszasy w pokojach i porozmawiaj z Shareeshem w [7] . Powiedz mu, że masz Kamień Aktywacyjny , a on i jego kumple zmienią się w Rakszasy.

4. Mapa 3: Z ciała dowódcy wyciągnij Czerwony Łańcuch . Kamień Aktywacyjny pozwoli ci otworzyć portal, który może cię przenieść do Waterdeep (blisko sklepów).

Relikt Żniwiarza

1. Mapa 1: Od razu wykonujesz to zadanie. W dzienniku będziesz miał informacje, jak używać Reliktu Żniwiarza i skąd go w ogóle masz.

Sharwyn

1. Mapa 1: Wykonaj zadanie Gwałtowne przebudzenie . Zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników.

2. Mapa 1: Porozmawiaj z Białą Thestą . Niech da ci Berło Wskrzeszania .

3. Mapa 2: Niedaleko zejścia do Poziomu 1 - Centrum, w [1] leży Sharwyn . Użyj berła by ją wskrzesić, a dostaniesz 500 do 1000 EXP. Możesz ją przyłączyć lub odesłać do karczmy. Jeśli ją obrazisz, to w karczmie będziesz ją musiał później przepraszać, jeśli okaże się, że jej towarzystwo jest ci potrzebne (Perswazja).

Tomi

1. Mapa 1: Wykonaj zadanie Gwałtowne przebudzenie . Zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników.

2. Mapa 1: Porozmawiaj z Białą Thestą . Niech da ci Berło Wskrzeszania .

3. Mapa 2: Postępując zgodnie z zadaniem Zablokowane przejście dostań się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum.

4. Mapa 3: Będąc w centrum skieruj kroki do lokacji Podógrze, Poziom 2 - Południe (drzwi w [C] ). W środku pokonaj przeciwników w kolejnych pokojach, zabierz Mały, Czerwony Klucz od drowa w [5] (którego wcześniej oczywiście zabij).

5. Mapa 3: Otwórz drzwi i w [6] zabij Drowa, Zastępcę Dowódcy . Po prawej leży ciało Tomiego . Wskrześ go, a dostaniesz 500 EXP. Możesz go przyłączyć lub odesłać do karczmy. Jeśli go obrazisz, to w karczmie będziesz go musiał później przepraszać, jeśli okaże się, że jego towarzystwo jest ci potrzebne (Perswazja).