Questy (2) | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Illithidy - sprzymierzeńcy Valsharessy
1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.
2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź na zachód, do [16] - przeniesiesz się do [17] . Teraz idź do Zorvak'Mur: Jaskini wejściowej.
3. Mapa 8: Porozmawiaj z Duergarem bandytą w [1] . Pokonaj jego i jego grupę, zabierz i załóż Hełm Ekranowania . Dostaniesz zadanie Zorvak'Mur , które wykonaj.
4. Mapa 5: Poinformuj Wyrocznię o swoim sukcesie lub porażce, zadanie zostanie wykonane.
Jaskinia Shaori
1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . By je wykonać, musisz tylko wejdź do Szczytu Shaori: Jaskini w [C] i wypytać o wszystko królową Shaori .
Jaskinie obserwatorów
1. Mapa 9: Jest to część zadania Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą . Informacje o nim podaje ci Attiz znajdujący się w [2] lub [3] , w lokacji Jaskinie Obserwatorów.
2. Mapa 9: Idź do [C] , ale nie wchodź w tunel. Zabierz najpierw ze skrzyni Kamienną Płytę , która da nieco informacji o tunelach poniżej. Teraz dopiero zejdź do Jaskiń Obserwatorów: Niższych tuneli.
3. Mapa 9: Tutaj w ogóle nie można używać magii, nie działają też magiczne przedmioty. W każdym miejscu oznaczonym czerwoną kropką spotkasz różnego rodzaju pająki i Etterkapy.
4. Mapa 9: Idź szybko do [7] - jest tam mechanizm, który może rzucać na ciebie zaklęcia (ale by móc go używać, trzeba zbadać mechanizm, a do tego potrzeba umiejętności Wiedza lub Czaroznawstwo). Tajnymi drzwiami przejdź na północ (lub rozbrój i otwórz te obok).
5. Mapa 9: W [8] jest obelisk. Twoje zadanie polega na tym, aby ustawić w każdym rzędzie wszędzie taki sam znak, jak pierwszy, którego zmieniać nie można (licząc od obelisku). Dostaniesz 1500 EXP i wykonasz to zadanie, nie zapomnij zabrać Rdzenia Obelisku .
6. Mapa 9: Teraz znacznie łatwiej będziesz mógł pokonać Bebilitha w [9] i zabrać jego Truciznę Bebilitha - nie jest to jednak wymagane.
Kupiec
1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Musisz w nim porozmawiać najpierw ze Skrzydlatym Elfem, Kupcem w [2] w Szczycie Shaori. Jest on w posiadaniu Odłamka Zwierciadła .
2. Mapa 6: Są trzy sposoby na to, by dał ci kompas: możesz okłamać go i wręczyć rzekomo obciążoną klątwą sztukę złota, dać Podniszczoną Księgę lub Spaloną Księgę (patrz zadanie Biblioteka ).
3. Mapa 6: Tak czy inaczej dostaniesz Kompas Kupca . Idź z nim do [6] , tam w śmieciach leży Odłamek Zwierciadła . Weź go, a otrzymasz 1000 EXP i wykonasz to zadanie.
Nieumarła armia Valsharessy
1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.
2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź na południe, do [K] , do Ponurej Otchłani.
3. Mapa 10: Porozmawiaj z Cordiganem stojącym w [1] . Dostaniesz zadanie Ponura Otchłań , które wykonaj.
4. Mapa 5: Poinformuj o swoim sukcesie Wyrocznię , a zadanie zostanie wykonane.
Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą
1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.
2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź do [14] , znajduje się tam panel. Jeśli posiadasz wystarczającą wiedzę, możesz spróbować odgadnąć symbole (500 EXP). Jeśli nie, kup od Volkariona (dżinna) Perłę Języków i włóż ją w panel (też 500 EXP, można wykonać obie te czynności).
3. Mapa 5: Za pomocą przycisków przesuń wszystkie wykrzykniki tak, aby stały w jednym pionowym rzędzie. Potem wciśnij świecący się przycisk. Dzięki temu zostanie utworzony most do siedziby Obserwatorów, a ty dostaniesz 1500 EXP. Wejdź do [L] - Podmroku: Rozpadliny Tyrana Oczu.
4. Mapa 9: W [1] pokonasz Eldatha wraz z jego sojusznikami, który zastawił pułapkę. Wejdź do Jaskiń Obserwatorów wejściem w [B] .
5. Mapa 9: Porozmawiaj z niewolnikiem Attizem w [2] lub [3] . Dostaniesz informacje i zadanie Jaskinie Obserwatorów , które możesz wykonać dla ułatwienia (zdobędziesz artefakt pomocny w walce z Obserwatorami).
6. Mapa 9: Zabij Tyrana Oczu znajdującego się w [5] i jego strażników: 5 zwykłych Obserwatorów i 2 magów. Poinformuj Wyrocznię o swoim sukcesie, a zadanie zostanie wykonane.
Pokonanie Valsharessy
1. Mapa 5: Tuż na początku gry porozmawiaj o wszystkim z Wyrocznią (w Świątyni Lolth), a następnie pogadaj z Valenem i Nathyrrą stojącymi nieopodal.
2. Mapa 5: Od Valena dostaniesz zadania Golemy na wyspie i Dziwne miasto na wyspie . Możesz je wykonać lub nie (nie są obowiązkowe).
3. Mapa 5: Trzecie nieobowiązkowe zadanie, które i tak warto wykonać, to Ambicje córki . Jeśli chcesz wykonać zadania nieobowiązkowe, to najpierw zrób je, a dopiero potem poniższe (odwrotnie nie będziesz mógł ukończyć zadań związanych z wyspami).
4. Mapa 5: Od Nathyrry dostaniesz trzy obowiązkowe zadania: Illithidzi - sprzymierzeńcy Valsharessy , Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą oraz Nieumarła armia Valsharessy . Wykonaj je.
5. Mapa 11: Spójrz do rozdziału 11: Bitwa z Valsharessą po szczegółowe informacje.
Pomocnik Twórcy
1. Mapa 7: Jest to opcjonalna część zadania Golemy na Wyspie . Musisz wpierw dostać się do lokacji Wyspa Twórcy: Niższy poziom ruin.
2. Mapa 7: By otworzyć zamek prowadzący do [18] potrzebna ci będzie naprawdę wysoka umiejętność otwierania zamków. Nie da się wyważyć tych drzwi, a chroni je dość silna pułapka.
3. Mapa 7: W celi jest Gloignar , który da ci zadanie Pomocnik Twórcy . By je wykonać wystarczy wziąć z piedestału obok Kamień Duszy i dać go pomocnikowi - zadanie będzie wykonane, dostaniesz 250 EXP oraz hasło.
Ponura Otchłań
1. Mapa 10: Jest to część zadania Nieumarła armia Valsharessy . Dostajesz je od Cordigana, skalnego gnoma z Ponurej Otchłani, stojącego w [1] .
2. Mapa 10: Idź do [3] i uderz w gong (500 EXP). Gdy kapłan przyjdzie, możesz pozostać cicho (+10 do złego), zaatakować kapłana lub najlepiej - zgłoś się sam na ochotnika (1000 EXP). Zostaniesz przeniesiony do Świątyni Kultu: Poziom 1 - do [4] .
3. Mapa 10: Dostań się do Świątyni Kultu: Poziomu 3. Pokonaj Kultystę, Ellitarnego Rycerza a [6] , a następnie Sodalisa w [7] . Dostaniesz 1000 EXP, zabierz z jego ciała Klucz do Niższej Krypty . Zejdź na sam dół, do Świątyni Kultu: Krypty.
4. Mapa 10: Pokonaj trzy kościane golemy i zabierz linę ze skrzyni w [8] . Użyj liny by w [I] zejść na dół - do Świątyni Kultu: Sanktuarium.
5. Mapa 10: Tutaj będziesz walczył z wampirami, do zabicia których potrzebne są kołki - czyli Rozszczepione Drewna . Znajdziesz takie niszcząc skrzynki, krzesła, szafki itp. - wszystko co drewniane. Zabijasz wampira klikając na sarkofagu i wbijając kołek w ciało.
6. Mapa 10: Zabij pierwszego wampira, włóż kołek w sarkofag w [9] , dostaniesz 500 EXP. Będziesz mógł też wyciągnąć z sarkofagu Klucz mnicha , a z cielesnej formy wampira - Kulę Energii .
7. Mapa 10: Włóż zdobytą kulę w piedestał w [10] . Pokonaj wampiry w [11] (ich sarkofagi są w [12] i [13] ). Razem dostaniesz za nich 3000 EXP. Rozpraw się także ze Starszym Kultystą Mnichem w [14] . Użyj kołka na jego sarkofagu w [15] (1000 EXP), a z ciała mnicha zabierz drugą Kulę Energii .
8. Mapa 10: Wyjmij kulę z [10] i włóż dwie w [16] . Lavorea w [17] daje ci zadanie Schwytana deva . Możesz je wykonać lub nie. Tak czy inaczej idź do [18] , a potem do [19] . Po drodze kilka razy będziesz musiał zabijać Mistrza Cienia . W [19] włóż kołek w sarkofag, dostaniesz 500 EXP. W skrzyni obok jest Różdżka Zerowania i Kula Energii .
9. Mapa 10: Wyjmij dwie kule z [16] i włóż trzy w [22] - dostaniesz 1000 EXP. Zabij drugi raz Sodalisa w [23] (1000 EXP) i włóż kołek w sarkofag obok (500 EXP). Przygotuj się na walkę i wejdź przez dziurę w [J] do Świątyni Kultu: Sali Świętego.
10. Mapa 10: czeka cię walka ze smokiem Vix'thrą w [24] . Jednak najlepiej pozostawić go swoim najemnikom i biegnąć do [25] - albo przez pułapki, albo przez tajne przejście (w pierwszym przypadku tracisz zdrowie, w drugim - czas). Zniszcz tam piedestał, to dostaniesz 1000 EXP, następnie zabij Vix'thrę - kolejne 2500 EXP.
11. Mapa 10: Wróć się do Ponurej Otchłani i porozmawiaj z Cordiganem - wykonasz to zadanie.