Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Waterdeep | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

A - Pod Ziejącą Czeluścią - Pierwsze piętro / Pod Ziejącą Czeluścią - Tymczasowe Schronienie - Waterdeep | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Pod Ziejącą Czeluścią - Pierwsze piętro / Pod Ziejącą Czeluścią - Tymczasowe Schronienie

B - Pod Ziejącą Czeluścią - Tymczasowe Schronienie / Pod Ziejącą Czeluścią - Sala Główna

C - Pod Ziejącą Czeluścią - Sala Główna / Waterdeep

D - Pod Ziejącą Czeluścią - Sala Główna / Pod Ziejącą Czeluścią - Komnata Studni

E - Pod Ziejącą Czeluścią - Komnata Studni / Podgórze - Wejście

F - Podgórze - Wejście / Podgórze, Poziom 1 - Centrum

G - Waterdeep / Sklep Magiczny

H - Waterdeep / Sklep

I - Waterdeep / Sklep

J - Waterdeep / Uzbrojenie Argali

Zaczynasz w pokoju w [1] . Od razu wykonasz zadanie Relikt Żniwiarza , w którym wyjaśnione masz jak używać artefaktu o nazwie Relikt Żniwiarza . Prócz tego posiadasz tylko Sztylet z Karczmy pod Ziejącą Czeluścią i Podniszczoną Księgę (księga, gdzie opisane są twoje przygody z pierwszego dodatku, czyli Shadows of Undrentide). Gdy sen minie, zauważysz w pokoju jak jakiś Drow kradnie ci ekwipunek. Niestety, nawet jeśli go zabijesz to i tak twoje przedmioty przepadną (przynajmniej na razie). Po chwili przybiegnie Tamsil i porozmawia z tobą. Dostaniesz wtedy zadania: Gwałtowne Przebudzenie i Zbrojownia . Przeszukaj ciało złodzieja - znajdziesz Sztylet Drowów , Średnia Pułapka Dźwiękowa i Pomniejszy Kamień Ioun: Niebieski .

Idź do [2] , wykonasz zadanie Zbrojownia . Znajdziesz tu dużo przydatnych przedmiotów - są one w czterech miejscach. W różnych rzeczach znajdziesz pułapki, mikstury i kilka magicznych przedmiotów: Pierścień Ochrony +2 , Pierścień Odporności +1 , Amulet Naturalnego Pancerza +1 , Pas Zwinności +2 , Buty Refleksu +2 , Rękawice Pięści Hin +2 . W torbie na stole znajdziesz 3000 złota, księgę i cztery Zdradliwe Kamienie . Są tu też dwa stojaki z bronią: jeden z białą, drugi z dystansową. Ten pierwszy zawiera zwykłą broń, ten drugi - magiczną +2. Wreszcie, na drewnianym balu znajdziesz hełm, zbroję tarczę i jakieś ubranie.

Prócz tego na tym piętrze są dwa zamknięte pokoje. Po otworzeniu każdych z drzwi dostaniesz po 1 punkcie do Chaotycznego charakteru. W każdym pokoju jest jedna skrzynia, możesz przeszukać obie. W pokoju w [3] są dwie osoby: Tanarell i Cyphus Ordinae . Porozmawiaj z pierwszym, dowiesz się wszystkiego co możesz o Podgórzu i grzecznie się pożegnaj, a dostaniesz razem 200 EXP (lub więcej, zależnie od poziomu). Drugi też ma kilka ciekawych informacji, ale nie dostaniesz żadnego doświadczenia. Teraz pozostaje zejść na dół do Pod Ziejącą Czeluścią - Tymczasowe Schronienie schodami w [A] .

Jak tylko wejdziesz, idź do [4] . Tam spotkasz Sharwyn , Tomiego , Linu i Daelana . Porozmawiaj z nimi na wszystkie możliwe tematy - każdy z nich powie ci to samo. W tym pomieszczeniu możesz porozmawiać z Parley w [5] . Jeśli wysłuchasz jej problemów, to w nagrodę rzuci na ciebie zaklęcie - Siła Byka. Jest tu jeszcze pijany krasnolud Drezzy , ale nie ma żadnych nagród za jego wysłuchanie. Możesz zejść do Pod Ziejącą Czeluścią - Sala Główna drzwiami w [B] .

Zaraz po wejściu wykonasz zadanie Gwałtowne Przebudzenie i Durnan w [6] zacznie z tobą rozmawiać. Dowiesz się wielu nowych rzeczy, ale rozmowa zostanie przerwana przez atak Drowów i Duergarów. Gdy ich pokonasz, nie biegnij za pozostałymi najemnikami. Dostaniesz zadanie W głąb Podgórza . Możesz przeszukać kuchnię i porozmawiać z Deekinem w [7] . Jeśli chcesz, to możesz go przyłączyć do drużyny. Nikt w tym pokoju nie ma nic ciekawego do powiedzenia, więc zejdź do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnata Studni schodami w [C] .

Tutaj czeka cię walka w [8] . Pomóż, jak możesz - niestety, głupi bohaterowie wskoczą do studni zanim Durnan zdąży cokolwiek powiedzieć. Porozmawiaj z nim. Możesz wyciągnąć od niego 500 złota na wydatki (musisz porozmawiać o tym, gdzie zrobisz zakupy). Dodatkowo, pogadaj jeszcze z Białą Thestą obok, da ci Berło Wskrzeszania , może cię leczyć, sprzedaje różne magiczne przedmioty. Nie ma co jeszcze schodzić na dół - wyjdź drzwiami w [C] i w głównym pokoju porozmawiaj z Graybanem . Teraz masz pozwolenie wyjścia, więc nie musisz nawet perswadować albo blefować - po prostu skorzystaj z drzwi w [D] . Znajdziesz się w Waterdeep.

Na zewnątrz pokonaj najpierw przeciwników - Duergarów. W [10] zobaczysz strażnika rozmawiającego z obywatelami. Możesz tu odwiedzić cztery domy. Pierwszy, sklep z magicznymi urządzeniami, znajduje się w [G] . Musisz zapukać do drzwi i przedstawić się, to zostaniesz wpuszczony. W środku w obok drzwi znajduje się stół alchemika. Gdy na niego klikniesz, pojawi się opcja kradzieży. Jeśli ci się nie uda, to zauważy cię kościany golem obok i nie będziesz mógł już powtórzyć próby. Jeśli uda ci się natomiast, to dostaniesz magiczny przedmiot, najczęściej jakąś miksturę i broń +3. Możesz popatrzeć w teleskop w [11] by zobaczyć, co się stało z akademią. Możesz też pogadać z piedestałem w [12] , jeśli dasz mu 1 sztukę złota to zrani cię (1, obrażenia magiczne). Przede wszystkim jednak porozmawiaj z Sobrey'em . Sprzedaje on magiczny sprzęt.

By dostać się do dwóch opuszczonych sklepów, będziesz musiał rozwalić drzwi - razem otrzymasz 2 w stronę chaotycznego. W opuszczonym sklepie w [H] jest skrzynia pod pułapką, w kolejnym w [I] - trzy miejsca do przeszukania, z czego w stojaku na broń znajdziesz łuk Długie Ramię . Ostatni sklep, w [J] , to Uzbrojenie Argali. Są tu trzy osoby. Kowal w [13] powie ci jak tworzyć sprzęt ze składników, zaoferuje w tym swą pomoc. Argali w [14] handluje bronią i pancerzem. Możesz też w podobny co powyżej sposób ukraść broń +3 ze stojaka. Gdy już będziesz gotowy i wyposażony, wróć się do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnata Studni i przesuń dźwignię obok studni, a następnie zejdź do Podgórze - Wejście.

Od razu po zejściu na dół w [9] dobiegnie do ciebie goblin Grovel . Wypytaj go o wszystko, zdobędziesz informację o Halasterze , który zniknął. Teraz masz kilka wyjść. Jeśli zabijesz goblina, dostaniesz 5 punktów w stronę złego charakteru, jeśli powiesz że mu nie pomożesz - nic. Możesz także pozwolić goblinowi wjechać na górę, a później porozmawiać z nim i Durnanem . Jeśli wydasz go na przesłuchanie, dostaniesz 5 w stronę złego, ale jeśli zgodzisz się na to, by goblin pracował w karczmie - otrzymasz 3 w stronę dobrego. Tak czy inaczej zapisz grę i porozmawiaj z Durnanem . Jeśli powiesz mu o zniknięciu Halastera , dostaniesz kilka opcji do wyboru.

Rezygnacja z nagrody nie przyniesie ci punktów do dobrego charakteru, natomiast zastraszenie da ci 5 w stronę złego. Najlepiej perswadować lub blefować (warto mieć Charyzmę równą 18). Nagroda to 3000 sztuk złota plus 1000 za każdy poziom, więc warto się postarać. Wróć się do Podgórze - Wejście, pokonaj szkielet w miejscu zaznaczonym czerwonym kółkiem. Wejdź następnie w [F] , a dostaniesz się do Podgórze, Poziom 1 - Centrum.