Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ponura Odchłań | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

A - Ponura Otchłań / Podmrok: Na zachód od Lith Myathar - Ponura Odchłań | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Ponura Otchłań / Podmrok: Na zachód od Lith My'athar

B - Ponura Otchłań / Domostwo

C - Ponura Otchłań / Domostwo

D - Ponura Otchłań / Domostwo

E - Ponura Otchłań / Świątynia Kultu: Poziom 1

F - Świątynia Kultu: Poziom 1 / Świątynia Kultu: Poziom 2

G - Świątynia Kultu: Poziom 2 / Świątynia Kultu: Poziom 3

H - Świątynia Kultu: Poziom 1 / Świątynia Kultu: Krypta

I - Świątynia Kultu: Krypta / Świątynia Kultu: Sanktuarium

J - Świątynia Kultu: Sanktuarium / Świątynia Kultu: Sala Świętego

Gdy wejdziesz do Ponurej Otchłani, skieruj kroki do [1] - porozmawiaj z Cordiganem . Dowiesz się wielu rzeczy o tym miejscu, dostaniesz też zadanie Ponura Otchlań . W [2] jest Duergar Kupiec , możesz z nią pohandlować. Domostwa w [B] , [C] i [D] zawierają po jednej skrzyni, a kradzież przedmiotów jest karana (+3 do chaotycznego charakteru za każdą skrzynię). Idź do [3] i uderz w gong (500 EXP). Gdy kapłan przyjdzie, możesz pozostać cicho (+10 do złego), zaatakować kapłana lub najlepiej - zgłoś się sam na ochotnika (1000 EXP). Zostaniesz przeniesiony do Świątyni Kultu - Poziom 1 - do [4] .

Najpierw pokonaj przeciwników tu i w korytarzu. W lewym pokoju znajdziesz tylko Hełm Kultysty, Rycerza , w prawym natomiast są przeciwnicy. Gdy oczyścisz ten poziom, po schodach w [E] wejdź na górę. Tutaj także zmierzysz się z wrogami. Pokonaj wszystkich. W lewym są Szkieletowe Pożeracze do pokonania i dwa stosy kości do przeszukania. W prawym natomiast rozbrój pułapki i przeszukaj cztery skrzynie, znajdziesz m.in.: klejnoty, pierścienie, zwoje, Zbroję Ćwiekowaną +6 , dwie Czarne Perły , Katanę +4 i Kamę +4 . Z perłami wróć się do ołtarza w [5] - jeśli trzymasz w dłoni broń bezpośrednią (nie pociskową) i położysz Czarną Perłę na ołtarzu, to dostaniesz 500 EXP, a twoja broń - magiczną właściwość. Przeszukaj regały, znajdziesz m.in. Księgę Vix'thrity .

Schodami w [F] wejdź na ostatni poziom. Tu pokonaj Kultystę, Elitarnego Rycerza w [6] i zabierz z jego ciała Ostrze Cieni , Większe Rękawice Dyscypliny i Zbroję Półpłytową +5 . Przeszukaj skrzynki w południowym pokoju, a następnie uważając na pułapki wejdź do [7] . Zabij wampira Sodalisa , zabierz z jego ciała: Klucz do Niższej Krypty , Kostur Sodalisa , Buty Refleksu +5 , Płaszcz Ochrony +4 , Amulet Mocy , Pierścień Większej Odporności na Ogień . Dostaniesz też 1000 EXP. Przeszukaj regał i komodę, znajdziesz zwoje. W następnym pokoju na stolikach są m.in. mikstury. W kolejnym rozbrój pułapki, a w małym pomieszczeniu przeszukaj trzy skrzynie, znajdziesz m.in.: Płaszcz Nietoperza , Amulet Woli +6 , Pręt Gromów i Błyskawic oraz Epickie Rękawice Czaroznawstwa . Zejdź teraz na sam dół i używając klucza - zejdź do Świątyni Kultu: Krypty w [H] . Tutaj pokonaj trzy kościane golemy i zabierz linę ze skrzyni w [8] . Użyj liny by w [I] zejść na dół - do Świątyni Kultu: Sanktuarium.

Tam gdzie się pojawisz, zaatakuje cię wampir. Zabij go i jego sługi i szybko rozwal skrzynkę po prawej, zabierz trzy Rozszczepione Drewna . Teraz biegnij do [9] i włóż kołek w sarkofag - zabijesz wampira i dostaniesz 500 EXP, znajdziesz też Klucz Mnicha . Naprzeciwko w małym pokoju jest skrzynia, zabierz z niej złoto, zniszcz i zabierz drewno. Zabierz z ciała mnicha, którego zabiłeś wcześniej Kulę Energii i następnie włóż ją na piedestał w [10] . Dzięki czemu będziesz mógł wejść do [11] - jest tam kilku wampirów. Po zabiciu ich nie zapomnij włożyć kołków w ich sarkofagi, które znajdują się w [12] i [13] . Za zabicie w taki sposób pierwszego wampira dostaniesz 1000 EXP, za każdego następnego (jest ich czterech) - po 500 EXP. Nie zapomnij przeszukać skrzyń obok sarkofagów, zbierz jeszcze trzy kołki. W południowym pokoju znajdziesz Księgę Starszych Vix'thry , zwoje i księgi. Idź do pokoju w [14] i zabij Starszego Kultystę Mnicha . W [15] użyj kołka na sarkofagu, by dostać 1000 EXP. Z dwóch skrzyń zabierz Kostur +4 i Rękawice Pięści Hin +6 . Z ciała mnicha zabierz Kulę Energii , przeszukaj też pokój, znajdziesz m.in.: Napierśnik Wodza i mikstury.

Wyjmij kulę z piedestału w [10] i włóż dwie w dwa piedestały w [16] . Pokonaj przeciwników w [17] i porozmawiaj z Lavoreą - dostaniesz zadanie Schwytana deva . Na razie nic nie rób, tylko idź korytarzem. W klatkach po prawej są ogary i szczur. Nie odwiedzaj pokoi tylko idź korytarzem, musisz pokonać Mistrza Cienia w [18] i włożyć kołek w jego sarkofag w [19] . Dostaniesz 500 EXP. Przeszukaj skrzynie obok: znajdziesz Mostrualną Buławę +4 , Gniew Lavorey , Pas Kapłańskiej Mocy i Ochrony Mystry , Różdżkę Zerowania i Kulę Energii . Ciało mistrza zawiera: broń Nienawiść i Spór , Płaszcz Elfów , Buty Elfów , Kuszę Morderstwa , Bełty Negatywnej Energii i Skarabeusza Ochrony +3 . Przeszukaj skrzynie i stojaki na broń, znajdziesz m.in. Bełty +3 , Bełt Paraliżu i Bełty Błyskawicy .

W pokoju w [20] są kościane golemy, natomiast w [21] - grupa Drowów. Zabij wszystkich, także tych, którzy kryją się po pokojach i przeszukaj to, co z nich zostało. Jeden z nich ma Pełną Zbroję Płytową Drowów +3 , Pas Siły Ognistego Olbrzyma i Katanę +4 . Drugi - List od Valsharessy , Amulet Naturalnego Pancerza +4 , Pierścień Większej Odporności na Kwas , Pierścień Ochrony +3 , Wielką Tarczę +4 i mikstury. W skrzyni chronionej pułapką znajdziesz 5000 złota i klejnoty. W skrzyniach w pokojach są mikstury i zwoje.

Wróć się teraz do devy w [17] . Możesz zrobić dwie rzeczy - użyć mechanizmu (dźwigni) do zdobycia krwi i wylania jej na szczątki golemów. Stworzysz w ten sposób dwa golemy. I teraz musisz wybrać: albo użyjesz mechanizmu po raz trzeci i zabijesz Lavoręę (dzięki czemu będziesz mógł stworzyć trzeciego golema), albo użyjesz Różdżki Zerowania by uwolnić devę. W obu przypadkach dostaniesz 1500 EXP, jednak w drugim możesz wykorzystać devę do tego, by pomogła ci albo w walce z Vix'thrą , albo z Valsharessą - i zabrać Kryształ Nie-śmierci . Tak czy inaczej - zadanie Schwytana deva zostanie wykonane. Zabierz dwie Kule Energii z [16] i wstaw trzy w [22] - 1000 EXP. Pokonaj Sodalisa w [23] i szybko użyj kołka na jego sarkofagu obok - dostaniesz 500 EXP. Przygotuj się na walkę i wejdź do [J] - do Świątyni Kultu: Sali Świętego.

Tutaj czeka cię walka ze smokiem Vix'thrą w [24] . Jednak najlepiej pozostawić go swoim najemnikom i biegnąć do [25] - albo przez pułapki, albo przez tajne przejście (w pierwszym przypadku tracisz zdrowie, w drugim - czas). Zniszcz tam piedestał, to dostaniesz 1000 EXP, następnie zabij Vix'thrę - kolejne 2500 EXP. Wokół skrzyń z pułapkami jest od cholery złota, a w nich samych: dużo klejnotów i biżuterii, Karwasze Pancerza +6 , Różdżkę Ognia , Miecz Dwuręczny +4 , Krasnoluldzki Topór Bojowy +5 , Morgensztern +4 , Rękawice Wielkiego Gada , kosę Służkę Śmierci , Zbroję Czerwonego Smoka . Wróć się do Ponurej Otchłani i porozmawiaj z Cordiganem - wykonasz zadanie Ponura Otchłań . Przenieś się do Świątyni Lolth i powiedz Wyroczni o swoich osiągnięciach. Wykonasz zadanie Nieumarła armia Valsharessy .