Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (2) | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

W głąb Podgórza

1. Mapa 1: Jest to główne zadanie. Najpierw wykonaj quest Gwałtowne przebudzenie , a następnie zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników w [8] .

2. Mapa 1: Kiedy wszyscy najemnicy pogonią za Obserwatorem, porozmawiaj z Durnanem (możesz blefem lub perswazją wyłudzić 500 złota), a potem z Białą Thestą obok.

3. Mapa 1: Po oględzinach miasta, sklepów i po zaopatrzeniu się we wszystko, co potrzebne, zejdź używając studni w [E] do Podgórza - Wejścia.

4. Mapa 1: W [9] spotkasz goblina Grovela . Da ci on informację, że Halaster opuścił Podgórze. Z goblinem możesz zrobić kilka następujących rzeczy: zabicie go to 5 punktów w stronę złego charakteru, jeśli powiesz że mu nie pomożesz - nic. Możesz także pozwolić goblinowi wjechać na górę, a później porozmawiać z nim i Durnanem .

5. Mapa 1: Jeśli wydasz Grovela na przesłuchanie, dostaniesz 5 w stronę złego, ale jeśli zgodzisz się na to, by goblin pracował w karczmie - otrzymasz 3 w stronę dobrego.

6. Mapa 1: Masz informację dla Durnana - poproś o nagrodę. Rezygnacja z niej nie przyniesie ci punktów do dobrego charakteru, natomiast zastraszenie da ci 5 w stronę złego. Najlepiej perswadować lub blefować. Nagroda to 3000 sztuk złota plus 1000 za każdy poziom. Przez wejście, drzwiami w [F] zejdź do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum.

7. Mapa 2: Wykonaj zadanie Zablokowane przejście , by dostać się do Podgórza, Poziomu 2 - Centrum.

8. Mapa 3: Podnieś Żółty Łańcuch z ciała goblina z [1] . Potrzebne ci są jeszcze trzy łańcuchy. Postaw punkt teleportacyjny w [4] .

9. Mapa 3: Czerwony i Zielony Łańcuch zdobędziesz wykonując zadanie Niewolnicy Halastera . Fioletowy Łańcuch jest w posiadaniu Argo Czarnego Zęba w [12] (Podgórze, Poziom 2 - Północ).

10. Mapa 3: Z czterema łańcuchami idź do Podgórza, Poziom 2 - Centrum, a dokładniej - do [4] . Włóż łańcuchy w odpowiednie miejsca i zapisz grę. Kliknij na sadzawce i opuść kamerę najniżej jak się da - nad sadzawką pojawi się kolejno sześć kolorów. Zapisz ich kolejność i w takiej samej kolejności pociągaj za łańcuchy.

11. Mapa 3: Drzwi się otworzą, a ty dostaniesz 500 EXP. W następnej sali jest Berger - porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że Halaster został porwany przez Drowy. Z tą informacją wracaj do Durnana .

12. Mapa 1: Nagroda i możliwości rozmowy są tu identyczne, jak w punkcie 6. Po odebraniu (lub nie) nagrody przenieś się do ostatniego punktu teleportacyjnego i schodami w [F] dostań się do Podgórza, Poziomu 3 - Centrum.

13. Mapa 4: W [1] lub [2] spotkasz Nathyrrę , porozmawiaj z nią, a dowiesz się że przywódczyni ataku nazywa się Valsharessą . Postaw tu punkt teleportacyjny.

14. Mapa 1: Z tą informacją wróć się do Durnana - dostaniesz +3 do dobrego charakteru (jeśli odmówisz nagrody) albo 3000 złota + 1000 za każdy twój poziom. Dalej wykonuj zadanie Nieoczekiwany sojusznik .

Zablokowane przejście

1. Mapa 2: Są dwa sposoby, aby dostać się z tego poziomu na poziom niższy. Oba przynoszą doświadczenie i oba można wykonać, dzięki czemu razem dostaniesz 4000 EXP - i tu właśnie taki sposób został opisany. Idź wpierw do [2] , zauważysz kolorowe bloki. Potrzebne ci jest pięć różnokolorowych prętów. Postaw tu punkt teleportacyjny.

2. Mapa 2: Idź na północ, do [3] . Niebieski pręt znajdziesz w kościach leżących na zachodnim tronie. Przejdź drzwiami w [D] do Podgórza, Poziomu 1 - Południa.

3. Mapa 2: Pokonaj wrogów w salach w [16] i [15] Przeszukaj trzy stojące obok siebie skrzynie - znajdziesz m.in. Żółty Pręt i Biały Pręt . Pokonaj przeciwników w [13] , a potem udaj się do [14] .

4. Mapa 2: Pokonaj Wróżkę Czarodziejkę , gdy się podda, dostaniesz 2000 EXP. Teraz masz do wyboru - albo ją wypuścić (500 EXP), albo zabić (i zabrać jej przedmioty: Maczugę Zniszczenia , Płaszcz Nimfy +4 , Amulet Mądrości +3 i Pył Skrzatów ).

5. Mapa 2: Zabierz beczkę - Ogień Alchemiczny - stojącą w małym, północnym pokoju. Przenieś się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum i idź drzwiami w [B] do Podgórza, Poziomu 1 - Północ.

6. Mapa 2: Idź prosto, uważaj na pułapki. Pokonaj wrogów i przeszukaj ciało leżące po prawej - znajdziesz Zielony Pręt . Teraz przedostań się przez cały poziom pierwszy do [27] , gdzie siedzibę swą ma Olgin Hasterean .

7. Mapa 2: Pokonaj go (dostaniesz 2000 EXP) i porozmawiaj, gdy się podda, o dostaniu się na niższy poziom (otrzymasz to zadanie), a potem wypuść lub zabij, nie ma to znaczenia. Przeszukaj skrzynie i paki, znajdziesz m.in. Czerwony Pręt .

8. Mapa 2: Przy gruzach w [28] postaw beczkę (Ogień Alchemiczny ) i podpal lont. Wybuch oczyści przejście, dostaniesz 2000 EXP. Jednak nie korzystaj z niego, tylko teleportuj się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum. Powinieneś znaleźć się w [2] .

9. Mapa 2: Cztery dźwignie (kolejno od lewej do prawej) odpowiadają czterem rzędom bloków (gdzie pierwszy to najbliższy tobie). Jeśli chcesz np. opuścić zielony blok w trzecim rzędzie, musisz włożyć Zielony pręt w trzecią od lewej dźwignię i ją przesunąć. W ten sposób pozbądź się wszystkich bloków.

10. Mapa 2: Zejdź schodami w [F] do Podgórza, Poziomu 2 - Centrum. Jeszcze zanim dojdziesz do drzwi, powinieneś otrzymać drugie 2000 EXP.

Zbrojownia

1. Mapa 1: Na samym początku ([1] ) gry zabij drowkę, która magicznym sposobem ukradła ci rzeczy z pokoju.

2. Mapa 1: Idź do [2] i przeszukaj wszystko. Co prawda ekwipunek ustępuje temu, który posiadałeś, ale nie masz innego wyboru.