Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lith My'athar | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

A - Centrum i Port / Świątynia Lolth - Lith Myathar | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Centrum i Port / Świątynia Lolth

B - Centrum i Port / Gospoda

C - Centrum i Port / Gospoda

D - Centrum i Port / Gospoda Rodu Maeviir

E - Centrum i Port / Gospoda Rodu Maeviir

F - Centrum i Port / Gospoda Rodu Maeviir

G - Centrum i Port / Okolice

H - Okolice / Podmrok: Na zachód od Lith My'athar

I - Podmrok: Na zachód od Lith My'athar / Zagłębienie (przejście w jedną stronę do [12] )

J - Podmrok: Na zachód od Lith My'athar / Jaskinia

K - Podmrok: Na zachód od Lith My'athar / Ponura Otchłań

L - Podmrok: Na zachód od Lith My'athar / Podmrok: Rozpadlina Królowej Roju

M - Podmrok: Na zachód od Lith My'athar / Zorvak'Mur: Jaskinia Wejściowa

N - Zagłębienie / Podmrok: Na zachód od Lith My'athar (przejście w jedną stronę do [13] )

Znajdujesz się w Świątyni Lolth w [A] (punkt [1] ). Porozmawiaj z Wyrocznią , a dostaniesz zadanie Pokonanie Valsharessy . Wypytaj ją o wszystko co tylko się da, a następnie pogadaj z dwiema interesującymi tutaj osobami, z czego obie służą informacjami, obie mogą się do ciebie przyłączyć (o ile masz miejsce w drużynie) i obie dają zdania. Nathyrra da ci Illithidy - sprzymierzeńcy Valsharessy , Nieumarła Armia Valsharessy i Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą . Valen natomiast dwa inne - Dziwne miasto na wyspie i Golemy na wyspie . To wszystko, co na razie możesz zrobić - wyjdź do Centrum i Portu.

Wódz Imloth jest w [2] i trenuje żołnierzy, służy także informacjami. W [3] jest Drow, pasterz rothe , a za zagrodą zwierzęta. Idź do [4] będą kłócący Drowy szlachcice i Wyznawcy Elistraee . Jeśli nie masz Nathyrry u boku, to sam zażegnaj konflikt (z Nathyrrą odbędzie się to automatycznie), a dostaniesz 500 EXP. W [5] jest Najwyższy Czarodziej Gulhrys , który handluje magicznymi przedmiotami. W [6] jest kilku drowów i Svirfneblin Sługa . Jeśli uda ci się (perswazją lub nastraszeniem) przekonać, by drowy zostawiły go w spokoju, dostaniesz 500 EXP i +2 do dobrego charakteru (w przeciwnym razie dostaniesz punkty do złego charakteru). W [7] znajduje się Rizolvir , który za pieniądze potrafi umagiczniać twoją broń (do różnych broni jest różny zestaw usług). Możesz też u niego kupić Pierścień Siły Nashera , jeden z czterech magicznych przedmiotów Nashera. Drzwi w [B] i [C] prowadzą do Gospody, jest tam w [8] Wielka Matrona Brizafae , która poda ci ogólne informacje. Przeszukaj przed wyjściem worek i skrzynkę.

W [D] , [E] i [F] możesz wejść do Gospody Rodu Maeviir. Porozmawiaj z Zesyyr Maeviir W [9] , zgódź się jej pomóc - dostaniesz zadanie Ambicje Córki i Sygnet Rodu Maeviir . Przed wyjściem przeszukaj skrzynię i komodę. Skieruj kroki do [10] i porozmawiaj ze strażnikami. Gdy wręczysz jednemu z nich pierścień, przeniesiesz się do domu rodu Maeviir i zaczniesz automatycznie rozmowę z Wielką Matroną Myrune i Kapitanem Tebimarem . Na początku wydaj córkę, a dostaniesz Amulet Woli +8 - teraz decydujesz się, co zrobić dalej. Jeśli będziesz trzymał z matką, to dostaniesz +3 do złego charakteru i będziesz mógł targować się o Kosę Tebimera . Zupełnie się to nie opłaca - znacznie lepiej zabić jest matkę, gdyż za to dostaniesz 20000 złota, 5000 EXP i też będziesz mógł się targować o Kosę Tebimara (z czego tutaj test perswazji, blefu lub zastraszania wychodzi zawsze). Jeśli powiesz Wyroczni o tym, co zrobiłeś, będziesz miał dwie możliwości odpowiedzi. Pierwsza (logiczna) nic nie przyniesie, druga (że zrobiłeś to dlatego, bo ci zapłacono) przyniesie 5 punktów w stronę złego charakteru.

Tu już nie masz nic do roboty, idź więc do [G] , do okolic. Porozmawiaj z Sierżantem Osyyrem , wypytaj go o informacje i poproś o otworzenie bramy. Wejście w [H] zaprowadzi cię do Podmroku: Na zachód od Lith My'athar. Będziesz tu spotykał następujących przeciwników - w miejscach dwóch północnych kropek ze ścian wyskoczą Umbrowe Kolosy, natomiast w miejscu oznaczonym południową kropką spotkasz Harpie i Kosarzy. Po kolei jednak. Najpierw idź za Drowem do [I] , a znajdziesz się w [12] w Podrmoku: Zagłębieniu. Przeciwnikami są tu Olbrzymie Galaretowate Sześciany - idź przed siebie i obejrzyj świetną animację. Pierwszy sześcian zostawi po sobie Pierścień Większej Odporności na Kwas i klejnoty, Drow zostawi Mniejszy Amulet Mistrza , a drugi sześcian - szafiry i Skarabeusza Ochrony +4 . Dodatkowo na północy w stosach kości znajdziesz Platynowy Hełm . Skorzystaj z dziury w [N] by dostać się z powrotem do Podmroku: Na zachód od Lith My'athar (znajdziesz się w [13] ). Idź do [14] .

Znajduje się tu panel, dzięki któremu możesz postawić most. Na początku - jeśli masz dużą wiedzę, możesz odgadnąć symbole - dostaniesz 500 EXP. Po drugie, używając Butli Dżinna przywołaj Volkariona i kup od niego Perłę Języków . Włóż ją w panel, a dostaniesz kolejne 500 EXP. We wprowadzeniu podałem informację o Dziecku z pierwszego dodatku, jeśli je włożysz (ma ono na imię Tynan ) do panelu, to pojawią się dwa przyciski. Przycisk pająka oznacza kosarza, a humanoida - goblina. Po wciśnięciu któregoś z nich dostaniesz Bączek , którym możesz przywoływać jednego z wcześniej wspomnianych sojuszników.

Musisz przesunąć wykrzykniki odpowiednimi przyciskami tak, by wszystkie złączyły się razem, a następnie wcisnąć świecący przycisk - dostaniesz 1500 EXP. Jest jeszcze jedna rzecz, którą można zrobić z panelem, ale na razie nie masz odpowiedniego przedmiotu. Przeszukaj szczątki na środku mapy, znajdziesz Hełm Paladyna i Buty ze Skóry Barwnego Smoka . Na koniec, uważając na przeciwników idź do Podmroku: Jaskini w [J] . Przy ciele znajdziesz Płaszcz Ochrony Nashera . To wszystko na razie. Używając Reliktu Żniwiarza przenieś się do jego domeny, a następnie do Świątyni Lolth. Wyjdź na zewnątrz i do [15] , porozmawiaj z Cavallasem o obu wyspach, a następnie poproś by przewiózł cię do Szczytu Shaori.