Smoke | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Smoke
Shake zapewnia obronę przed pociskami można go przedłużyć przytrzymując kwadrat. Invisibility daje częściową niewidzialność na krótki okres czasu lub do otrzymania obrażeń, wzmocniona wersja daje całkowitą niewidzialność. Przeciwnik trafiony Smoke Cloud wkrótce spadnie z sufitu tuż przed Smokiem, jest to dobre rozpoczęcie kombosa i jeszcze lepszy łącznik sekwencji ciosów. Smoke Cloud zadaje dość duże obrażenia jeżeli pozwolimy przeciwnikowi uderzyć w ziemie, jednak lepiej jest się poznęcać nad wrogiem nim ostatecznie dotrze do podłogi. Teleport jest bardzo szybkim ciosem zadającym zadawalające obrażenia można go wykorzystać do zakończenia kombosa lub połączyć z podstawowym atakiem w powietrzu w mini kombo. Smoke Away i Smoke Towards zwiększają mobilność, ale nie zadają obrażeń. |
Fatalities
Smoked Out | Blisko przeciwnika | |
Tremor | Blisko przeciwnika | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Shake |
| Obrana przed pociskami |
Smoke Cloud | Juggle, Cios na High | |
Air Throw | Chwyt w powietrzu | |
Teleport | Ciosy na High, działa w powietrzu | |
Invisibility | Niewidzialność | |
Smoke Away | Teleport w tył | |
Smoke Towards | Teleport do przodu |
Kombosy z szybką zamianą
Ashes To Ashes | ||
Dust To Dust |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Incinerate | ||
Immolation | ||
Ignite |
Kombosy podstawowe
Ablaze | 3 ciosy na High 12 | |
Smoldering | 2 ciosy na High 7 | |
Red-Hot | 2 ciosy na High 11 | |
Smokin | 2 ciosy Mid, High 11 | |
Rekindle | 3 ciosy na High 12 | |
Combustion | Juggle High, Mid, High 14 | |
On Fire | Juggle, 2 ciosy na High 11 |
Kombosy złożone
, , , | 29 |
, , , , | 34 |
, , , | 27 |
, , , , , , , | 34 |
, , , , , , | 37 |
, , , , , | 38 |
, , | 29 |
,,, , | 36 |
,,, , | 38 |
,,,,, | 38 |
| 40 |
, , ,, | 27 |
| 30 |