Cyber Sub-Zero | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Cyber Sub-Zero
Aby odblokować Cyber Sub-Zero należy go pokonać w "Story Mode" walcząc Kabalem w rozdziale 13. Cyber Sub-Zero posiada dużą liczbę ciosów specjalnych ogłuszających wroga, jednak większość z nich nie jest łatwa do skutecznego wyprowadzenia. Slide jest ciosem nadającym się do kończenia wielu kombosów, które wyrzucają przeciwnika poza zasięg innych ciosów. Ice Ball to klasyczny pocisk zamrażający, jego wadą jest niewielka prędkość lotu i długi czas jego przywoływania. Wzmocniona wersja Ice Ball jest znacznie szybsza. Ice Bomb zadają solidne obrażenia, zamrażają i są nie do zablokowania, jednak łatwo je ominąć. Podane kombosy zawansowane wykorzystujące Ice Bomb należy traktować z dystansem, ponieważ postawienie bomby w bezpośrednim starciu jest stosunkowo trudne, a do tego nasz kolejny atak musi "wejść" w przeciwnika. Uwaga: Atak specjalny X-Ray wykonywany jest w powietrzu. |
Fatalities
Kold Fusion | W odległości skoku | |
Brain Freeze | W odległości skoku | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Ice Ball | Ogłuszenie | |
Ice Bomb(Close) | Ogłuszenie, nie do zablokowania | |
Ice Bomb(Medium) | Ogłuszenie, nie do zablokowania | |
Ice Bomb(Far) | Ogłuszenie, nie do zablokowania | |
Slide | Atak na Low | |
Teleport | Teleport (działa w powietrzu) | |
Ice Parry | Cios defensywny, Ogłuszenie | |
Divekick (Close) | Działa tylko w powietrzu | |
Divekick (Far) | Działa tylko w powietrzu |
Kombosy z szybką zamianą
Dual Core | ||
Meltdown |
Zostało jeszcze 73% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie