Sheeva | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Sheeva
Fireball jak na prosty pocisk zadaje bardzo duże obrażenia. Jump Stomp ma duże opóźnienie i nie nadaje się do łączenia z kombosami, ale jest to silny cios nie do zablokowania. Grab N Punch jest to cios wyglądający jak chwyt zadaje bardzo duże obrażenia, idealnie pasuje na zakończenie kombosa. Anti-Air-Grab chwyt skierowany przeciwko postaciom znajdującym się w powietrzu, zadaje przyzwoite obrażenia i nadaje się na zakończenie kombosa. Low Grab jest chwytem działającym tylko przeciwko kucającym przeciwnikom, dodatkowo jest juggle-rem od którego można rozpocząć kombo. |
Fatalities
Stripped Down | Blisko przeciwnika | |
Lend A Hand | Blisko przeciwnika | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Fireball | Pocisk na High | |
Jump Stomp | Nie do zablokowania | |
Ground Pound | Nie do zablokowania | |
Grab N Punch | Cios na High | |
Anti-Air-Grab | Wysoki chwyt | |
Low Grab | Juggle, niski chwyt |
Kombosy z szybką zamianą
Perfect Match | ||
Better Than |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Helping Hands | ||
Protector | ||
Distrustful | ||
Destruction |
Kombosy podstawowe
Shokan Fury | Juggle, 3 ciosy na High 9 | |
Blood Lust | 3 ciosy High, High, Mid 15 | |
Darkness | 3 ciosy na High 15 | |
Four-Way | 4 ciosy High, High, High, Mid 14 | |
Sheeva Rush | 4 ciosy High, High, High, Low 16 | |
Quad Toss | 2 ciosy na Low 15 | |
Demolish | 2 ciosy na High 15 | |
Turmoil | 2 ciosy na High 11 | |
Rehabilitated | 2 ciosy Low, High 15 |
Kombosy złożone
, | 23 |
, | 23 |
, | 24 |
, | 27 |
, | 28 |
, , , | 28 |
, , , | 24 |
, , , | 27 |
, , , | 27 |
Kombosy na kucającym przeciwniku
, , | 30 |
, , , | 34 |
,, | 38 |