Reptile | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Reptile
Ciosy Force Ball są juggle-rami, Slow Force Ball zadaje mniejsze obrażenia i łatwiej ja przeskoczyć ale można ja wykorzystać jako "zasłonę" zwłaszcza w jej wzmocnionej wersji. Slide jest ciosem na Low i nadaje się na kończenie kombosów, niestety nie zadaje dużych obrażeń. Acid Hand zadaje spore obrażenia, ale ma bardzo krótki zasięg przez co nieliczne kombosy mogą być kończone za pomocą tego ciosu. Elbow Dash zadaje duże obrażenia jednak nie łapie przeciwnika w powietrzu, można go wykorzystać do szybkiego przemieszczania się. Invisibility daje częściową niewidzialność na krótki okres czasu lub do otrzymania obrażeń. Wzmocniona wersja daje całkowitą niewidzialność. |
Fatalities
Acid Yak | Blisko przeciwnika | |
Weight Loss | Blisko przeciwnika | |
Klassic Fatality | W odległości skoku | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Slow Force Ball | Juggle, pocisk na High | |
Fast Force Ball | Juggle, pocisk na High | |
Slide | Cios na Low | |
Acid Hand | Cios na Mid | |
Invisibility | Niewidzialność | |
Acid Spit | Pocisk na High | |
Elbow Dash | 2 Ciosy Mid, High |
Kombosy z szybką zamianą
Carnivorous | ||
Nocturnal | ||
Aquatic | ||
Shedding Skin |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Toxic | ||
Ravenous | ||
Scaly Serpent | ||
Bad Blood | ||
Anguish |
Kombosy podstawowe
Cold Blooded | 3 ciosy na High 7 | |
Carnivore Bash | 4 ciosy High, High, Mid, Mid 11 | |
Deadly Venom | 3 ciosy High, High, Low 9 | |
Just Hatched | 2 ciosy na High 11 | |
Hybrid Blast | 3 ciosy na High 15 | |
Hybrid Crush | 3 ciosy High, High, Low 17 | |
Evolution | 2 ciosy High, Mid 7 | |
Amphibian Charge | 3 ciosy na High 14 | |
Slithered | 3 ciosy High, High, Low 12 | |
Swamp Strikes | 2 ciosy High, Mid 13 |
Kombosy złożone
, , | 21 |
, | 18 |
, | 21 |
, , | 22 |
, | 23 |
, , | 24 |
, , , , | 31 |
, , , , , | 32 |
, , , , | 32 |
, , , , , | 34 |
, , , , , , | 39 |
Ostatnie podane kombo można podzielić na dwie części. Pierwsza zakończona jest pionowym wyskokiem z pięścią, który ma zadanie podbić przeciwnika tak by można było na nim wykonać jedną z sekwencji ciosów podanych powyżej, która utworzy drugą część tego kombosa. Cios Elbow Dash podany w tym kombie nie jest po to by zadać przeciwnikowi obrażenia, celem jego użycia jest znalezienie się koło przeciwnika zanim ten upadnie. W momencie gdy kończony jest Elbow Dash, należy wykonać pionowy skok i od razu uderzyć pięścią tak by podbić przeciwnika zanim dotrze do podłoża. Pożądany skok da się wyćwiczyć jednak pierwszych kilka razy można wykonać poprzez trzymanie kierunku w górę i jak najszybsze wciskanie trójkąta podczas Elbow Dash.